...

729 64 10
                                    

O měsíc později...

Za ten měsíc prázdnin se nic nestalo..

Skoro každý den jsme s Mattym brali Martínka někam ven aby si jejich rodiče aspoň nějak odpočinuli. Ale spíš to vypadalo tak že jsem hlídala dva malý kluky protože Mattymu fakt dost hrabalo.

Flashback

,,a..a Matty.." vykřikla  jsem a zaryla mu nehty ještě víc do zad. Matt do mě začal přiřážet a já věděla že co nevidět bude tak jako já.
,, a..." vzdychla jsem a cítila jak mě něco začalo bolet na krku.. Po tom co jsme se oba udělali Matt ještě párkrát přirazil a svalil se vedle mě přičemž se ke mě otočil čelem a hlavu si podepřel rukou.

,, co se tak culíš..?" zeptala jsem se ho.. Tohle nikdy nedělal spíš po mě chtěl vždy druhý kolo nebo mi říkal jak to bylo zase úžasný a teď? Teď se usmívá jak malej..

,, ale nic." odpověděl mi a já věděla že to není pravda.

Vstala jsem a šla do koupelny. Chtěla jsem se osprchovat proto jsem si stoupla před zrcadlo že si stáhnu vlasy do drdolu ale zastavila jsem se v pohybu když jsem uviděla můj krk..
Hned jsem vyletěla z koupelny zpátky za ním. ,, to nemyslíš vážně že ne?"
Rozkřikla jsem se. ,, ehmm a co?"
,, toto " ukázala jsem na svůj krk kde jsem jednoznačně měla jeho kousnutí.
,, ty si mě vážně kousnul?"
,, já.. Chtěl jsem tě jenom ochutnat." řekl a už zase se začal usmívat tak že měl ve tvářích ďolíčky.
,, si děláš srandu? Jako chápala bych kdyby si mě chtěl ochutnat tam dole ale jiným způsobem ale tohle? si ty normální?"

,, ano zlato jsem a proto mě miluješ"

Nic jsem mu na to neřekla a radši se šla osprchovat.. Samozřejmě za mnou za chvíli přišel ten ,, debil,, a vlezl si za mnou.

Back on the Flashback

Vzbudila jsem se jen tak sama od sebe. A to je dost divný protože to se mi jen tak nestává. Otevřela jsem oči a vedle sebe nikoho nenašla za to jsem vedle sebe uviděla tác plný jídla a vzkaz na kterým bylo : Jel jsem s Marťou nakoupit a rodiče jsou v práci.. Do dvou budeme doma zatím pa.. tvůj přítel který ho tak miluješ a po nocích vzdycháš jeho jméno.. Miluju tě❤

Mě z něj vážně už jebne.. Ale v jedný věci má pravdu.. Spíme spolu každý den.. Vždycky ve chvíli kdy jsme sami.. a popravdě? Vůbec mi to nevadí. Ze začátku jsem teda potom nemohla skoro chodit ale teď už jsem si zvykla.

Koukla jsem na tác a viděla horu jídla.. Od croasantů po různý druhy salámů a zeleniny s pečivem. Stačil mi jen jeden pohled a já se rovnou z postele rozeběhla na záchod kde jsem strávila nastávajících deset minut s hlavou v míse.
Nevím co se to se mnou děje.. Ale poslední dva dny to tak mívám furt. Matty o tom neví že radši ani nejím jelikož by do mě cpal všechno možný nebo by mě hnal k doktorovi a to já nepotřebuju.
Tác s jídlem jsem odnesla zpátky do kuchyně a šla se obléct. Na sebe jsem hodila džínový kraťasy a obyčejné černé tilko. Vlasy jsem si stáhla do copů a rozhodla se že asi napíšu Kath.

Já: čauky💕

Kath: ahoj 😍

Já: neruším?

Kath: ne ty nikdy

Já: jo jasně.. A co je novýho? Dlouho ses neozvala

Kath: ale nic co u tebe?

Já: popravdě asi taky nic jen..

Kath: jen co?

Já: poslední dobou furt zvracím a nevím proč..

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat