Vzbudila mě žízeň. Zvedla jsem se a šla do kuchyně. Vzala jsem skleničku a nalila si do ni vodu. Napila jsem se. A až ted mi došlo že jsem zapoměla na Erica. Ví o tom že jsme odjeli?
Jak jim to tam vůbec jde.
Zavolám Jacobovi. Vzala jsem mobil a odemkla ho. Co ? To jako vážně? On se mi hrabal v telefonu. Změnil mi tapetu.
Měla jsem tam moji a Katinu fotku. Teď je tam jehoJo už si to pamatuju.
Flashback
,, tak si ho sundej."
Řekla sem mu teď už v klidu. Sundal si ho a mě se naskytl pohled na jeho břišáky. Z pozorování mě vytrhl až jeho hlas ,, vím že jsem k sežrání ale teď si lehni." ,, egoisto." odfrkla jsem si a lehla si na jeho hruď.***
Udělal mi to schválně. Viděl jak nad ním slintám.
Teď budu slintat každou chvilku protože si tu tapetu nechci změnit.
Nejradši bych ho zabila. Ale můžu udělat něco jinýho. Vrátila jsem se zpátky do pokoje a svlékla ze sebe oblečení. Byla jsem jen v černém krajkovaném spodním prádle. On spí v boxérkách tím líp pro mě. Přišla jsem k němu a opatrně si na něj obkročmo sedla. Jen něco zamumlal a spal dál. Políbila jsem ho. Začal pomalu spolupracovat. Otevřel oči a sjel mě pohledem.
Jen jsem se usmála a pokračovala v mojí práci. Dal mi ruce na boky. Trochu jsem se zavrtěla. Zavzdychal mi do polibků.
Jde to přesně tak jak chci. Nakonec si sedl. Takže to bylo ještě lepší. Zase jsem se trochu zavrtěla. ,, tohle mi nedělej kotě.". Řekl mi do polibků. Zase jsem to zopakovala.
Cítila jsem narůstající bouly v jeho boxérkách.
Teď už chybí jen chvilka. Rukama jsem mu obkreslovala jeho bříšáky. Chtěl mi rozepnout podprsenku. Já mu to ale nedovolila. Jednou rukou jsem mu přejela po jeho boxérkách. Zase zavzdychal. Neříkám že mě se to nelíbilo ale nemůžu.
Když už jsem cítila že Matty junior je úplně probuzenej slezla jsem z něho a sedla si vedle něj na postel. ,, co je?" zeptal se a natahoval se že mě znovu políbí. ,,nic jdu spát dobrou." řekla jsem úplně v klidu a odstrčila ho od sebe. ,, hej to není fér dyť se podívej co si mi udělala." ukázal na jeho boxerky kde byla dost velká boule. ,, no máme tu dvě možnosti. " řekla jsem a sedla si na něj zpátky. ,, a to jaký.?" zeptal se a hrál si zase se zapínáním mé podprsenky. ,, no buď to práva nebo levá ruka." řekla jsem a zase se schválně zavrtěla.
,, nebo je tu možnost tvoje Pusa nebo kundička." řekl teď on a na tváři mu zase pohrával ten jeho úšklebek.
,, hmm to asi nepůjde takže jdi hezky do koupelny a vyřeš si ten problém s Mattym juniorem sám." dala jsem mu pusu na tvář a lehla si do postele. ,, už tě nemám lád." zašišlal udělal smutný obličej a odešel do koupelny.
Za chvilku z ní vycházely zvuky. Jo.....ach....ach.....ach.... Jo....
Mě jebne. On si ho tam vážně honí.
No nic. Lehla jsem si přikryla se a snažila se usnout i když to přes ty zvuky dvakrát nejlíp nešlo. Po chvilce jsem to vzdala.
Tak aspoň napíšu Jacobovi: Ahoj tak co se tam děje něco novýho a co ty jak se máš sto pro ti chybím že? 😂😉😘
Zprávu jsem odeslala. Ze dveří do koupelny konečně vyšel on. Na sobě měl furt ty boxerky ale už měl i triko.
Lehl si vedle mě pod peřinu. Otočila jsem se k němu zády. Ua chvilku jsem stejnak cítila jak si mě přitahují jeho paže. Nechala jsem to tak. Aspoň mám furt ten pocit bezpečí.
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...