přijď prosím

1K 94 23
                                    

Vzbudilo mě zvonění telefonu. Vymanila jsem se z  Mattyho sevření a vzala si telefon z nočního stolku to ruky. Na obrazovce mi hrála Katina fotka.
Zvedla jsem to.

Kat: ahojky

: ahoj

Kat: tak co?

: co co?

Kat : co s tím Artym?

: on s tebou ještě nemluvil?

Kat: ne?

: ach jo... No tak jak jsem si s ním psala pak mi volal a omluvil se mi. Nejspíš mu to  došlo. Říkal že k tobě zajde a omluví se ti.

Kat: hmmm tak aspoň že mu to došlo každopádně u nebyl nevolal a ani nepsal.

: ach jo... Nejradši bych ho zabila.

Kat: neřeš to každopádně co ty a Matty jak se máte?

: jo dobrý do teď jsme spali. No teda aspoň on ještě furt spí. Ale jinak dobrý.

Kat:   vzbudila že?

: jo ale to je jedno. Stejně je zase něco kolem třetí a se pak musím ještě nachystat.

Kat: vy někam jdete?

: jojo Seb nás pozval na párty.

Kat: aha

: a co ty ?

Kat: no tak jako v pohodě

: a furt Arty nebo někdo jinej?

Kat: furt on

: ach jo..  Ráda bych ti pomohla ale nevím jak.

Kat: to je jedno musím končit jedu s mankou pryč.

Já: ok tak pa

Kat: pa

Ach jo. Dyť řekl že si s ní promluví a nic. No nic.
Vytočila jsem Artyho číslo a šla jsem mu zavolat.  Trvalo to chvilku a on to zvedl.

Arty: ahoj

Já: ahoj mluvil si už s Kat?

Arty: ne

Já: proč ?

Arty: bojím se

Já: čeho?

Arty: zklamání co když se mi vysměje do obličeje.

Já: sám moc dobře víš že ona taková není.

Arty: ach jo...

Já: hele brouku jestli ji miluješ tak ji to řekni ona tebe taky. Kvůli tobě se trápí.

Arty: ale jak?

Já:  ty to víš Arty tak se neptej.

Arty : ok no tak já jdu za ní.

Já: před chvilkou jsem s ní volala jela někam s tetou.

Arty: aspoň budu mít čas to nachystat

Kat: jo jo tak já nebudu otravovat tak ahoj

Arty: ahoj

Telefon jsem položila zpátky a až teď si všimla že je Matty vzbuzenej. ,, ahoj" řekla jsem a sedla si vedle něj. ,, ahoj s kým si volala?" ,, s Artym" ,, aha." ,, jdu do sprchy" ,, můžu s tebou zlato?" ,, radši ne." ,, ach jo" Matty sebou plácl zpátky do postele a dál si mě nevšímal. Proto jsem teda šla rovnou do koupelny kde jsem se vysvlíkla a šla do sprchy. Kde jsem na sebe nechala téct hřejivé kapky vody.

***

Po sprše jsem se oblékla do obyčejných tepláků a trička. Vlasy jsem si rozčesala a šla zpátky do pokoje. Matty ležel na posteli a dělal si něco na telefonu. Lehla jsem si vedle něj a chtěla napsat mamce ale zarazila jsem se u tapety.

 Lehla jsem si vedle něj a chtěla napsat mamce ale zarazila jsem se u tapety

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Byla to ta naše fotka kterou fotil Stuart. Koukla jsem po Mattym kterej se culil od ucha k uchu. ,, miluju tě." řekla jsem ,, já tebe víc." přitahl si mě k sobě a začal mě líbat.


Z pohledu Kat

Potom co jsem dovolala s Kat jsem se oblíkla a šla před byt čekat na mamku. Bydlím sama jelikož od domu mám školu přes celý město tak bydlím v bytě. Samotný mi to nevadí aspoň si můžu užívat života. Mamka přijela já nasedla do auta a jeli jsme směr obchoďá. Dneska to má být zase holčičí den.

Z pohledu Artyho

Převlíkl jsem se a běžel rovnou do obchodu kde jsem koupil svíčky. Vyšel jsem z obchodu a vydal se do květinářství pro puget růží. Když jsem měl nakoupeno vrátil   jsem se zpátky domů. Uklizeno naštěstí mám. Svíčky jsem rozmístil po celým obýváku a pro zatím do vázy. Pak jsem Kat napsal zprávu v osm přijď prosím ke mě domů budu tě čekat.
Tak teď jen doufat že příjde. Svíčky zapálím až potom.


Ahojky. Dneska jsem měla trochu víc času tak jsem napsala aspoň něco. Doufám že se líbila jinak všem moc děkuju za podporu jste zlatí. Chuť ke psaní se mi vrátila uvědomila jsem si pár věcí a v tom to příběhu budu nadále pokračovat. ×









Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat