,,Zlato?" probral mě hlas, který patřil samozřejmě Mattymu. ,, hmm?" zamumlala jsem a oči nechávala stále zavřené. ,, já ehm no potřebuju na záchod jenže to sám nezvládnu když se musím držet ještě berlí." ,, to si nemůžeš sednout?" otevřela jsem oči a posadila. ,, ne. Nechci být jako důchodce. Prosím zlato pomůžeš mi?" udělala na mě zase ty jeho stěněcí oči a ohrnul spodní ret. ,, tak dobře." souhlasila jsem a společně s ním se vydala do koupelny k toaletě. Matty se snažil udržet na berlích mezitím co jsem mu já z boxerek vytahovala jeho chloubu. Chytla jsem jo do ruky a namířila do záchodu aby to nešlo mimo mísu. Hned co vykonal svou potřebu jsem mu jo tak nějak vytřepala? Nevím jak to říct a strčila zpátky do boxerek.
,, děkuju lásko." poděkoval mi a společně se mnou se zase vrátil do pokoje. ,, nemáš za co."
,, myslíš že by jsme si mohli trochu no.. Užít?" ozval se po chvilce Matty. ,, no to teda nevím jak to chceš udělat když máš nohy v sádře."
,, prosím.. Už to nevydržím kord když si ho před chvíli držela ani nevíš co to se mnou dělá." ,,no nevím no co takhle kdyby si mi to řekl?"
,, není co říkat stačí se podívat." řekl a rukou ukázal na jeho bouli v boxerkách. No s tím by se dalo něco dělat. ,, lehni si." řekla jsem a on tak učinil. Sundala jsem mu boxerky a obkročmo si na něj sedla. Jeho kamarád už byl v pozoru proto jsem ho vzala do ruky párkrát po něm přejela a pak napumpovala. Dala jsem si ho do pusy a začala lízat jeho špičku. ,, aaa Kath." zavzdychal a já začala lízat jeho celou délku. Když mě to už přestalo bavit. Zapojila jsem i zoubky a začala přidávat na rychlosti. Matty vzdychal o sto šest. Jakmile jsem věděla že už bude přestala jsem a slezla z něj dolů přičemž jsem si vysloužila jeho nechápavý ale zároveň i nenávistný pohled. ,,nebudeš jedinej kdo zažije svůj další orgasmus." oznámila jsem mu a hned na to jsem si sundala tričko ve kterém jsem spala a za nedlouho letěly i moje kalhotky. Hned jsem se k němu vrátila zpátky a zase si na něj obkročmo sedla. Nahla jsem se k němu a spojila naše rty v jedno. Po chvilce jsem se odtrhla trochu se nadzvedla a jeho kamaráda nasměrovala přímo na můj vchod. Hned jak jsem ho měla v sobě jsem hlasitě vzdychla. Matty mě chytil za boky aby mi mohl pomoct. ,, zlato zlato ještě vydrž prosím." vzdychl když už viděl že za chvilku budu. Začala jsem se ještě rychleji pohybovat nahoru a dolů a semtam si pohrála s mýma bradavkama protože jsem věděla jak ho to vzrušuje ještě více. Ve stejnou chvíli jsme oba dva vyvrcholili svého organismu a já se svalila vedle Mattyho na postel. ,, Byla si úžasná. Miluji tě."
,, já tebe taky." oba dva jsem nás přikryla a přitulila se k Mattymu.
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...