. Dost mě to nasralo ale slíbil jsem Kat že budu v klidu. Hlavně si ji teď budu co nejvíc hlídat ať se ji nic nestane. Kat se ke mě otočila zády. Přisunul jsem si ji k sobě a chytil si ji. Ještě jsem ji dal menší pusu na tvář a už usnul. Mazlení bude příště ....
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Už zase ležím v té místnosti. V té co se to všechno děje. Je mi špatně. Okno je otevřený. Možná mám šanci. Pokusila jsem se vstát. Prvně mi to nešlo neměla jsem sílu ale musela jsem to překonat.
Stojím., zase po dlouhý době sama od sebe stojím. Bolí mě úplně všechno. Jsem furt celá nahá. Takhle nikam nemůžu. Přešla jsem ke skříni co tam jako jediná stála. Vlastně je divný že ještě stojí. Tak nějak jsem ji otevřela a naskytl se mi pohled na věci který už fakt nikdy nechci vidět. Byly tam různé věcičky k sexu. Pouta, bič a nějaký hadříky. Bylo tam toho dost asi vždycky nějaký komplet jelikož měli stejné vzory nebo barvy.
Snad uteču. Tohle na sebe fakt nechci.
Tak ve skříni asi nic no. Koukla jsem na druhý konec té místnosti a uviděla svoje oblečení. Bylo špinavé ale to mi teď bylo jedno. Rychle jsem si ho na sebe natáhla. Chvilku jsem stála a poslouchala ale nikde nic nebylo slyšet. Přešla jsem k oknu a nakonec z něj vylezla. Bosýma nohama jsem došlápla na mokrou trávu. Ta byla ale jen na kousku jinak všude kolem byl les takže různý klacky, šišky ale to mi teď bylo jedno hlavně ať se dostanu domů. Rozběhla jsem se a běžela co nejdál od toho domu. Přešla jsem les a dostala se k silnici. Zrovna projíždělo nějaké auto. Natáhla jsem ruku a začala stopovat. Zastavilo. Aspoň že tak. Otevřela jsem dveře a.... Zjistila kdo to je... Byl to on ten kterej mě tady furt drží a mučí. Chtěla jsem utýct ale zastavila mě jeho ruka stáhl mě do auta zavřel dveře a taky radši zamkl. Neměla jsem šanci na únik.
Rozjel se zase směr ten les a ta chatrč. Přitom mi dal jednu ruku na stehno a jezdil s ní nahoru a dolů. Nelíbilo se mi to a to vůbec. Dojel tam. Prvně vyšel od a pak mě dovláčil dovnitř. Už jsem zase v ty místnosti. Zavřel to okno který mi mělo pomoct a obrátil se ke mě. Šel přímo za mnou. Chytl mě za zadek který následně zmáčkl. ,, ještě jednou a je po tobě..." křikl na mě. Lekla jsem se. Sama jsem si zacpávala uši z toho jeho křiku. Jak já ho nenávidím. ,, a teď si hezky užijeme." teď už jen řekl a začal mě svlékat..................Otevřela jsem oči a vystřelila do sedu. Celá jsem se klepala a dýchala jako o život. Tak a klid. Nádech výdech. Byl to jen sen. Teda doufám. Koukla jsem vedle sebe a uviděla spícího Mattyho spokojeně oddychoval. Byl sladkej. Koukla jsem na hodiny a uviděla tam deset ráno. No nic. Dala jsem Mattymu menší pusu na líčko a vylezla z postele. Vlezla jsem do koupelny a udělala hygienu. Osprchuji se až potom. Vlasy jsem si stáhla do nemotorný ho drdolu a šla do kuchyně. Na sobě jsem si nechala Mattyho tričko. Stoupla jsem si k lince a přemýšlela co udělám k snídani. Nevím co.
Tak asi zvolím to co má Matty nejradši. Lívance. Vyndala jsem všechny potřebné ingredience a udělala těsto. Dala jsem to na pánvičku a už jen čekala. Sem tam jsem to obrátila. Na chystala jsem si kafe. Lívance už byly. Dala jsem je na talíř a nechala je na lince. Budit ho ještě nebudu. Ať se vyspí.
Vypila jsem si kafe a šla do pokoje. Matty ještě furt spal.
Vlezla jsem si do koupelny kde jsem si ze sebe sundala oblečení a ruzpustila si vlasy. Vlezla jsem do sprchy. A nechala na sebe zase padat kapky vody. Potom jsem si do ruky dala sprcháč s chtěla si ho nanést na tělo ale přerušil mě něčí hlas...,, můžu se přidat?" zeptal se a já viděla jeho siluletu za sprchou. Sprcháč jsme nechala sprcháčem a vykoukla ze sprchy. ,, bohužel ne zlato máš dole snídani tak se jdi na papat." odpověděla jsem s viděla jeho smutnej obličej. Je fakt jak malej. ,, k snídani jsou lívance."
Koukl na mě a hned se doširoka usmál. ,, tak to já jdu. Děkuju lásko." řekl a políbil mě. ,, za nic." usmála jsem se a zase zalezla zpátky. Celá jsem se umyla a pak vylezla. Nevzala jsem si žádný oblečení. Na nic jsem nečekala a využila toho že Matty je dole. Vylezla jsem z koupelny a hned v pokoji našla kufr co tam ještě ležel. Našla jsem si čisté spodní prádlo a pak obyčejné bílé tilko a nějaký tepláky. Sešla jsem dolů a viděla Mattyho jak se cpe. ,, chutná?" zeptala jsem se a přišla k němu. ,, strašně moc děkuju jsou výborný.." usmál se a stáhl si mě na klín. ,, jsou to jen lívance." ,, ale jsou od tebe." ,, miluju tě." opřela jsem si hlavu o jeho rameno. ,, taky tě miluju Kat a v tom tílku jsi strašně sexy."
,, co?" ,, no... Jde ti vidět krásně podprsenka." uculil se a já ho vraždila pohledem. ,, hej !" ,, no co ty sis to oblíkla." ,, co dneska budeme dělat.?" zeptala jsem se a hrála si s jeho vlasy. ,, no můžeme toho dělat hodně a to v různých pozicích a na různých místech. Třeba na lince nebo stole pak taky tady na tom gauči v obýváku nebo až někam pojedem tak v autě.. Nebo..." ,, dost Matty nejsem superman." ,, ne jsi moje princezna a proto tě teď budu opečovávat. " slovo moje zvýraznil. ,, jsi majetnickej." ,, ne jsem jen zamilovanej. A dneska jedeme zkontrolovat Erica a já musím mluvit s Jacobem. " ,, hm... Tak já se jdu oblíct." dala jsem mu pusu a šla do pokoje.Ahojky😁 snad se kapitola líbila. Jo jo teď jsem měla čas tak jsem napsala aspoň něco. Nemůžu vás zanedbávat. Ale taky nechci moc psát protože se rychle blížíme ke konci. Někdo mi napsal ať potom začnu i #3 díl. Tak nevím jestli jo nebo ne. Takže vás prosím ať mi napíšete jestli budete chtít potom ještě další díl nebo ne. Bude to spíš na vás. Mě je to jedno. Já tuhle knížku miluju a furt nemůžu pochopit že má takový úspěch. ❤❤❤❤❤
# cuketka # 😂😂😂
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romansa2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...