Nemůžeš překousnout to že bych šukal jinou

1.4K 115 18
                                    

,, ona se se mnou vyspí i kdyby děvka nebyla mě neodolá nikdo."

Už zase to jeho ego. Hrozný. ,, tak pomůžeš mi nebo ne?"

,, promiň Kat ale já...........

,, promiň Kat ale já nemůžu. Nechci aby byl Arty nasranej že sem mu přebral holku."
Co ? To si dělá srandu?
,, Matty prosím já nechci aby to byla nějaká mrcha která ho bude podvádět."
Vystoupili jsme z auta jelikož už jsme byli na letišti. Prošli jsme kontrolou a šli rovnou k letadlu. Já si sedla k oknu a Matty do uličky.  Přišla k nám letuška. Výstřih měla tak velkej že jí bylo vidět všechno. Pusu tmavě rudou rtěnkou. Viditelné stíny a ta krátká sukně.
,, dobrý den dáte si něco?" flirtovala s nim. To je mrcha. Matty poprosil o vodu. Vzala ji a udělala že ji vyklouzla z ruky. Schválně se ohla tak aby ji Matty viděl na zadek. Z ty krátký sukně bylo vidět i to jestli má kalhotky nebo tanga ( doufám že se to tak píše. Na tohle fakt nejsem )
Samozřejmě měla to druhý. Zvedla jsem se a řekla,, Zlato přesedni si k oknu. Tady paní půjde pryč. Jak vidím tak jste si asi spletla práci jelikož děvky dělají v barech ne v letadlech. Takže se laskavě seberte a vypadnetě. Tady na vás není nikdo zvědavej."
wauu to jsem ji teď řekla? Jo řekla . ,, No tak lásko uklidni se jsi jediná kterou chci a tady ta mě nezajímá takže papa." řekl Matty a chytl mě za ruku.
Ta kráva si odfrkla a s vrtícím se zadkem odešla. ,, Tady někdo žárlí." jak to řekl na tváří se mu objevil úšklebek.  ,, ne ne jen mě srala tak kráva."  ,, nekecej prostě jen nemůžeš překousnout to že bych šukal nějakou jinou."
A je zpátky. Zase to namachrovaný hovado.
,, můžu a nech toho." ruku jsem mu pustila.
,, dobře tak promiň princezno. "  ,,hmm a pomůžeš mi teda?"
,, já já nevím chci mu pomoct jelikož on mi taky pomáhal malém jsem se......" odmlčel se. ,, malém si se co?"
,, to je jedno." ,, ne není." ,, proč?" ,, protože jde o tebe." ,, no a?" nech toho a řekni mi co se stalo." ,, malém jsem se oběsil stačí?" vyprskl na mě.

Co? Proč? Jak? Si ze mě dělá srandu?
,, proč?" ,, jak si odjela zkusil sem se pořezat. Ale on mě chytil. A nedovolil mi to. Druhej den šel na rande s tou holkou. Já toho využil a chtěl se oběsit. Už jsem to skoro měl. Ale do pokoje mi vtrhl Arty jelikož si zapoměl mobil. Došlo mu to a už nikam nešel. A zůstal tam se mnou ať si nic už neudělám. "
Chtělo se mi brečet. To všechno jen kvůli mě. Mohl se zabít. Už jsem se s nim nemusela nikdy vidět. Z očí se mi zpustilo pár
neposedných slz. Matty se ke mě naklonil a utřel mi je ,, hlavně neplakej jsem tu celej a živej  a s tou krávou ti pomůžu." celou dobu mi koukal do očí. ,, mám tě ráda Matty děkuju" obejmula jsem ho. On mi to oplatil. Nakonec jsme uslyšeli hlášení. Vzlítli jsme. Já se opřela o Mattyho rameno a usnula.

Z pohledu Mattyho.

Opřela se mi o rameno a usnula. Poprosil jsem letušku o deku a přikryl ji. Byla roztomilá a já nedovolím aby ji někdo ublížil. Kdyby se ji něco stalo v životě si to neodpustím.  Přišla ke mě zase ta kráva. ,, ehmmmm nechceš jít na záchod?" zeptala se  a našpulila  pusu. To tak u holek nesnáším špulí ji jak nějaký krávy. ,, to máš pravdu nechci mám tady přítelkyni kterou miluju a nemíním ji podvádět. Ještě k tomu s takovou kurvou jako si ty." odešla. Konečně. Jo lhal jsem Kat není moje přítelkyně i když si to přeju ale ona to neví.

Ahojky 612 slov. Vím jsou krátké ale aspoň nějaké ne?
Snad se vám líbila a omlouvám se za chyby.

A děkuju jsem na 14 místě. Jste úžasní

👣retard👣

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat