Fake love

2.1K 84 18
                                    

ooo

Straciłem dziewczynę z oczu. Jeszcze przed chwilą widziałem jak rozmawia z jakimś facetem. Teraz zniknęła. Przejąłem się. Źle czułem się z myślą, że ją zostawiłem samą. Nie mogłem jednak odmówić Go Arze. W końcu to były jej urodziny i było by to niegrzeczne.

- Przepraszam Cię Ara. - uśmiechnąłem się do dziewczyny i odsunąłem się od niej.

- Gdzie idziesz? - zatrzymała mnie.

- Do HaRam. - odparłem i wbiegłem w tłum ,by przedostać się do dziewczyny. Zauważyłem ją jak idzie w towarzystwie tamtego faceta do sali. Wkurzało mnie to. Przecież przyszła tutaj ze mną.

- V cześć. - zatrzymał mnie Hyungsik. - Długo ukrywałeś taką ślicznotkę. - zaśmiał się.

- Dzięki. - uśmiechnąłem się i spojrzałem w stronę dziewczyny. Zniknęła mi znowu z oczu.

- Jesteśmy całą ekipą Hwarang. - wskazał resztę obsady serialu ,w którym grałem kilka lat temu. - Może nam ją przedstawisz? - zaproponował.

- Jasne. - zapewniłem. - Przyjdziemy jak tylko wróci z toalety. - skłamałem i wspiąłem się po schodach. Wszedłem do sali. Rozglądnąłem się dookoła. Siedziała przy naszym stole z tym facetem. Śmiała się. To mnie niepokoiło. Kim on jest? Przecież dopiero co pozbyłem się Lorenzo.

- Hej, szukałem Cię. - położyłem dłonie na jej ramionach. Zerknęła na mnie z uśmiechem na twarzy. Chciałbym ,żeby ciągle była uśmiechnięta.

- To BanRyu. - przedstawiła mężczyznę. - Jest neurochirurgiem w moim szpitalu. - lekarz? Przejąłem się. - A to właśnie Tae. - zwróciła się do niego. Odetchnąłem z ulgą. Przynajmniej wspominała mu o mnie.

- Mogę Cię na moment prosić? - spytałem. Skinęła głową i przeprosiła lekarza. Chwyciłem ją za rękę i pociągnąłem za sobą.

ooo

- Coś się stało? - spytałam. Dziwnie się zachowywał. Wyprowadził mnie na korytarz, gdzie muzyki prawie nie było słychać. Do tego nikogo oprócz nas tutaj nie było. - Chcesz już wracać? - bałam się ,że przynoszę mu wstyd. - Zrobiłam coś źle? - patrzył na mnie smutnymi oczami. To mnie martwiło. - Nie znam tutaj zbyt wiele osób, więc się nie odzywam. - tłumaczyłam się. Nie chciałam przecież źle wypaść. Bardzo go lubię, więc zależy mi ,żeby dobrze się prezentować. -Powiedz jeśli mam coś zmienić. - poprosiłam. - Może wolisz, żebym tylko dobrze wyglądała?

- HaRam wyglądasz najpiękniej ze wszystkich dziewczyn na tym przyjęciu. - powiedział, a mnie zamurowało. - Jesteś też najmądrzejsza. - zrobiłam wielkie oczy. - Wszystko robisz dobrze. To moja wina.

- Nie rozumiem. - zaskoczył mnie swoim wyznaniem. - Twoja wina?

- Jestem zazdrosny o tego faceta. - przyznał. Obróciłam się by upewnić się, że nikt nas nie słyszy.

- Jesteśmy sami. - szepnęłam. - Nie musisz udawać, że jesteśmy razem. - przypomniałam.

- Ale ja nie udaję. - odparł. - Wszystko co mówiłem w ogrodzie to prawda.

- Chcesz mi powiedzieć ,że cały ten teatrzyk to nie fikcja? - zdziwiłam się, a wręcz oburzyłam. - Nie pogrywaj sobie ze mną Taehyung. - dałam mu ostrzeżenie. - Ustaliliśmy ,że to tylko gra. - mówiłam. - Nawet dzisiejsza noc. - nie chciałam znów dać się nabrać. - Przestań mnie wciąż nabierać. - poprosiłam. - Przecież wiem, że jesteś dobrym aktorem. - zabrałam rękę z jego uścisku. - Może i nie jestem celebrytką. - taka była prawda. - Nie znam się na show biznesie. Nie rozumiem czemu twój krawat musi pasować do moich butów, ani tego, że przychodzisz ze mną i zostawiasz mnie całkiem samą w tym szaleństwie. - podniosłam ręce do góry na znak kapitulacji. - Ale nie jestem głupia. - popatrzyłam mu w oczy. Już raz dzisiaj mnie nabrał. - Nie baw się mną. - miałam mu za złe, że znów próbuje mną manipulować. - Wystarczy, że jestem rekwizytem w twojej sztuce jaką właśnie tworzysz. - ruszyłam w stronę sali. Nie chciałam dłużej tu stać. Z nim. Miałam go za super chłopaka. Kochanego, ciepłego, pełnego troski. Myślałam, że się w nim zakochuje. Podobał mi się pod każdym względem, ale teraz już rozumiem. W show biznesie nie ma miejsca na uczucia. Tu liczy się tylko wygląd. Nadarzyłam się ja, łatwy i naiwny cel.

- HaRam... - złapał mnie za ramię.

- Fake Love. - powiedziałam mu prosto w twarz.

ooo

Lubicie fake love? 2 rocznica powstania fake love :3

BTS -VOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz