I. évad // 20. rész

344 10 0
                                    

Anna szemszöge
A sminkemet igazítom éppen, mikor Louis sétál be az átmeneti szobámba.
- Kész vagy már? - kérdezte.
- Igen, csak még felveszem a cipőm és mehetünk - éljeneztem egy széles vigyorral az arcomon. Louis meghökkent a lelkesedésemtől, de bólintott és kiment a szobámból. Mosolyogtam magamban és szájfényt kentem a számra. Fekete fűzőt vettem fel, aminek kivágások vannak a hátánál, meg egy korall színű szoknyával, aminek a hátulja hosszabb, mint az eleje. Kiengedve hagytam a hajam, csak a végét göndörítettem be. Füstös szemeket csináltam, és ékszerek közül is csak egy fekete láncot tettem fel, amit Zoe készített nekem.
Miután feltettem a szájfényt, felvettem a fekete szegecses telitalpúm. Megfogtam a kígyóbőr mintás borítéktáskám, beledobtam a telefonom, és kisétáltam a szobából le a fiúkhoz. Amikor lementem a lépcsőn, hallottam, hogy Louis mondja a fiúknak, milyen fura volt engem mosolyogni látni. Azt hiszem, tényleg nem mosolyogtam sokat, mióta találkoztam vele. Mikor a nappalihoz értem, megköszörültem a torkom, hogy tudják, itt vagyok. Mindannyian megfordultak és nagyra nyílt szemekkel néztek rám. Meg mernék esküdni, hogy Harry álla leesett, de ebben nem vagyok annyira biztos.
- Mi az? - kérdeztem, mivel még mindig rám bámultak.
- Szép vagy - mosolygott rám Louis.
- Köszi - mosolyogtam vissza.
- Oké, siessünk, hogy ne vesszen el a foglalás - szólalt meg Liam, mire bólintottam és követtem őket kifele Louis lakásából.
- Nagyon gyönyörű vagy ma este - suttogta Harry a fülembe, mikor elsétált mellettem. Mentolos leheletétől kirázott a hideg. Miért kezdtem fázni?, kérdeztem magamban.
- Köszönöm - motyogtam, mivel máris előttem volt.
~*~
Egy kis ideje már az asztalnál ültünk, nem rég rendeltük meg az ételt, úgyhogy most csak beszélgettünk. Louis és Zayn között ültem, Harry pedig velem szemben. Mellette Liam és Niall.
- Szóval, Anna... mivel divattervezői suliba jársz, magad is készíted el a ruháid? - kérdezte Liam.
- Néha. Attól függ, mennyi pénzem van, de ezt a ruhát én csináltam - mosolyodtam el.
- Tényleg? - kérdezte Zayn meglepetten.
- Igen - hangsúlyoztam a „g" betűt.
- Hűha, tényleg jó vagy, bár ezt már tudtuk, mikor láttuk Danielle és Eleanor ruháját - mosolygott Liam, bár mosolya eltűnt, mikor rádöbbent, hogy a lányokat megemlítette.
- Mennyi ideig tartott megcsinálni ez a ruhát, amit most viselsz? - kérdezte Louis, ezzel kicsit témát váltva.
- Hát, kicsit elfoglalt voltam a sulival és a munkáimmal, úgyhogy körülbelül másfél hét - próbáltam visszaemlékezni.
- És mennyi ideig tart, ha nem dolgozol, vagy nem vagy suliban? - kérdezte Harry.
- Pár nap - válaszoltam őszintén.
- Basszus - mondta lenyűgözve.
- És Anna, mik a terveid nyárra? - szólalt meg Niall.
- Remélem, hogy kapok valahol gyakornoki állást - mosolyodtam el a gondolatára.
- Ó, ez tök jó lenne, leszámítva azt, hogy nem láthatunk, mert az államokba megyünk a Take Me Home turné miatt - mondta Niall csalódottan, de izgatottan is egyszerre.
- Meddig lesztek az államokban? - kérdeztem.
- Augusztus végéig, azt hiszem. Lesznek szüneteink, mikor hazajöhetünk - szólalt meg Louis.
- Ez jól hangzik.
- Mikor vannak a vizsgáid hétfőn? - kérdezte Liam.
- Be kell érnem kilencre a suliba, és csak akkor jöhetek el, ha letudtam mindet - válaszoltam. Csak bólintott és vigyorgott. Úgy tűnt, Harry mondani akar valamit, de a pincér hozta az ételeket, ezzel megzavarva őt.
~*~
- És Joey mikor jön vissza? - kérdezte Louis. Már épp kérdőre akartam vonni, mikor a telefonom rezegni kezdett. Elővettem a készüléket és megláttam az üzenetet Joey-tól.
Joey: Cső. Louis nem tudja, hogy nem utaztam el a városból, különben nem engedte volna meg, hogy vele maradj. Azt akartam, hogy jobban megismerd, és gondoltam ez lesz ennek a legjobb módja. Remélem, nem haragszol. Kérlek, ne mondd el neki, hogy hazudtam. Xxx
- Azt hiszem, ez megmagyarázza a kérdésem, esküszöm, nem tudtam - suttogta Louis elég hangosan, hogy halljam. Normál esetben, mérges lennék, amiért beleolvasott az üzenetbe a vállam fölött, de valamiért nem bánom.
- Hiszek neked - mosolyodtam el gyengén.
- Miről sutyorognak a testvérek? - vigyorgott rám és Louis-ra Harry.
- Hogy milyen furcsa vagy - cikiztem.
- Nem is - válaszolt vissza, miközben vicces grimaszt vágott. A szemem forgattam és kortyoltam egyet a vizemből.
- Anna, mi a középső neved? - kérdezte a semmiből Zayn.
- Lou, miért? - kérdeztem vissza kissé meghökkenve a random kérdésétől.
- Tényleg? Az király - szólalt meg Louis. Eddig nem is esett le, míg ki nem mondta.
- Igen.
- Mit csinálsz a szülinapodon? Kevesebb, mint egy hónap van hátra - kérdezte Harry.
- Mint általában, valószínűleg semmit.
- És miért nem? Mármint, tizenkilenc leszel, nem? - kérdezte Louis.
- Igen, de nem szeretem, ha az emberek pénzt költenek rám, meg nem annyira szeretek a figyelem középpontjában lenni, ha szülinapi buliról van szó - csacsogtam.
- Rendezhetünk neked egy partit? - kérdezte Niall reménnyel teli tekintettel.
- Jobb lenne, ha nem. Plusz, az államokban lesztek akkor, úgyhogy nem számít.
- Hát, mindig kirepíthetünk magunkhoz, bárhol is legyünk, és elmehetünk vacsizni vagy megnézhetnénk egy filmet - mosolygott Harry.
- Nem, inkább elmehetnénk bowlingozni - éljenzett Louis, mire egyszerűen vállat vontam.
- Hagynod kell, hogy csináljunk valamit a szülinapodon, úgy értem, ez az első, hogy veled tölthetjük és emlékezetessé kellene tennünk - szólalt meg Zayn.
- Még ha akarnám is, az elmúlt hónapokat nem tudnám elfelejteni, se az elmúlt évet - mondtam mosolyogva, hogy tudják, nem akarom ezt elfelejteni.
- Ez csak azért van, mert megtudtad, hogy neked van a legjobb bátyád a világon - vigyorgott Louis.
- Nem, ez azért van, mert a bátyádnak van négy szexi barátja, akikkel barátkozhatsz - kacsintott rám Harry.
- Ne kacsints a húgomra, ez ijesztő - nevetett Louis.
- Mindjárt visszajövök, csak megkeresem a mosdót - álltam fel és elsétáltam az asztaltól.
Harry szemszöge
Néztem, ahogy Anna feláll és elmegy az asztaltól a mosdó felé.
- Mondtam valami rosszat? - kérdeztem aggódva, hogy esetleg kellemetlen helyzetbe hoztam. Tényleg kedvelem Annát, és sosem akarnám, hogy rosszul érezze magát.
- Nem hinném, haver. Úgy tűnt, jól szórakozik veled és Lou-val - mosolygott nyugtatóan Zayn.
- Igen - mondta Liam, míg a többiek bólintottak. A srácok beszélgetni kezdtek arról, hogy mit kellene csinálnunk Anna szülinapján, de én csöndben maradtam. Nem tudtam másra, csak arra gondolni, hogy milyen gyönyörű ma este Anna. Az is csodálatos, ahogy mosolyog. Szinte biztos vagyok benne, hogy kezdek érzéseket táplálni iránta, de folyton leállítom magam, mert tuti, hogy Louisnak ez nem annyira tetszene. Mindig azt mondta, hogy a testvérei tiltott zónák, de ez csak Lottie-ra, Fizzy-re és az ikrekre vonatkozott. A srácokkal sosem randiznánk velük, túl fiatalok és az fura lenne. Először Louis-szal kellene megbirkóznom.
- Miről beszélgettek? - kérdezte Anna, ahogy visszaért az asztalunkhoz és leült. Csak rá tudtam bámulni, mikor elmosolyodott. Olyankor csillognak a szemei.
- Semmi különösről, csak a turnéről - válaszolt Liam.
- Ó, értem.
- Külön fizetitek a számlát, vagy egybe? - kérdezte a pincér, mikor az asztalunkhoz állt.
- Egybe jó lesz - mondta Louis, mire bólintott és elment.
- Szóval, ki fizet ezúttal? - kuncogott Zayn.
- Én azt mondom, vegyük elő a kártyáinkat és Anna válasszon - javasoltam, mikor éreztem, hogy milyen feszülten néz.
- Oké, összekeverhetjük és Louis betakarja a szemét, mielőtt választ - éljenzett Niall.
- Nekem tetszik - vont vállat Zayn. Mindannyian elővettük a tárcánkból a kártyáinkat és az asztalra tettük, Niall pedig összekeverte.
- Oké, Anna, most pedig válassz - mondta Louis, ahogy kezével letakarta a szemeit finoman. Bólintott, mielőtt megfogott egy kártyát. Louis elvette és nevetni kezdett.
- Tessék, Anna, miért nem mondod el, hogy melyiket választottad? - nyújtotta Annának a kártyát. Bólintott és elvette a kezéből.
- Bocsi, Harry - mosolygott, mire morogtam, de visszamosolyogtam rá.
- Itt van a számla... ki kéri? - kérdezte ismét a pincér, mire mindenki rám mutatott. Elvettem tőle a csekket és odaadtam a bankkártyám.
Eltelt pár perc mire visszahozta.
- Mehetünk? - kérdezte Liam.
- Igen - válaszoltuk egyszerre. Felkeltünk a székekről és elindultunk az étterem elülső részéhez. Mikor kiértünk, azonnal körbevettek a lesifotósok és a sikítozó rajongók. Megfordultam és láttam Annát. Félt, de láttam rajta, hogy próbálja ezt leplezni.
- Csak maradj közel hozzám - mondtam a fülébe, hogy csak ő hallja. A szemeimbe nézett és magára erőltetett egy mosolyt. Viszonoztam, majd a kezem a lapockájára helyeztem és elvezettem az autóhoz. A rajongók és a fotósok kérdezgették, hogy ki ő, és hogy együtt vagyunk-e, de nem törődtem velük és továbbmentem. Mikor már majdnem a kocsihoz értünk, elszabadult a pokol és megtámadtak minket. A kamerák és a lányok belemásztak az arcunkba, és éreztem, hogy Anna megfeszül, mielőtt megfogta a kezem, mintha az élete múlna rajta. A szívem kihagyott egy ütemet az érintése miatt. Gyengéden megszorítottam a kezét, hogy tudassam vele, nem megyek sehová.
- Harry, ő is egy a ribancaid közül? - kiabálta az egyik paparazzi Annára és rám.
- Harry, sokkal csinosabb vagyok, mint ő, engem vigyél inkább haza! - Egy úgynevezett rajongó kiabálta, amihez már hozzászoktam, de Anna nem, úgyhogy rá koncentráltam és kizártam mindenki mást.
- Anna, annyira sajnálom - suttogtam a fülébe, hogy tényleg meghallja. Nem mondott, vagy csinált semmit.
- Gyerünk, Anna, szabadítsunk ki innen téged - jött Louis a semmiből.
Megfogta a szabad kezét és átvezette az embertömegen. Egyszer sem hagyta el az én kezemet, amiért boldog voltam. Olyan tökéletesen illett az enyémbe, én se akartam őt elengedni. Végre odaértünk a kocsihoz, akkor viszont elvette a kezét. Azonnal hiányoltam. Bemásztunk a kocsiba, ahol Liam, Niall és Zayn már bent ültek. Mivel én ültem be utoljára, bezártam az ajtót és vártam az útra, hogy kitisztuljon és Louis elindulhasson végre. Elfordultam, hogy lássam Annát, aki az ablakon bámult ki érzelemmentes arccal.
- Annyira sajnálom, Anna, nem tudtam, hogy ez fog történni - mondta Louis szomorúan.
- Nem a te hibád - válaszolt csendesen.
- Ugh! Végre - hajtott ki Louis a parkolóból és hazafuvarozott minket.

Fordított szavak és hazugságokOnde histórias criam vida. Descubra agora