Matty zaparkoval a vydali jsme se do nemocnice. U recepce stála menší brunetka. ,, dobrý den ehm.,, řekne te mi prosím kde má pokoj Eric Deer?" ,, a vy jste?" ,, jeho sestra." ,, tak dobře pan Deer má pokoj číslo 47. Jděte rovně a pak zahněte do prava." ,, dobře děkuju."
Vzala jsem Mattyho za ruku a šli jsme tak jak nám řekla sestřička. Ok pokoj číslo 47. Vzala jsem za kliku. Docela jsem se klepala. Byla jsem nervózní. Můžu za to všechno já.
,, klid Kat." otevřela jsem a naskytl se mi pohled na ležícího Erica. Byl ještě furt v kómatu. Okolo něj bylo několik přístrojů všechno to pípalo. Chytla jsem jo za ruku a začala brečet.
Jsem fakt kráva. Proč jsem tohle dopustila ? Taky mi to hned mohlo dojít.
,, Kat radši půjdeme bude to tak lepší." řekl Matty a táhl mě z pokoje pryč. Šli jsme rovnou do auta. Matty nastartoval a jeli jsme zase domů. ,, všechno je to moje vina." promluvila jsem po cestě. ,, proč by to měla být tvoje vina?" ,, kdybych za ni nešla nezabila by je ." ,, kdo?" ,, Samantha ." ,, Kat co udělala? "
Počkat on to ještě neví. ,, řeknu ti to potom." ,, ne Kat řekneš mi to teď. " Matty zastavil na okraji silnice. Jo Erica dali do nemocnice mimo město nechápu proč. ,, hmm... Ok no. Když jsme s Kat byly malý Samantha nás šikanovala. Pak ale přišel Arty a chránil nás. Samanthy táta je mafián. Zabil mi tatu a ona se pak odstěhovala. Teď se vrátila a nechala mi zabít mamku a ,, tátu,, kdybych za ni nešla tak žijou. " ,, No tak zlato tvoje vina to není.." ,, ale jo je." ,, Kat není ty za to nemůžeš.." ,, hmm..." Matty se ke mě naklonil a políbil mě. Chtěl se odtáhnout ale já ho chytla za lem trička a začala ho líbat. Hned začal spolupracovat. Chtěl mi sundat tričko ale začal mi zvonit telefon. ,, jako vážně?" zavrčel a odtáhl se ode mě. ,, jo už jedem tak tam počkej....... Jo tak čau..." ,, kdo to byl?" zeptala jsem se když zavěsil. ,, Jacob." ,, aha" Matty zase vyjel na cestu a během deseti minut jsme stáli před domem. Po cestě bylo ticho. Ale mě to ta nějak nevadilo.
Matty zaparkoval. Vyšli jsme z auta a mě někdo zdvyhl do vzduchu. Byl to Jacob. ,, ahoj miško." ,, ahoj... Počkat co? Miško ?"
,, jo si miška ." ,, aha." začala jsem se smát. To mi teď jako každej bude dávat nějakou přezdívku? Pro Mattyho jsem princezna pro Jacoba miška. Zajímá mě co bude jako další. Jacob si mě přehodil přes rameno a šel dovnitř. Prvně mi teda ale ukradl klíče ať se tam dostane. Vešli jsme do obýváku a Jacob se se mnou svalil na gauč. Začali jsme se smát jak dementi. Pak jsem ale uviděla ve dveřích stát Mattyho. Měl docela naštvanej ale i smutnej výraz. Zvedla jsem se a šla k němu. , no tak zlato."
Ignoroval mě. Stoupla jsem si zase na špičky. Kdyby nebyl aspoň tak vysokej. Nebo já tak malá. Přitáhla jsem si ho k sobě a políbila ho. Začal spolupracovat. ,, miluju tě." řekl mezi polibky a chtěl si mě zvednout nahoru. ,, já tebe taky ale Jacob přišel takže máš smůlu zlato." odtáhla jsem se od něj. ,, ach jo.. "Otočila jsem se a viděla Jacobův nechápavý pohled. ,, Jděte nahoru Matty ti všechno řekne a já mezitím nachystám jídlo." řekla jsem. ,, hmm tak pojď vysvětlím ti to." řekl Matty a šel s Jacobem nahoru. Tak a teď musím udělat nějaký jídlo.Za dnešek už druhá kapitola 😁❤❤ snad se vám líbila každopádně ted budu ještě asi den dva doma takže možná nějaký kapitoly budou. 👍
Dnes už ne ale zejtra jo. Snad nevadí že jsou takhle kratší* cuketka * 😂 nebo taky * brokolice * 😂😂😂❤
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...