božskej

882 72 10
                                    

Nasedli jsme do taxíku a Matty řidiči nadiktoval kam má jet. Dneska jsem měla skvělou náladu a taky jsem si tak trochu chtěla hrát. Řidič se věnoval řízení zatím co  Matty seděl vedle mě a koukal z okna. Využila jsem toho a rukou mu přejala po jeho kamarádovi. Matty sebou hned cukl a věnoval mi jeden z jeho nevěřících pohledů. Jen jsem se uculila a dělala jako že nic. Po chvilce kdy ni nevěnoval opět žádnou pozornost jsem svou ruku strčila pod jeho jeansy až do boxerek. Matty se mi snažil mou  ruku vyndat ale nepovedlo se mu to. Když to konečně vzdal kousl mě do ušního lůčku a pošeptal mi ,, hned jak se dostaneme na letiště z tebe vyšukám duši tam na těch záchodcích. " V tu chvilku jsme zastavili před letištěm a já hned se slovy nashledanou vystoupila z auta. Z kufru jsem vzala asi dvě tašky přes ramena. Matty jen zaplatil vzal zbytek kufrů chytl mě za ruku a táhl mě dovnitř. ,, letí nám to za půl hodiny." řekl a z jeho výrazu šlo poznat že to co řekl v taxíku myslel vážně. Na nic jsem nečekala a hned se vydala na dámské záchody kde jsem do rohu místnosti položila tašky. Potom co jsem obhlídla ,, terén,, a ujistila se že tam nikdo není jsem otevřela dveře za kterými stál Matt a hned ho vtáhla dovnitř ke mě. Potom co klaply dveře se mi přisál na rty a tlačil mě to jedné z kabinek. Jen zamkl dveře a hned mi začal sundávat legíny za kterými letěly rovnou i moje krajkované kalhotky. Popravdě? Myslela jsem si že hned vyndá svého kamaráda a ošuká mě ale on musí začít jinak. Klekl si přede mě jemně mi roztáhl nohy mezi  které strčil hlavu.  Pak už jsem ucítila jak do mě pomalým tempem strká jeho jazyk.... ,, a..a..a " brnělo mi z toho celé tělo a moje vzdychy byly slyšet asi i venku. ,, už.. Už bu.." nestihla jsem to ni do říct a ten kretén jeho BOŽSKEJ jazyk vyndal. ,, co děláš?" ,, ale no tak přece se neuděláš beze mě ne?''hned co to dořekl si sundal jeansy rovnou i s boxerkama. Matty se mi přilepil na rty a vyzdvyhl si mě nahoru. Opřel mě o dveře z kabinky a konečně ho do mě vsunul. Oba dva jsme vzdychly naráz. Matty začal přirážet a já ještě víc vzdychat. Když Matt ucítil že se moje stěny obmotaly kolem jeho dokonalosti přidal na tempu a my se během sekundy udělali. Ještě poté do mě párkrát přirazil a pak ho ze mne vyndal. Oba dva jsme se ještě udýchaní z toho co jsme právě zažili oblékli a už upraveni s taškama v ruce vyšli směr letadlo jelikož zrovna hlásili náš let.

Ahojky..😁
Tak další díl na světě. Doufám že se vám kapitola líbila a omlouvám se za chyby.
Pokusím se psát delší kapitoly a každý týden by vyšla alespoň jedna kapitola. Snad to ještě někdo čte každopádně děkuju za každý hlas nebo komentář

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat