esemeska

1.5K 124 25
                                    

Z pohledu Mattyho

Spala. Nechal jsem ji. Musí si odpočinout. Byla roztomilá když spala. Co to měli do prdele. Není. Ach jo už mi to leze krkem.

Přišla ji esemeska. Vím že by se to nemělo ale já musel. Vzal jsem ji mobil a koukl se. Byla od neznámého čísla. Dneska večer měj otevřený okno kočičko. Přijdu za tebou 😉😘.

Co že? Přečetl jsem si i tu před tím : Vidíš říkal že mi jen tak neutečeš. Teď stačí jen maličkost a jsem v tobě. Neboj bude se ti to líbit 😉.

Tohle se mi nelíbí. Dal jsem ji mobil zpátky a dělal jako že nic. Musím zjistit co to je.  No spíš kdo to je. Určitě nějakej vymrdaněpojebanej kokot kterej ho nemá kam strčit a našel si mojí Kat. Doprdele už zase. Melu píčoviny. Už mi totálně jebe. Opatrně jsem se zvedl z postele a šel pryč. Nechám ji spát. Šel jsem do kuchyně a udělal si toasty. 
Snědl jsem to a šel se podívat na Kat.  Ještě furt spala. Šel jsem do koupelny a dal si sprchu.  Vylezl jsem ze sprchy obmotal si kolem pasu ručník a šel. Zrovna se probouzela.

Z pohledu Kat

Vzbudila mě sprcha. Někdo tam byl. Zrovna z koupelny vyšel Matty. Kdyby nebyl aspoň tak wauu.  ,, vyspala ses?" zeptal se a sedl si vedle mě na postel. ,, jo děkuju." jen jsem se trochu usmála." ,, když si spala  přišla ti esemeska ."  Vzala jsem mobil a koukla se. Neznámý číslo je mi jasný kdo to je. Otevřela jsem ji a tam bylo :  Dneska večer měj otevřený okno kočičko. Přijdu za tebou 😉😘.
Hlavně to ne. Co teď?  Bojím se nechci aby sem šel a vůbec nechci ho vůbec vidět. Bojím se ho. ,, omluvíš mě prosím? Chci si dát sprchu.." ,, jo jasně." co to řekl odešel. Svlékla jsem se a vstoupila do sprchy. Celá jsem se omyla. Obmotala jsem si kolem sebe ručník a šla do šatny vybrala jsem si  šedý tričko bílý rifle a přes to riflovou bundičku.

 Obmotala jsem si kolem sebe ručník a šla do šatny vybrala jsem si  šedý tričko bílý rifle a přes to riflovou bundičku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šla jsem do kuchyně. Napustila jsem si vodu. Někdo zazvonil šla jsem otevřít. Byl tam Jacob. ,, ahoj" ,, ahoj" ,, pojď dál." zavřela jsem dveře a šli jsme do obýváku. A sedli si na gauč. ,, Eric mi řekl že jsi odešla z hodiny." ,, jo no... Udělalo se mi špatně tak mě Matt vzal domů."
Nemůžu mu jen tak říct že jsem dostala strach.
,, aha a už je ti líp?" ,, jo už jo dáš si něco?" ,, ne to je dobrý já už stejně půjdu." ,,dobře " ,, jo a děkuju konečně jsem se odhodlal a pozval ji do kina." řekl a začal se smát. ,, za nic pro tebe všechno " jen jsem na něj mrkla. ,, tak já jdu musím se nachystat." ,, tak ahoj a ať ti to vyjde." odešel. No nic. Nudím se. Ale zároveň se bojím večera. 





Ahojky tady je další kapitola je dost krátká omlouvám se ale nwm jak budu pokračovat dál. Teďka mám okno. Omlouvám se.

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat