💲💲💲

615 56 10
                                    

Hned jak jsem tam vešla jsem uslyšela Mattyho hlas.

,, Nevím co jsi zač a proč za mnou vůbec lezeš ale měla by sis dat odchod. Tam v restauraci na mě čeká moje přítelkyně se kterou se za chvilku budu brát a čekám s ní rodinu. Takže se zase otoč a jdi pryč." dost se mi ulevilo když jsem to uslyšela ale hned na to začala mluvit ona.
,, A co takhle takovou menší rychlovku? Dyť ona by se to nemusela dozvědět."

,, na to zapomeň já ji miluji s nemíním ji podvést kvůli nějaké kurvě jako jsi ty. Na to můžeš hned zapomenou takže nazdar." řekl ji a začal se dobelhávat zpátky. Nevěděla jsem co dělat. Jestli utéct pryč jako že jsem tam nebyla nebo jestli zůstat.
Než jsem ale stihla jakkoliv zareagovat Matty stál přede mnou s nechápavým výrazem. ,, všechno ti to potom vysvětlím." šeptla jsem směrem s nim a podržela mu dveře ať může vyjít. Zaplatili jsme a nasedli do auta kde hned začal výslech. ,, co jsi tam dělala?"
,, ehmm no..." nevěděla jsem co říct. Když bude vědět pravdu bude si myslet že jsem žárlivá kráva ale zase bude vědět pravdu. ,, a nelži mi prosím víš že to na tobě poznám."
,, tak dobře no. Šla jsem se tam podívat kvůli ty krávě. Viděla jsem jak na tebe čumí u stolu a jak za tebou šla pak na ty záchody už jsem to nevydržela."

,, takže si žárlila.. Jenže neměla a nemáš na co. Já miluji tebe a ta nejhezčí jsi pro mě taky ty. Takže můžeš být v klidu."

,, miluju tě Matty."
,, já tebe taky ty žárlivko."
,, hejjj." zasmála jsem se a rozjela se směr domov.

Ahojky, tak tady ještě další kapitola. Popravdě se mi vůbec nelíbí takže ani nevím jestli dělám správně že ji vydávám. Radši jsem to sem ani neměla psát protože jsou jistí lidé kteří mě za tyto kecy ( i když je to jenom pravda ) jsou schopní zabít.
Jinak za to že kapitola vyšla tak brzo může zase tento otravnej člověk anonym936

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat