I. évad // 22. rész

293 11 0
                                    

Anna szemszöge
Már itt vagyok pár órája Zoe-val a Funky Buddhában, és nem is terveztem, hogy ilyen sokáig kimaradok, de valójában jól érzem magam, nem is akarok hazamenni. Zoe-val táncolunk a tér közepén, aki már szinte nincs is tudatánál, míg én csak egy kicsit csiccsentettem be. Egy Usher számra táncolunk a klub többi vendégével, mikor éreztem két nagy tenyeret a derekamnál, ami ugrásra kényszerített. Megfordultam és meglepődtem, ugyanakkor meg is könnyebbültem, hogy Harry áll előttem ostoba mosollyal az arcán.
- Mit csinálsz itt? - kiabáltam. Zavartan nézett rám, mielőtt lehajolt és a fülét a szám elé helyezte, hogy meghalljon. - Mit csinálsz itt? - kérdeztem ismét, mire elfordította a fejét kissé, hogy a füleimbe beszélhessen.
- Liammel és Niallel úgy döntöttünk, hogy kieresztjük a gőzt a turné előtt, úgyhogy eljöttünk ide - mondta. Éreztem a leheletén az alkoholt. Kíváncsi vagyok, mióta vannak itt.
- Mikor jöttetek? - kérdeztem.
- Két órája körülbelül, és te? - kérdezett vissza, és mielőtt válaszolni tudtam volna Zoe jelent meg a semmiből és üvölteni kezdett.
- ANNA! SZENT SZAR, EZ... - kezdte Zoe, mire kezemet a szájára tapasztottam, mielőtt még több figyelmet vonz rám és Harryre.
- Kissé részeg - kuncogtam.
- Azt látom. Gyertek, menjünk az asztalunkhoz - ragadta meg a csuklóm Harry gyengéden és elvezetett a VIP asztalokhoz. Tartottam Zoe kezét, hogy ő is velünk tartson. Mikor az asztalhoz értünk, láttam, hogy Liam és Niall néhány felest isznak.
- ANNA! Mit keresel itt? - kiáltotta Niall, mikor meglátott. Harry elengedte a csuklóm és azonnal hiányoltam a kezének melegét. Mi?, Nem kedvelhetem őt, hiszen a bátyám legjobb barátja. Ez nem valami tiltott dolog a testvérek könyvében vagy ilyesmi, kérdeztem magamtól. - És, BASSZUS, milyen jól nézel ki - tette még hozzá, mielőtt válaszolhatnék.
- Köszi, és azért vagyok itt, hogy igyak és táncoljak - mondtam, mintha nem ez lenne a legnyilvánvalóbb dolog a világon.
- Nem úgy nézel ki, mint aki iszik - mondta Harry.
- Nem is - vigyorogtam rá. Csak elnevette magát, majd leült. Nem igazán szeretek inni, de azért néha-néha nem bánom. Őszintén, azért nem szeretek inni, mert nem akarom úgy végezni, mint anya. Harry megpaskolta az ülést maga mellett, jelezve, hogy üljek le. Elgondolkoztam rajta egy másodpercre, mielőtt leültem mellé és Zoe-t is magammal rángattam. Örülök, hogy taxival jött ide és nem maga vezetett.
- Szóval, izgatott vagy a holnapi turné miatt? - kérdezte Liam. Sokkal csendesebb volt a VIP szekció, mint a tánctér, úgyhogy nem kellett egymásra kiabálnunk.
- Igen, kissé ideges vagyok a repülés miatt - válaszoltam őszintén. Azon kaptam magam az elmúlt hetekben, hogy jobban megbízom a fiúkban, mint régen.
- Miért? - kérdezte Harry.
- Még nem voltam repülőn - feleltem szégyenlősen.
- Tényleg? - Niall kissé meghökkentett.
- Igen.
- Hát, ígérem, nem lesz semmi bajod. Garantálom, hogy Louis nem fogja hagyni, hogy történjen veled valami - nevetgélt Liam, mire bólintottam és elmosolyodtam.
- Anna, itt a barátom, mennem kell. Majd holnap beszélünk - csókolta meg Zoe az arcom. Olyan volt, mintha hirtelen kijózanodott volna és elsétált oda, ahol a barátja állt. Azt hittem, hogy a klub előtt fog rá várni, és nem a klubban. Udvariasan integettem neki.
- Kérsz egy italt? - kérdezte Niall.
- Nem, köszi - mosolyogtam rá. Bólintott és rendelt még a pincérnőtől. Visszaültem, és hátradőltem a kanapén, ahol Harryvel ültünk.
- Jól vagy? - kérdezte. Elfordítottam a fejem és ránéztem. Kissé aggódott, úgy tűnt.
- Jól, csak kezdek elfáradni. Körülbelül reggel öt óta fent vagyok. - Harry ki akarta nyitni a száját, hogy mondjon valamit, de egy csaj megzavarta, aki a fejére dobta a melltartóját. Elfordultam és megláttam egy lányt, aki arrébb lökött, míg Harry nem figyelt. Valamelyest összezavarodtam a mozdulatai miatt, úgyhogy felálltam Harry mellől és Liamhez mentem, vele kezdtem beszélgetni.
Harry szemszöge
Már épp meg akartam kérdezni Annát, hogy ne vigyem-e haza, de mielőtt megtehettem volna, valami lány rám dobott egy izzadt melltartót. Mielőtt észbe kaptam, Anna Liam felé sétált és úgy éreztem, oda az esélyem. Felálltam és a lányhoz mentem, hogy visszaadjam a melltartóját.
- Azt hiszem, ez a tied - mosolyogtam rá, mire a szemét forgatta.
- Azt a ribancot választod, és nem engem? - förmedt rám. Meghökkentem a megjegyzésére és kezdtem mérges lenni.
- Először is, az a lány áll a legtávolabb attól, hogy csúnya legyen, és határozottan nem ribanc - csattantam rá, mielőtt Liamhez és Annához sétáltam vissza. Nevetett azon, amit Liam mondott. Annyira aranyos és ragályos volt.
- Miről beszélgettek? - dobtam a kezem Anna vállára. Félig arra számítottam, hogy lerázza magáról, ezért elégedett voltam és meglepett, hogy nem tette.
- Csak meséltem neki pár sztorit az előző turnékról - Liam mosolygott.
- Nem hittem, hogy ennyire ügyetlen vagy, Harry - kuncogott Anna, mire éreztem, hogy az arcomat elönti a melegség.
- Csak mert nagy a lábfejem - védtem meg magam.
- Az, meg a hosszú lábad - tette hozzá Liam. Én vagyok a legmagasabb a csapatban, és annak is meg vannak az előnyei, hátrányai.
- Persze. Nos, nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én hulla vagyok. Azt hiszem, elindulok, fogok egy taxit és elmegyek Louis-hoz az éjszakára. Holnap korán fent kell lennünk - mosolygott.
- Mi lenne, ha elvinnélek? - kérdeztem, de inkább kijelentésnek hangzott.
- Nem, nem kell elmenned, csak azért mert én is megyek - válaszolta gyorsan. - Plusz, nem te hoztad ide Liamet? - tette hozzá.
- Igen, de Niall is hazaviheti. - mondtam. - És, amúgy is indultam volna, mert még mindig pakolnom kell egy kicsit, mielőtt ágyba kerülök.
- Ó, oké. Akkor, azt hiszem, mehetünk - mosolyodott el. Láttam, hogy Liam csak szórakozottan rázza a fejét. Ránéztem, amolyan „mi van?" tekintettel, de vállat vont és továbbra is vigyorgott.
- Akkor kész vagy? - kérdeztem Annától, figyelmen kívül hagyva a grimaszokat, amiket Liam csinált Anna mögül.
- Határozottan. - Bólintottam és mutattam, merre kell kimenni a VIP részlegből. Bólintott és előre sétált. Ahogy elhaladt mellettem, siettem utána és a hátára tettem a kezem, hogy kivezessem a klubból.
Mikor beszálltunk a kocsiba, örültem, hogy nem vettek észre a paparazzók. Nem hinném, hogy Louis boldog lenne, ha pletykálni kezdenének rólam és a húgáról. Főleg, hogy senki sem tudta, hogy ugyanott lesz, ahol Liam, Niall és én is voltunk ma este. Úgy venné ki magát, mintha szándékosan terveztük így, és nem is akartuk, hogy megtudja.
- Jól vagy? Úgy tűnik, mintha erősen gondolkodnál valamin - zavarta meg Anna a paranoiás képzelgésemet.
- Ó, umm, persze - dadogtam. Be akartam húzni magamnak egyet, amiért ilyen meggyőző választ adtam. - Tudom, hogy ez váratlan, de van altató tablettám, amiket hosszú repüléskor szoktam bevenni, hogy végigaludjam az utat. Ha gondolod, vegyél be holnap egyet. Segít ellazulni, és talán nem leszel annyira ideges - javasoltam.
- Köszi, még meggondolom - mondta. Pár perc múlva Louis épülete elé hajtottam. - Köszi a fuvart. Holnap találkozunk - mondta, mielőtt áthajol és arcon csókolt. Lenéztem és mosolyogva próbáltam elrejteni kipirult arcom.
- Szívesen. Jó éjt, Anna - köszöntem el, mielőtt becsukta az ajtót.
Anna szemszöge
Nem hiszem el, hogy az előbb arcon csókoltam Harryt. Mi a francért csináltam?, kérdeztem magamtól, ahogy gyorsan bementem Louis épületébe.
Reméltem, hogy ez nem teszi kínossá a dolgokat közöttünk. Úgy értem, együtt kell töltenünk a következő három hónapot, mondogattam magamban, míg fellifteztem Louis lakásához...

Fordított szavak és hazugságokWhere stories live. Discover now