II. évad // 12. rész

274 9 0
                                    

Harry szemszöge
El kellett jönnöm Annától, mielőtt elszabadulnak az indulataim. Nem rá voltam mérges, ezért nem akartam ők megijeszteni. Percről perce dühösebb lettem. Összetört a szívem, ahogy hallottam, hogy Anna utánam kiabál, de ez sem állított meg abban, hogy messzire menjek tőle.
- Wow, haver, mi a baj? - kérdezte Louis, ahogy közeledtem a többiekhez.
- A rajongók! Egy csapat lelökte Annát a lépcsőről, és megölték a babánkat - sziszegtem, mire mindenki lesápadt. - Kimentem - jelentettem be, és elsiettem mellettük.
Louis szemszöge
Ledöbbentem azon, amit az imént mondott Harry. A rajongók miatt vesztette el a babát Anna?
- Várj, Harry! - hallottam Annát kiáltani a szobájából. Láttam pár nővért berohanni hozzá, és úgy éreztem, kettészakadok. A kishúgom fizikailag és lelkileg is szenvedett, de Harry valami hülyeséget fog tenni, ha nem állítom meg.
- Elintézzük Annát, csak menj és győződj meg róla, hogy nem csinál semmi ostobaságot - mondta Zayn, miközben megfogta Perrie kezét. Bólintottam, és Eleanorral, Niallel és Liammel Harry után futottunk. A kórház azt mondta, hogy hátul van egy privát terület, ahova nem juthatnak be a fotósok, ezért éreztem, hogy Harry odamegy. Pár perc rohanás után megtaláltuk őt. A telefonja a kezébe volt, könnyek folytak az arcán, és remegett az idegtől. Fel-le járkált, miközben írt valamit a telefonján. Odafutottam hozzá, kikaptam a készüléket a kezéből, mielőtt még észbekapott volna.
- Add vissza - förmedt rám.
- Nem - mondtam, majd lenéztem, és láttam, hogy egy Twitter bejegyzést írt.
@HarryStyles Mind rajongóknak nevezitek magatokat, de csak bántotok minket azzal, hogy fájdalmat okoztok azoknak, akiket szeretünk. Féltékeny ribancok vagytok, akiknek nincs életük. Kibaszottul szerezzetek magatoknak egyet és ne az enyémet tegyétek tönkre
- Harry, ezt nem küldheted el - mondtam higgadtan.
- Hogy a fenébe ne küldhetném el. Készítettek egy képet, és eladták a médiának, hogy úgy nézzen ki, Anna megcsalt engem. Aztán meg lelökik a lépcsőről és megölik vele a gyerekünket. Kurvára megölhették volna Annát is - förmedt rám megint. Szerencse, hogy elég okos volt ahhoz, hogy csendesen tartsa a hangját, így senki nem hallott minket.
- Higgy nekem, én is mérges vagyok, de nem az összes rajongónk tette ezt. Csak páran - szólalt meg Liam.
- Nem érdekel. Valószínű, hogy már mondtak rosszabbakat is a szeretteinkről - felelte Harry.
- Csak le kellene nyugodnunk. Ezzel egyáltalán... - mutogatott közöttünk Niall. - nem segítünk Annának. Szüksége van arra, hogy erősek maradjunk, és átsegítsük őt a holnapi műtéten.
- Az én gyerekem volt, Niall. Lehet, hogy fiatalok lennénk egy gyerekhez, de imádtam volna őt - mondta Harry szomorúan.
- Mindent megadtam volna az unokahúgomnak vagy -öcsémnek, de tudd, hogy egy nap még lesz erre ugyanannyi esélyed. Ezért, ne rágódjunk a múlton - mondtam, miközben megöleltem Harryt. Liam, Niall és Eleanor is csatlakoztak hozzánk pár másodperc után. Mind ott álltunk egy kis ideig, míg nem hallottuk, hogy valaki megköszörüli a torkát mögöttünk. Elengedtük a másikat, hogy lássuk Perrie-t ott álldogálni szomorú tekintettel.
- Bocsi, hogy zavarok, de Annát most kell megműteni. Megpróbált utánad futni Harry, de csak még több belső vérzése lett. Meg akarják állítani a vérzést, mielőtt csak rosszabb lesz - mondta Perrie.
- Láthatjuk, mielőtt beviszik a műtőbe? - kérdeztem.
- Nem, mert már elvitték előkészíteni. Bár Zayn vele mehetett. Én is akartam, de nem hinném, hogy erős bírtam volna maradni mellette - vallotta be Perrie.
- Ne hibáztasd maga. Mi is ugyanezt tettük volna - mondta Niall.
- Igen. Legalább Zayn vele van. Majd oldja a feszültséget a hülyeségeivel - kuncogtam. Zayn mindig tudta, hogyan nyugtasson le valakit azzal, hogy idiótán viselkedik.
- Nos, visszamegyek és leülök a váróba - mondta Perrie.
- Mindjárt utánad megyünk - mondtam, mire bólintott és elsétált.
- Nem kellett volna úgy elfutnom - szólalt meg Harry bűntudattal a hangjában.
- Mi is azt tettük volna - mosolyodott el Eleanor.
- Csak felhívom anyát. Menjetek be. Megígérem, hogy nem fogok írni Twitterre, vagy ilyesmi.
- Oké, Szeretünk, haver - ölelte meg Niall Harryt, mire bólintottam és visszaadtam neki a telefonját. Tárcsázta az anyja számát, mikor mi visszasétáltunk a kórházba.
- Hogy nem roppantál össze eddig? - kérdezte El.
- Nem állok messze tőle, de erősnek kell maradnom Harry és Anna miatt is - mondtam nyilvánvalóan.
- Még mindig tiszta szívéből szereti, ugye tudjátok - szólalt fel Liam, mielőtt El válaszolhatott volna. - Harry nagyon összetört, és nem tudja, hogyan kezelje a helyzetet. Ha nem lenne Emily, valószínűleg már bevallotta volna, hogy szereti Annát, még ha el is utasítnák - magyarázta Liam.
- Szerinted elutasítaná? Magához hívta az előbb és elmondta neki, hogy mi történt - mondta Eleanor.
- Igen, de Harry összetörte a szívét és eldobta magától, mint egy szemetet. Nem fogja visszafogadni egyhamar - válaszolta. Utálom beismerni, de bárcsak Harry és Anna újra együtt lennének. Még sosem láttam olyan boldognak a húgomat, mint amilyen akkor volt. Bárcsak hamarabb beismertem volna ezt, mielőtt olyan dolgokat tettem és mondtam, amiket nem kellett volna.
- Majd rájönnek, hogy összetartoznak előbb-utóbb - mondta Perrie. Mind egyetértően bólintottunk. Ha együtt kell lenniük, akkor egy nap úgy is együtt lesznek. - Zayn, hogy van? Már műtik? - kérdezte tőle Perrie, mire mind Zayn felé kaptuk a fejünket, hogy válaszoljon.
- Feldúlt volt, nem tudta, miért rohant ki Harry. Magát hibáztatja amiatt, hogy nem mondta el a terhességet, amint megtudta. Aztán közölték, hogy most kell megműteni, és bepánikolt. Lenyugtattam, már amennyire tudtam. Sírt, míg rá nem rakták a maszkot, amitől elálmosodott. Fogtam a kezét, míg el nem aludt - mesélte Zayn. Kimerültnek látszott.
- Kösz, haver. Tartozom neked - álltam fel és megöleltem.
- Tudod, hogy bármit megtennék Annáért. Még akkor is, ha haragszom rá - mosolygott, mikor elhúzódtunk egymástól. - Hogy van, Haz? - kérdezte, amint helyet foglalt Perrie mellett.
- Nem túl jól. Több okból kifolyólag - válaszoltam. Zayn bólintott, hogy folytassam, úgyhogy mesélni kezdtem...
Harry szemszöge
- Anya, ma döbbentem rá, hogy még mindig szeretem őt - mondtam a telefonba. Már egy ideje beszélgetek anyával, és mindent elmondtam, ami ma történt. Lehet, hogy a családom nem nagy rajongója már Annának a „megcsalásos" botrány miatt, de mindig meghallgatnak.
- Bébi, tudom, hogy félsz, de ez nem azt jelenti, hogy még most is szerelmes lennél belé. A félelem és szerelem két különböző dolog - válaszolta. Próbáltam már neki elmondani, ahogy mi történt azon az éjszakán, de nem hiszi el. Nem utálja Annát, de úgy látszik, már nem kedveli, vagy nem bízik meg benne.
- Nem, anya, Istenemre esküszöm, hogy szeretem. Csak túl gyáva voltam, hogy beismerjem magamnak. Ha nem lennének a rajongók, még mindig együtt lennénk, és vagy együtt tartanánk a kezünkben a babát, vagy várnánk rá, hogy a világra jöjjön - sírtam a telefonba. Hallottam, ahogy anya vesz egy mély levegőt, és el tudom képzelni, ahogy beletúr a hajába.
- Haz, Emilyvel vagy együtt. Aranyos lány. Mikor Anna egészséged lesz, rá fogsz jönni, hogy a félelem miatt éreztél így - szólalt bele a telefonba.
- Anya, általában igazad van, de most nincs. Szeretem Annát. Mindig is szerettem, és mindig is fogom. Nem tudnád elfogadni ezt? - kérdeztem.
- Nem tudom, bébi. Nagyon összetörte a szívedet. Nem volt veled, mikor álomba sírtad magad heteken át, és csak sírtál, azt se tudtad, mit kezdj magaddal a lakásban - mondta anya. Igaza volt, de Anna is ezeket csinálhatta. - Nézd, bébi, csak adj időt magadnak és gondolkodj. Jusson eszedbe, hogy Emilyvel vagy. Nem egy csalót neveltem fel - jelentette ki komolyan.
- Rendben. Szeretlek, anya - köszöntem el.
- Én is szeretlek, szívem.
- Akkor, megyek és megnézem, hogy van Anna. Majd később beszélünk.
- Oké, szia, bébi - mondta anya, mielőtt bontotta a vonalat. Nos, valahogy meg kell győznöm anyát és a családomat, hogy Anna nem is csalt meg. Úgy tűnik, Anna szavai nem jelentek semmit számukra. Vettem egy mély levegőt, mielőtt besétáltam a kórházba. Ahogy odaértem a váróhoz, láttam mindenkit, ahogy ülnek, kivéve Louis-t. Ő fel-alá járkált a szobában.
- Hallottatok már valamit róla? - kérdeztem a többiektől.
- Nem, és már lassan harminc perce bent van a műtőben. Eltarthat pár óráig - válaszolta Zayn.
- Lou, beszélhetnék veled? - kérdeztem tőle.
- Persze - sóhajtotta. Kimentünk a várószobából egy üres folyosóra. - Mi az? - fordult felém.
- El akarok neked mondani valamit...
- Oké?
- Még mindig szerelmes vagyok Annába, és vele akarok lenni. Tudom, hogy valószínűleg ő nem érez így, de azt akartam, hogy tudd, szakítani fogok Emilyvel, amint kijön a műtőből - vallottam be.
- Haver, tudom, hogy nem reagáltam jól arra, hogy randiztok, de leköteleznél, ha újra összejönnétek. Nagyon keményen kell dolgoznod, hogy Anna megbízzon benned. Aztán még keményebben azon, hogy beleegyezzen, hogy ismét randizzon veled. Nem lesz könnyű, Haz, ugye tudod? - kérdezte tőlem.
- Persze, hogy tudom, de szükségem van rá. Vele akarok lenni életem hátralévő részében. Hogy Anna az én gyerekemmel volt terhes, csak rádöbbentett, hogy tőle szeretnék majd gyerekeket - mosolyodtam el halványan.
- Nem mintha egyhamar szeretnék gyereket, de örülnék, ha összeházasodnátok és szülne neked egy nap - mosolygott rám Louis. - Majd elrendezem, hogy maradhass a szobájában, mikor hazamegy a kórházból. Perrie és Zayn is ott lesz, hogy ne tűnjön úgy, hogy újra össze akarunk hozni titeket, tubicáim - vigyorgott most már Lou.
- Hé, srácok, a nővér azt mondta, hogy eddig jól haladnak. Másfél órán belül kész lesznek - mondta Niall, ahogy kilépett a folyosóra, ahol Louis és én álltunk.
- Oké, én elmegyek a büfébe és hozok valamit inni és enni a többieknek. Velem jössz, Niall? - fordultam felé.
- Igen, kell valami, ami eltereli a gondolataim - mondta félénken, mire Louis-ra néztem. Megrázta a fejét és visszament a váróba a többiekhez.
- Hogy lehetsz még egyben? Annával nagyon jó barátok voltatok, mielőtt minden elromlott - szólaltam meg, amint a büfé felé sétáltunk.
- Rosszul érzem magam, hogy nem lehettem vele, mikor mindezen keresztülment hat hónappal ezelőtt. Hagynunk kellett volna, hogy elmondja az ő szemszögéből a történteket - felelte Niall lehangoltan.
- Hidd el, én is pont így érzek - mondtam.
- Itt vagyunk. Szerezzünk valami kaját, és menjünk vissza a többiekhez, hogy megvárjuk, míg Anna műtéte befejeződik - mondta Niall, mire egyetértettem és követtem őt a sorba.

Fordított szavak és hazugságokWhere stories live. Discover now