co se děje?

1.1K 88 31
                                    

,, no... Slib mi že mě nikdy neopustíš." smutně na mě koukl a pak sklopil pohled. ,, Matty já nemám důvod tě opouštět. Sakra proč bych to taky dělala?" ,, až tě třeba omrzím." ,, Matty no tak já tě miluju takže nemusíš mít strach." přešla jsem k němu a pořádně ho objala.

Objetí mi vrátil. ,, miluju tě. " zašeptal mi do ucha. ,, já tebe" Matty si mě dal do náruče a šel se mnou směr pokoj. Položil mě na postel a klekl si na de mě přičemž mě začal líbat. Spolupracovala jsem ale když už chtěl něco víc musela jsem ho odstrčit a zasloužila si jeho nechápavý pohled. ,, děje se něco?" ,, já mám no... " ,, neříkej mi že máš svoje dny.." prohrábl si vlasy a lehl si vedle mě. ,, no mám no." ,, ach jo.."
Bylo mi ho docela líto. Ale já za to nemůžu každá holka má svý dny. ,, Jaký máš nálady zlato..?" zeptal se mě po chvilce ticha. ,, no první den jsem docela protivná další dva dny se chci mazlit a ten poslední docela nadržená.."
Nesnáším to. Celý ty čtyři dny je to neskutečná bolest. Přála bych si aby to kluci taky zažili.
,, A dneska ?" ,, protivná.." ,, nepřipadáš mi tak.." ,, to protože nemám důvod a taky to tolik nebolí.." ,, aha už se těším až ti to skončí.." ,, hmmm jsem unavená .." ,, no nic tak dobrou princezno." Matty mě políbil a pak si kolem mě obmotal ruce. ,, dobrou." natiskla jsem se víc k němu a usnula.

***

Probudilo mě hlazení na břiše. Otočila jsem se k Mattymu. ,, dobrý ráno lásko.." řekl a políbil mě. ,, dobrý" ,, tak co nebolí tě to?" ,, no v noci jsem se asi třikrát vzbudila. Bolelo mě břicho ale teď ne." ,, měla si mě vzbudit zlato." ,, proč prosím tě nic to nebylo." ,, mohl jsem ti nějak pomoct.." ,, zlato uklidni se ano? Nic to není budit jsem tě nechtěla byl si sladkej to za prvý a za druhý pomáháš mi i tak."
,, ach jo.." ,, ale no tak jsou to jen krámy.." ,, ale i tak." v tu chvilku mě zase chytla křeč. Chytla jsem se za břicho a schoulila se do klubíčka. ,, lásko co se děje?" ,, nic jen mě začalo bolet břicho." kňukla jsem a dál se držela. Matty mi ruce odendal a místo mých rukou si tam dal svou přičemž mi začal dělat kr oužky na břichu a líbat na krku.
Přestala jsem vnímat bolest a uvolnila se. ,, lepší?" zeptal se mě po chvilce. ,, jo děkuju." otočila jsem se k němu čelem. ,, vidíš i s tímhle ti můžu pomoct." ,, no jo přiznávám takže od teď se mě budeš dotýkat furt." ,, dotýkal jsem se i před tím zlato." ,, no jo no." ,, co dneska budeme dělat? " ,, no co budeš chtít a pak je ta párty" jak mile jsem řekla slovo párty viděla jsem Mattyho obličej. ,, zlato jestli se ti tam nechce nemusíme tam jít. "
,, ne v pohodě půjdeme tam." ,, nevadí ti to?" ,, ne v pohodě s tebou půjdu kamkoliv. " ,, dáš si snídani? " ,, jo ale počkej tady dneska ji dělám já." dal mi pusu na čelo a odešel. Já vylezla z postele a šla do koupelny kde jsem udělala hygienu a oblékla se do bílého trička a legín. Nebudu to nijak řešit jsem doma.
Vlasy jsem si stála do drdolu a vzala si skicák s tužkou co ležela na stole. Měla jsem chuť malovat. Je pravda že co umřel Martin jsem nemalovala jen jednou jedinkrát a to na tom pobytu. Při vzpomínce na Martina mi ukáplo pár slz. Slíbil mi že mě nikdy neopustí a co se stalo.. Odešel. Bojím se aby Matty neodešel taky.

Flashback

Jsme u Martina doma a jen tak se valíme v posteli. ,, lásko? " upoutám jeho pozornost. ,, copak Trdlo?"
Trdlo přezdívka kterou mi říkal jen on. ,, slíbíš mi něco? " ,, tobě vše. " ,, tak mi slib že nikdy neopustíš." koukla jsem na něj a pak se k němu víc natiskla. ,, slibuju ani to nemám úmyslu jsi jen moje a moje zůstaneš"

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat