I. évad // 49. rész

205 8 0
                                    

Anna szemszöge
Arra ébredek fel, hogy valaki a bejárati ajtón dörömböl folyamatosan. Felnyögtem, majd kimásztam az ágyból. Az órára pillantottam, ami elárulta, hogy már dél van; két óra múlva megyek vásárolni Perrie-vel. Olyan gyorsan futottam az ajtóhoz, ahogy csak lábaim engedték.
- Anna, fel kell kelned és meg kell ezt nézned - hallottam meg Kasey hangját az ajtó túloldaláról. Kinyitottam az ajtót és Kasey a mellkasomnak nyomta az újságot, ahogy elhaladt mellettem.
- Kérlek, fáradj beljebb - forgattam a szemem.
- Ránéztél már a telefonodra ma? - kérdezte.
- Umm, nem. Tegnap lemerültem, és töltőre raktam, mikor hazaértem, de nem kapcsoltam be, most hogy belegondolok - válaszoltam.
- Ezt nyomtattam ki ma reggel a Sugarscape honlapjáról - mutatott a papírra, amit fogtam. Bólintottam válaszképp és lenéztem a lapra, mire könnyek gyűltek a szemembe, mikor elolvastam a főcímet.
Anna Austin, Harry Styles barátnőjét lekaptuk, amint két sráchoz is közel került a múlt éjjel! Vihar közeleg a Hany Paradicsomban?
Anna Austint látták, amint megérkezik a Funky Buddhába múlt éjjel egy ismeretlen nővel és férfival. Még ha nem is tűnt úgy, hogy ezzel a férfival jött volna, érződött, hogy közel állnak egymáshoz. Az éjszaka nagy részét Anna és a lány táncolással töltötte a terem közepén. Később látták Annát, amint egy másik ismeretlenhez közeledik. Néhányan azt állítják, látták őket csókolózni, de nincsenek erről bizonyítékok. Bár a képen, amit találtunk, tisztán látható, hogy az ismeretlen férfi Anna fenekét fogdossa, és mélyen egymás szemébe néznek. Tényleg reméljük, hogy ez csak egy félreértés, de a képet elnézve, nem lennénk benne olyan biztosak. Mit gondoltok? Anna megcsalta a szerelmes Harry Styles-t? Hany-nek hivatalosan is vége lenne? Kommenteljetek lejjebb, és lássuk, mit gondoltok!
- Anna? Kérlek, mondd, hogy nem ez történt - könyörgött Kasey. Találkozott már pár alkalommal Harryvel, és tudja, hogy mennyire szeret.
- A két srác Johnny és Max volt. Ismered Maxet, a klubban lógtunk a barátnőjével - mondtam, és közben továbbra is bámultam a lapot.
- És mi van ezzel a sráccal? - mutatott a képre.
- Az Johnny - válaszoltam. Annyira le voltam sokkolva, hogy fizikailag képtelen voltam beszélni.
- Megcsókoltad? - kérdezte Kasey, mire vettem egy mély levegőt.
- Kasey, Johnny a...
Harry szemszöge
Próbáltam hívni Annát, amióta Louis megmutatta a képet Liam telefonján, de egyenesen hangpostára kapcsolt.
- Haver, mi van, ha ez nem az, aminek látszik? - szólalt meg Niall. A srácokkal a hotelszobámban ülünk, és próbáljuk kitalálni, hogy csókolhatott meg Anna egy másik férfit. Nem érdekel, mit gondolnak mások, mert biztosra veszem, hogy smárolnak a képen.
- Ni, imádom a húgom, de tényleg úgy néz ki a képen, mintha csókolóznának - mondta Louis. Meglepődtem, hogy ő mennyire mérges lett Annára. Őszintén, azt gondoltam volna, hogy az ő pártjára áll. Basszus! Még Annát se tudtam meghallgatni, mert nem képes felvenni a telefonját.
- Haz, nyugodj le - simogatta a hátam Liam.
- Minél többet gondolok rá, annál mérgesebb leszek. Hogy tehette ezt velem? Mindent megadtam neki, még többet is, és a percben, hogy elhagyom a várost nélküle, megcsal - csattantam fel.
- Megértjük, minden jogod megvan, hogy dühös legyél - mondta Zayn.
- Hívtad már Perrie-t? - fordult Zaynhez Louis.
- Igen, azt mondta, hogy majd ma beszél vele vásárlás közben. Addig úgy tesz, mintha nem tudna a képről - vont vállat Zayn. Utálom, hogy mindenki védeni próbálja Annát, de ezt magának csinálta, mikor nem engem csókolt meg.
- Megpróbálom felhívni anyát. Közel kerültek egymáshoz az elmúlt időben, úgyhogy talán felhívta - mondta Louis, majd felállt és kiment a szobából.
- Nem hiszem el, hogy ez történik - túrtam bele a hajamba. Mindent megtettem, hogy ne sírjam el magam. - Mindenemmel szeretem ezt a lányt, és azt terveztem, hogy feleségül veszem egy nap, együtt neveljük a gyerekeinket, de az első adandó alkalommal megcsalt - mondtam csöndesen.
Végülis könnyekben törtem ki, és a srácok csoportölelésbe vontak, bátorító szavakat suttogtak.
Anna szemszöge
Kasey nem régen ment el, miután elmagyaráztam neki mindent. Amint kiment a lakásból, felfutottam a szobába, és bekapcsoltam a telefonom. Utólag azt kívánom, bár ne tettem volna. Volt vagy száz nem fogadott hívásom a srácoktól, és kétszáz olvasatlan üzenetem. Végigböngésztem a telefonom, és láttam az üzeneteiket, amiket küldtek. Egyre jobban sírtam, miután elolvastam őket.
Louis: Kérlek, mondd, hogy a kép csak egy hazugság. Istenem, Anna, hogy tehetted ez Harryvel. Hetekig aggódtam, hogy össze fogja törni a szíved, de végül te tetted ezt vele...
Liam: Csak tudni szeretnénk, hogy mi történt, bébi... Valamelyikünket hívd vissza, vagy üzenj!
Zayn: Nos, Harry dühös, és összetört a szíve... Remek munka.
Niall: HÍVJ VISSZA!
Harry: Nem hiszem el, hogy ezt tetted. Azt hittem, szeretsz? Ezek szerint, tévedtem. Ó, és csak hogy tudd, végeztünk.
Mikor elolvastam az utolsó üzenetet Harrytől, zokogásban törtem ki. Nem tudom elhinni, hogy mind azt hiszik, így meg tudnám csalni Harryt. Nagyon szeretem őt, és sosem tennék ilyet. Istenem! Még a saját bátyám is utál.
Letöröltem a könnyeimet, és felhívtam az egyetlen embert, akiről tudtam, hogy számíthatok rá.
- Szia, Anna - üdvözölt Jay a vonal túloldaláról.
- Tudom, hogy hallottad azt a szart, mindenki hallotta. De nem az, aminek kinéz, és Louis utál engem, Harry szakított velem. Az életem szétesik, és nem tudom, hogy mit tegyek - zokogtam a telefonba.
- Először is, vegyél egy mély levegőt, életem - mondta nyugodtan, mire vettem egy mély lélegzetet. - Őszintén megmondhatom, hogy Louis nem utál.
- Nem láttad az üzenetet, amit küldött nekem. - Próbáltam nem sírni.
- Igazad van, nem láttam, de ismerem Louist, és sok minden kell ahhoz, hogy ő valakit megutáljon. Azt mondanám, csak adj egy kis időt nekik, hogy mindent feldolgozzanak. Beszélj velük, mikor hazaérnek - mondta.
- Nem fogod megkérdezni, hogy megcsókoltam-e azt a srácot tegnap? - tűnődtem.
- Tudom, hogy mennyire szereted Harryt, és nem hinném, hogy bármi oknál fogva is tönkre akarnád tenni a kapcsolatotokat.
- Legalább, te hiszel nekem - sóhajtottam.
- Mindenki fog idővel. Csak adj nekik egy keveset belőle. Nézd, mennem kell, el kell vinnem Daisy-t tornára. Majd később beszélünk. Minden rendbe fog jönni, édesem - mondta Jay.
- Oké, mondd meg a többieknek, hogy üdvözlöm őket. Köszönöm a tanácsot - mondtam halkan.
- Bármikor. Szia - köszönt el a telefonba.
- Szia - bontottam a vonalat, majd rájöttem, hogy mennyi az idő, és megnyitottam egy új üzenetet, amit Perrie-nek címeztem. Nem akartam ma a nyilvánosság elé menni, nem bírnám elviselni, ha bárki is hozzám szólna.
Perrie: Pez... le kell mondjam a mai napot. Biztos vagyok benne, hogy hallottad, mi volt tegnap éjjel. Nem történt semmi, de nem akarok ma kimozdulni. Egy roncs vagyok, és nem akarok emberek között lenni. Ráadásul, valószínű, hogy te is annyira utálsz, mint a srácok, úgyhogy...
Megnyomtam a küldés gombot, és a telefonom a kanapéra tettem, mielőtt felmentem a szobámba. Úgy döntöttem, hogy lezuhanyozok. Ki kellett tisztítanom a fejem, és erre egy hosszú forró fürdő tűnt a legalkalmasabbnak.
Harry szemszöge
A mai nap totál szívás volt. Miután megtörtem, majd összekaptam magam, a srácokkal beszálltunk az autóba és a stúdióba mentünk. Nem álltunk meg a rajongók miatt, így nem csak én voltam, aki nem beszélt velük. Tényleg imádom őket, de a mai nap nem az én napom volt, és nem akartam a fiúkon kívül mással beszélni.
Louis beszélt az anyjával, és ő mondta, hogy Anna egy totál roncs. Kezdtem magam rosszul érezni, de aztán gyorsan eszembe jutott, hogy mit tett múlt éjjel, és az érzés el is múlt. Úgy tűnik, azt hiszi, hogy mindenki ellene van most, Louist is beleértve. Louis feldúlt volt, amiért Anna szerint utálja őt, de nem is tagadta, hogy nincs túlságosan elragadtatva a mostani helyzettől.
- Hova ment Zayn? - kérdezte Louis.
- Perrie hívta, úgyhogy most vele beszél - válaszoltam egyszerűen.
- Ó, oké - sóhajtotta.
- Srácok, Anna törölte a mai programot Perrie-vel. Valami olyasmi miatt, hogy Perrie is utálja őt - jelent meg Zayn.
- Mondott valami mást? - érdeklődtem.
- Igen, azt hiszem, nem akar ma a nyilvánosság elé menni. Anna azt mondta, nem történt semmi - felelte végül vonakodva Zayn.
- A kép mindent elmond - csattantam fel, majd felálltam és kirohantam a szobából.
~*~
Anna szemszöge
Épp az utolsó órámon ülök. Mindenki ujjal mutogat rám, és rengeteget beszélnek rólam. Még odajött hozzám egy lány is, és rám öntötte a forró kávéját, amiért megcsaltam az „ő Harry-ét" A gyomrom és a hasam is égett a kávé miatt, és a felsőm átázott.
Holnap van az utolsó nap, hogy választ adjak Mrs. Holmes-nak Los Angeles-szel kapcsolatban. Azonnal mennem kéne, és felmentést kapnék, hogy a záróvizsgáimat letegyem év végén. Úgy tűnik, ezt kapom azért, amiért kitűnő vagyok, és beválogattak a programba. Boldog lennék, hogy nem kéne vizsgáznom, ha elmennék, de nem hiszem, hogy ez be fog következni. Biztos vagyok benne, hogy amint beszél Harryvel és a többiekkel szemtől szembe, és elmondom, hogy ki az a Johnny, megbocsátanak, és magunk mögött tudhatunk majd mindent.
- Mindenki tanulja szét a seggét ma éjjel, hogy átmenjetek a záróvizsgákon - mondta a professzor, miközben a cuccainkat pakoltuk, és elhagytuk az egyetemet. Mind bólintottunk, majd kisétáltunk a teremből. Nem mintha kifejezetten örültem volna, hogy haza kell mennem, de tudom, hogy nem kerülhetem őket az örökkévalóságig. Mikor kiértem az iskolából, leintettem egy taxit.
Minél közelebb kerültem a lakáshoz, annál jobban remegtek a kezeim.

Fordított szavak és hazugságokWhere stories live. Discover now