III. évad // 6. rész

123 7 0
                                    

Harry szemszöge

Amióta Anna felállt, hogy feltakarítsa a vacsorát, észrevettem, hogy kissé furán viselkedik. Nem kérdeztem rá, mert gondoltam, hogy ideges volt a családom miatt, hogy idejönnek. De már egy órája itt vannak, és még mindig különös a viselkedése.

- Harry bácsi? – mosolygott rám Gemma kétéves lánya, Leslie.

- Szia, Les, mit művelsz? – kérdeztem tőle.

- Hol van anya? – Körbenéztem, de nem láttam őt, se Annát, ami azt illeti.

- Nem tudom. Miért nem ülsz le Robinnal, én meg megyek és megkeresem őt – mosolyogtam a kislányra.

Bólintott és eltotyogott Robinhoz, ahol felmászott a mellette lévő helyre. Kisétáltam a szobából a konyhába, hogy megnézzem, Gemma vagy Anna ott vannak-e. Egyedül anyát találtam.

- Láttad Annát vagy Gemmát? – kérdeztem.

- Igen, elmentek Anna irodájába beszélgetni – válaszolta. – Miért? – tette hozzá.

- Leslie kereste Gemmát, és azon is gondolkoztam, merre van Anna.

- Ó, rendben. Nemsokára végeznek. Már egy ideje ott vannak – mosolygott rám anya.

- Észrevetted, hogy Anna furán viselkedik? – kérdeztem.

- Inkább csendesebb, mint szokott lenni. – vont vállat. – Miért, talán veszekedtetek, vagy mi? – kérdezte felvont szemöldökkel.

- Istenem, dehogy, csak hirtelen nagyon fura lett – sóhajtottam, míg beletúrtam a hajamba.

- Mindig stresszes egy kissé karácsonykor, úgyhogy gyanítom, ezért – mosolygott rám anya jószívűen.

- Remélem – motyogtam magamnak.

Anna szemszöge

- Mit csináljak, Gem? Már van négy gyerekem, nem lehet még egy. Ráadásul, harmincnyolc éves vagyok – pánikoltam.

- Igen, épp ezért, mit számít még egy baba? – viccelődött. – Anna, higgadj le. Azt sem tudod, hogy terhes vagy-e, úgyhogy nincs szükséged stresszelni – mondta.

- Sosem terveztem négy gyereket, nem hogy ötöt. Imádom a srácokat, de sosem akartam ilyen nagy családot. Harry akart hat gyereket, de azt halál biztos, hogy nem fogom tudni kordában tartani. Néggyel is alig bírok – járkáltam fel-le az irodában.

- Nekem kettő van, de hogy te hogy bírod, na, azt nem tudom – nevetett Gemma.

- Nem valami bíztató – kuncogtam halkan.

- Beszélj ma este Harryvel, holnap meg gyere és elmegyünk tesztet venni.

- Oké, köszi, hogy meghallgattál – mosolyogtam rá.

- Bármikor, szívem. Most pedig menjünk vissza az őrült és hangos családunkhoz – húzódott mosolyra a szája. Gemma és Liam pár éve házasodtak össze, miután én és Harry is egybekeltünk. Két gyerkőcük van, egy nyolc éves fiú és egy két éves lány. Gem nagyszerű anya lett.

- Leslie keres, Gem – szólt Harry, amint kimentünk a szobából. Nagyon remélem, hogy nem hallgatózott.

- Rendben – felelte Gemma mosolyogva, majd magunkra hagyott Harryvel.

- Minden rendben veled? – fordult felém Harry.

- Igen, menjünk vissza a többiekhez – mondtam, mielőtt lábujjhegyre állva megcsókoltam az arcát.

Fordított szavak és hazugságokOnde histórias criam vida. Descubra agora