🍟🍟🍟

555 61 25
                                    

,, dobrý den." pozdravila jsem společně s Mattym postarší sestřičku v nemocnici. ,, Dobrý den, pojďte dovnitř pak doktor vás už očekává."
Odpověděla sestřička a pustila nás dovnitř. ,, dobrý den slečno posaďte se prosím na lehátko ať vás mohu vyšetřit." Jak řekl doktor tak jsem udělala. Popravdě? Nebylo to nijak moc příjemné se vysvléknout před cizím mužem kord když na to všechno kouká Matt.Potom co mě doktor vyšetřil jsem se oblékla a sedla si na židli naproti jeho stolu. ,, tak slečno mohu vám s radostí oznámit že už jste na konci prvního měsíce a včerejší událost vaše miminko neohrozila takže nemusíte mít strach. A na další prohlídku přijdete příští měsíc."
,, dobře. Děkuji a nashledanou."
,, nashledanou."
Rozloučili jsme se a odešli z ordinace pryč. Hned na to i z nemocnice kde jsme nasedli do auta a jeli do restaurace na oběd.

,, Dobrý den co to bude?" zeptala se nás nějaká až příliš mladá číšnice která čuměla jen na Mattyho a mě nevěnovala ani pohled.
,, dáme si dvě Coly a dva hamburgery s hranolkami." odpověděl ji Matt a dál ji už nevěnoval pozornost. ,, tohle jsme si mohli dát i ve Fasfoodu." řekla jsem mu potom co odešla ta kráva.
,, to mohli ale stejně by jsme to jedli po cestě domů. Takhle se aspoň najíme v klidu."
,, dobře no."
Číšnice nám donesla naši objednávku a odešla pryč.
Potom co jsme dojedli šel Matt na záchod a já čekala na místě. Jenže jsem viděla že si to za nim na záchody štráduje i ta kráva.
Zvedla jsem se a šla tam....

Ahojky, další část tu a to jen kvůli anonym936
Já vím jsem ten nejúžasnější člověk co znáte😁😍

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat