Z pohledu neznámého
Zatím vše probíhá podle plánu. I když s to stalo před pár dny furt z toho mám skvělou náladu. Je to nezapomenutelný zážitek vidět v jejích očích ten strach a bezmoc. Stačilo jedno jediný stisknutí a byla ma zemi. Dělalo mi strašně dobře ji vidět ležet v té kaluži krve. Nikdy na to nezapomenu. Popravdě? Ani nechci. Vlastně mám hned několik fotek na kterých jde vidět jak padá na zem a následně i trpí.
Plán mi skvěle vychází. Kat je stále v nemocnici a Matty to prý přestává dávat. Tím líp pro mě.
Už vím jak budu pokračovat dál až se Kat vzbudí...Z pohledu třetí osoby
Vše se stalo tak rychle. Sanitka odjela a pouť pokračovala dál.
Mezitím co se dva mládí muži snažili dostat co nejrychleji do nemocnice a toho tolik stalo.
Se zraněnou to vypadá už lépe. I když pořád není při vědomí drží se a doktoři doufají že se probudí.Z pohledu Kataríny
Nemůžu uvěřit že se to vážně stalo. Že moje kamarádka je právě teď v bezvědomí a stále se neví jak to bude.
Hned první den mě pustili domů nic mi nebylo jen jsem byla a pořád ještě tak nějak jsem v šoku.
Hned ten den co mě pustili jsme se s Artym byli podívat na Kat. Byli jsme tam ale jen chvíli.
Chtěla jsem tam jít i druhý den ale je lepší když tam bude jenom Matty. Kat stoprocentně ví že o ni máme strach ale Matty je Matty. On ji miluje a nechce od ní odejít ani na krok.Z pohledu Mattyho
Dnes ji mají probudit. Bojím se že se to nepovede. I kdyby museli by to zkoušet dál protože já bych Kat nikdy nenechal odpojit od přístrojů. Byl bych sám proti sobě. Někdo z vás si možná říkat proč.. Vždyť můžeš žít život dál najít si novou přítelkyni. Jsi ještě mladý můžeš si užívat života. Jenže vám se to řekne když jste toto nepřežili.
Nemůžu se ,, zbavit,, člověka kterého miluju. Který mi tolikrát pomohl. Udělal mě šťastným a doufám že pořád bude. Ona byla ta kvůli které jsem se zase našel. Už jsem nebyl ten dementní puberťák který nad ničím nepřemýšlel. Začal jsem se i více starat o city druhých. Chtěl jsem být lepším člověkem. Být tím který ji bude dělat šťastnou. Bez ni nejsem nic.
I kdybych to že Kat bude nadále připojená na přístrojích měl platit já. Klidně to udělám. Klidně se celý zadlužím jen aby ona tu byla pořád se mnou.
Nemůžu o ni přijít a to ona moc dobře ví. Musí bojovat.Ahoj, další kapitola tu....
Chtěla jsem vás poprosit jestli by jste mi někdo z vás nemohl třeba do komentáře napsat na kolikátem místě tento příběh je protože se mi to nechce nijak zobrazit a na ostatních to normálně vidím. Jen chci vědět jestli se vůbec někam zařadil.
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...