Z pohledu Mattyho
Sanitkou jsme dojeli až k nemocnici. Taky kam jinam že? Záchranáři Kat vzali hned dovnitř a já jim byl v patách. Přímo až letěli jak byli rychlí. Za což jsem jim byl taky vděčný. Chtěli ji pomoct. Vezli ji rovnou až na sál, protože řidič v sanitce při cestě volal ať se nachystají. Jak jinak jsem musel čekat na chodbě, protože mě na sál nepustili. Měl jsem strach. Nehorázně velký. Nevěděl jsem co dělat. Nervózně jsem klepal nohou o nemocniční dlažbu a pěstí několikrát udeřil do zdi.
,, Kurva už tady se vším." Křikl jsem po chodbě až se za mnou otočilo pár pacientů. Už je to hodina co Kat, moji přítelkyni, snoubenku, životní lásku, budoucí manželku, matku našeho dítěte, odvezli na sál. Nikdo mi nic neřekl. Všichni lítají ven a zase dovnitř. Nevím jak to mám vnímat. Každá sestřička byla alespoň jednou ze sálu venku nebo vešla dovnitř. To jich musí být tolik? Kurva už tady se zdravotnictvím. Až jdou do prdele magoři.
Nevěděl jsem co dělat. Potřeboval jsem to ze sebe nějak dostat. Někomu to říct. Jediný, kdo mě napadl byl Sebastian. Hned jsem vytáhl mobil z kapsy od kalhot a odemkl mobil. Stačilo jedno stisknutí tlačítka a mě se naskytl pohled na mou tapetu, kde jsem s Kat. Hřbetem ruky jsem setřel slzu, která mi vyklouzla z oka a vytočil Sebovo číslo. Naštěstí to zvedl hned po prvním zazvonení.
,, Čau Kámo co potřebuješ?" ozvalo se z druhé strany telefonu.
,, Já...oni...sál..." začal jsem koktat jedno slovo za druhým a nemohl ze sebe dostat jedinou kloudnou odpověď. Nebo alespoň slovo.
,, Klid Matty, co se stalo?"
Ok, nádech a zase výdech.
,, Kat, ona je na sále." vyhrkl jsem ze sebe a začal fňukat. Tohle pro mě bylo vážně těžké.
,, co se ji stalo? Kde je? A kde jsi ty?" začal na mě sypat jednu otázku za druhou.
,, V nemocnici...přijeď prosím...já to nedám. Nemůžu o ni přijít."
,, V klidu hlavně. Během deseti minut jsem tam neboj se. Bude všechno v pořádku." byly poslední slova co řekl než hovor típl. Schoval jsem telefon zpátky a začal přecházet po chodbě tam a zpátky. Byl jsem s nervama totálně v prdeli.Tak další je tu! 😇 musím se nějak vypsat tak snad se kapitola líbila ❤
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...