###

544 64 12
                                    

Vběhla jsem do nemocnice a zamířila si to hned k recepci kde je nahlásila své jméno a proč tu jsem. Už od pohledu bylo vidět že sestra není moc příjemná a nejradši by mě poslala někam. S podrážděností v hlase mi odpověděla že mám jít za Mattym na pokoj a doktor tam pro mne přijde.

S Cobym jsem tedy přešla až Mattyho pokoji. Do pokoje jsem vešla sama jelikož Jacob radši počkal na chodbě.
Zavřela jsem za sebou dveře a koukla na postel kde ležel Matt. ,, a- ahoj." řekla jsem a přešla blíže k posteli.
,, ahoj" řekl mi na oplátku a chytil mi ruku.
,, omlouvám se Matty měla jsem ti věřit. Mrzí mě to. Kdybych nebyla tak blbá neležel bys teď tady." vychrlila jsem ze sebe a utřela si několik slz z mé tváře.
,, lásko.... To je v pořádku. Aspoň už víš že já bych tě nikdy nepodvedl. Miluju tě a nemám k tomu sebemenší důvod."
,, Já tebe taky.. Si moje všechno. Proto se teď necháš vyšetřit."
,, Dobře no... Ale slib mi něco prosím."
,, A co?"
,, Už nikdy mě s tím malým neopouštěj."
,, Ty... Ty o tom..."
,, Ano vím.. Prdelko nechala si ve stolku ten test. Kdy si mi to chtěla říct?"
,, Já.. Já nevím.. Bála jsem se."
,, Čeho?"
,, Nevím. Bála jsem se že by si nás nechal. Nebo by si chtěl ať jdu na potrat nebo nevím co ještě."
,, Nenechal. Kdybych tě nemiloval a nechtěl s tebou rodinu nepožádám tě o ruku zlato. To si pamatuj. A na to malý už strašně těším."
,, Miluju tě."
,, Já tebe víc."
Do pokoje vešla sestřička s doktorem. ,, Dobrý den.'' Pozdravili jsme s Mattym ve stejný čas. ,, dobrý.." odpověděl doktor a hned po něm sestřička, která měla na obličeji snad tunu make- upu
a oblečení co měla na sobě ji spíše víc odkrývaly než zakrývaly. Ano žárlila jsem a to hodně. Protože ta kráva si stoprocentně představovala jak si to teď s Mattym rozdávají na téhle posteli. Chytla jsem Mattyho za ruku ať ta kráva ví že on je prostě můj. ,, Sestři  udělejte tady pánovi ještě kontrolní testy ať víme že je vše v pořádku." řekl doktor ,, jistě pane doktore" řekla sestra a hned si poupravila svůj výstřih. Skoro jsem až zavrčela když jsem to viděla. Připadala jsem si v tu chvíli jako pes který si hlídá svou kost. ,, mohl bych poprosit aby byly hned? Rád bych už se svou přítelkyní šel domů.. Přece jen není tu žádné soukromí a já bych nebyl rád kdyby mě tu někdo chytil zrovna při tom jak si s mým zlatem užíváme." vložil se do toho Matty. Za což jsem mu velice vděčná protože obličej ty krávy byl k nezaplacení.

Ahojky,
Další kapitolka je tu. Snad se vám líbila🙈❤

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat