Právě teď stojím v kuchyni a snažím se něco uvařit. Matty zapomněl koupit olej. Jedna zásadní věc která mi teď chyběla. Martínek si hrál ve svém pokoji s autíčky.
Už jsem měla hotovo no teda uvařenou rýží. Maso jsem ještě nemohla smažit. Proto jsem se šla podívat za tím malým trdlem. Vešla jsem do jeho pokoje a musela se usmát. Ležel na posteli s tím medvědem co jsem Mattymu dala a spal. Přehodila jsem přes něj deku a odešla do pokoje. Sama jsem si taky lehla do postele a vzala do ruky mobil. Měla jsem tam jednu zprávu od neznámého čísla.
Otevřela jsem ji a srdce mi vynechalo několik úderů. Byla tam fotka kde se Matty líbal s nějakou tmavovláskou.
Už jsem si vážně myslela že je všechno za námi ale asi nejspíš není. Rychle jsem se zvedla a přešla k mému nočnímu stolku. Otevřela jsem ho a test si vzala do ruky. Koukla jsem na něj a viděla to co jsem teď nechtěla.. ,,Jsem těhotná,, zamrmlala jsem si a chtěla umřít.
Cítila jsem smutek, bezmoc, prázdnotu.. Měla jsem v sobě tolik pocitů že jsem se rozbrečela. Test jsem vrátila zpátky do šuplíku. Přešla jsem do koupelny zavřela za sebou dveře po kterých jsem následně sjela až na zem. Teď už jsem se úplně rozbrečela.
Dyť já mu věřila a on mi udělá tohle. To jsem mu nebyla dost dobrá? Nebo to nejsem hezká? Nejsem dost hubená? Nebo to jsem tak špatná v posteli?
Proč to musel udělat? To mě nemiluje? Tak proč mě ale žádal o ruku.?. Já se ho o to neprosila.
Je konec.. Nemůžu být s člověkem který mě nemiluje a podvádí mě.
Vyšla jsem z koupelny a rovnou se ohla pod postel pro kufr.
Přešla jsem s ním ke skříni a začala do něj házet všechno co mi jen padlo do ruky. Musela jsem odtud pryč. Musela jinak bych se zbláznila.. Nemůžu žít celý život ve lži. Už jsem měla skoro hotovo když se otevřely dveře a v nich stál Matty.
Hned ke mě přišel a zeptal se ,, zlato co se děje? Co to děláš? Proč brečíš?",, tohle jsem od tebe nečekala.. Milovala jsem tě a ty mi uděláš tohle.." řekla jsem a hřbetem ruky si utřela slzy.
,, co jsem udělal? Sakra mluv se mnou" rozmáchl se rukama.
Dala jsem do kufru poslední věc. Zapla jsem ho a rozešla se směrem z pokoje. Matty se za mnou rozeběhl ale já ho ignorovala.
,, sakra Kath co jsem udělal? Proč odcházíš? Sakra já tě miluju."
,, Matty dej mi pokoj. Tohle jsem od tebe vážně nečekala a prosím tě řekni Martínkovi že ho mám ráda a bude mi chybět." řekla jsem mu moje poslední slova a odešla z domu. Před domem na mě čekal už taxík který mě odvezl na letiště. Mělo mi to letět za půl hodiny tak jsem ještě zavolala Jacobovi.
Já: ahoj
Coby: Ahoj.. Kath co se stalo?
Já: on.. On mě podvádí..
Coby: si děláš srandu?
Já: ne.. Dneska mi přišla fotka.. Líbal se tam s nějakou holkou
Coby: kurva já ho zabiju
Já: ne.. Jen potřebuji někoho kdo za mnou bude stát
Coby: neboj já jsem tu pro tebe vždycky
Já: děkuju
Coby: jo a abych nezapomněl s Nicol už nejsem
Já: jak to?
Coby: všechno mi to došlo potom co jsem slyšel její telefonát s nějakou její kamarádkou.
Já: to je mi líto
Coby: mě ne. Ani se nedá říct že jsem ji miloval měl jsem ji rád ale nemiloval
Já: dobře.. Až budu doma dám ti vědět
Coby: OK zatím nakoupím tunu zmrzliny a kapesníky
Já: děkuji
Coby: za nic a zatím ahoj
Já: pa
Telefon jsem odložila zpátky do kabelky a šla se připravit na let. S letenkou v ruce jsem šla na odbavení.
Z pohledu Jacoba
Hned co jsem ukončil hovor s Kath jsem šel volat tomu zmrdovi.
Coby: ty hovado proč si jí to udělal?
Vykřikl jsem na něj hned co mi to zvedl.
Matt: kurva o čem mluvíš?
Coby: o Kath proč si ji podvedl kurva ona tě milovala a pořad miluje
Matt: však já ji taky.. Já ji nepodvedl kde jste to vzali?
Coby: před chvíli jsem s ní volal říkala že ji přišla nějaká fotka jak se tam líbáš s nějakou jinou.
Matt: si děláš prdel? Já ji sakra nepodvedl já ji miluji proč bych jí to dělal?
Coby: no to taky nevím
Matt: no tak vidíš já ji vážně miluji a nemůžu o ni zase přijít
Coby: budu ti věřit ale musíme zjistit kdo to taky poslal
Matt: to musíme.. Kde je teď?
Coby: na letišti za chvíli odlétá
Matt: poletím dalším letadlem nemůžu ji nechat odejit
Coby: dobře zatím ji nějak uklidním a zkusím přijít na to kdo to poslal
Matt: díky Bro
Coby: za nic
Takže ahoj lidičky
Doufám že se kapitola líbila a mám tu jednu nabídku.Přemýšlím o výtisku knihy proto bych ráda věděla jestli o to někdo bude mít zájem. Takže ten kdo bude mít zájem ať mi napíše na můj fb Kris Týna a nebo sem do komentáře nebo do zpráv. ❤
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...