#3

819 73 3
                                    

Tímto začínám 3. Díl. Vím že jsem přes dva měsíce nic nevydala a proto počítám s tím že tato kniha už nebude Mít takový úspěch ani ohlas jako před tím.

------------------------------------------


Poslední měsíc kdy měli studenti z Paříže odletět zpátky byl v pohodě... Ptáte se proč? Protože Matty zůstal tady. Rodiče mu to dovolili a škola neměla nic proti. A jak to u nás ? No.. Myslím si že je všechno OK. Až na pár věcí... Eric je už úplně zdravý ... Nakonec začal chodit s jednou holčinou z prváku. Jo  ona je mladší ale já jim to přeju. Sluší jim to spolu. Coby je stále můj nejlepší kamarád. Ale začal chodit s Nicol. Docela mě to mrzí. Coby je hezkej, milej a pozornej kluk kterej by si zasloužil Nějakou skvělou holku. A ne zrovna jí. Popravdě? Štve mě to protože ho jenom využívá. Snaží se přes něho dostat k Mattymu. Jak to vím? Úplně normálně.. Tady paní si mě odchytla po tom co se dozvěděla že mě Matty požádal o ruku a řekla mi že ať se radši ani nepřipravuju na svatbu protože ho stejně dostane ona. Že je pro něj mnohem lepší a půjde klidně přes mrtvoly.

***

Je 1.června a já s Mattym si balíme věci do Paříže. Přes prázdniny budeme tam.

Oblékla jsem se do obyčejných legín a bílého trička. Přece jen nebudu  v letadle sedět v něčem nepohodlným.
Vyšla jsem z koupelny a pohled mi padl na stojícího Mattyho u zrcadla který na sobě měl černé džíny a taky bílé tričko. Když si mě všiml Přešel ke mě chytil mě za ruku a do druhé ruky vzal poslední kufr. Sešli jsme dolů pobrali ostatní l
Kufry a naskládali je do taxíku. Nasedli jsme Matty řídiči Nadiktoval kam nás má odvést a rozjeli jsme se směr Letiště..




Takže první část třetího dílu je na světě. Omlouvám se že je tak krátká a o ničem. Ale už se budu snažit vydávat pravidelně.

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat