Zníčím ti celý život

1.7K 112 26
                                    

,, jestli víš coje  zač?"

,, ne proč ?"

,, protože je to ........

,,Protože je to Samatha ze školky. " ,, tak proto mě tak nenávidí. "
,, nic já ji napíšu a promluvím si s ni. " ,, ok"
Vzala jsem mobil najela na její jméno na fb a napsala ji zprávu

Ahoj Samantho můžeme se setkat potřebuju si promluvit.

Za chvilku jsem měla odpověď

No můžeme tak zejtra ve dvanáct v kavárně

Ok. Teď už jen ať to dopadne dobře. ,, hele Kat už půjdu spát jsem unavená." ,, jo tak jdi taky za chvíli půjdu."
Odebrala jsem se z obýváku a šla do pokoje. Matty spokojeně oddychoval.
Vyndala jsem si kraťasy a tílko a šla se do koupelny. Převlékla jsem se. Osprchuju se až ráno.
Vrátila jsem se zpátky do pokoje a lehla si vedle Mattyho. Ten si mě hned přitáhl k sobě.
Zavřela jsem oči a ponořila se do říše snů.

Flashback

Byla jsem v pokojíku a zrovna si hrála s poníkama co mi táta koupil. Byli hezcí. A je měla strašně ráda. Dlouho jsem si je přála mi je nakonec táta koupil.
Vzala jsem si je do školky. Chlubila jsem se s nimi všude. I u kluků který jsem neměla v lásce. Pak i u Samathy. Vzala mi je z ruky ,, Zníčím ti celý život ty." řekla úplně v klidu . Nijak jsem to neřešila. Byla jsem malá. Nijak jsem to neřešila. Jen mi bylo líto těch poníků. Vzala mi je a ustřihla jim hřívu. Řekla jsem to paní učitelce jenže Samantha ji přesvědčila že to jsou její poníci a ji je závidím. Když se doma ptali kde je mám řekla jsem že jsem ji je půjčila. Nemohla jsem jim to říct. Nakonec se odstěhovala. Ale jen na chvilku jelikož do školy přišla zase k nám. Celý roky a Kat brala svačiny. Peníze taky a museli jsme ji dělat úkoly. Taky nás mlátila ale my nesměly nic říct. Její táta dělal u mafie. Pak ale přišel Arty. Všiml si toho co nám dělá a začal nás chránit. Byly jsme mu za to vděčné. Všichni jsme se spolu začali bavit. Nakonec se z nás stali nejlepší kamarádi. Po pár letech Samantha zase začala. Ale jinak. Jelikož byl její táta mafián zastřelili mi tátu. Jelikož se to dozvěděli u policie že se mají předávat drogy jeli tam. Můj táta taky.
Takže mi vlastně život zničila. Po tom co táta umřel se odstěhovala. jsem na ni skoro zapoměla. Ale teď je zase zpátky.

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat