I. évad // 35. rész

325 11 0
                                    

Anna szemszöge
Miután Harry lezuhanyozott a múlt éjjel, befeküdt az ágyba és filmek után kerestünk. Végül is, a Nagyfiúkat néztük meg, ami tökéletes volt arra, hogy elfelejtsünk mindent, ami az előtt történt.
Biztos, hogy elaludtam a film közben, mert egyik pillanatban még a szereplők egy aquaparkban voltak, utána pedig bacon illatra ébredtem fel. Harry megelőzött és mindkettőnknek rendelt a szobaszervizen keresztül.
- Hogy aludtál? - kérdezte, miközben felém nyújtotta a tálat.
- Azt hiszem, jól, nem is emlékszem, hogy bealudtam - válaszoltam. Az ételt ide-oda tologattam a tányéron, nem is voltam igazán éhes.
- Fizikailag és lelkileg is elfáradtál, tudtam, hogy nem bírnál sokáig fent maradni. Csak kellett, hogy valami elvonja a figyelmed - mosolygott rám.
- Miért vagy ennyire okos? - forgattam a szemem játékosan.
- Pontosan, ezt sose felejtsd el. Volt rémálmod? - kérdezte.
- Meglepő, de nem. - Ekkor döbbentem rá, hogy problémák nélkül aludtam végig az éjszakát.
- Louis hívott egy órája, hogy megkérdezze, hogy vagy, de azt mondtam, hogy még alszol - informált Harry.
- Mennyi az idő? - kérdeztem.
- Dél van, miért?
- Csak kíváncsi voltam - keltem ki az ágyból, és a fürdő felé indultam.
- Nem eszel? - kérdezte, még mielőtt eljutottam a fürdőszobáig.
- Nem vagyok éhes - vallottam be. Nem vártam meg a válaszát, hanem egyenesen bementem és bezártam magam mögött az ajtót. A tükörképemre néztem és vissza kellett tartanom a nevetést. Borzalmasan néztem ki.
Harry szemszöge
Néztem, ahogy Anna elsétál és bezárja maga mögött a fürdő ajtaját. Még mindig megtörten és ijedten nézett ki a reggel. Egyszerre hallottam, hogy kopognak a bejárati ajtón, és hogy Anna megengedi a vizet. Kisétáltam a hálóból, magamra húztam egy pólót, miközben a bejárathoz mentem. Belenéztem a kukucskálóba. Mindenki ott állt, plusz Eleanor Paul és Preston is. Ez nem jelenthet jót, gondoltam magamban, mikor kinyitottam nekik az ajtót.
- 'Napot - mosolyogtam.
- Hol van Anna? - kérdezte Louis a húga után kutatva.
- Zuhanyozik, nem rég kelt fel - mondtam.
- Akkor jó. Ki kell találnunk, mit fogunk csinálni, és aztán el kell neki mondanunk, hogy minél kevesebb stressz érje - szólalt meg Paul.
- Mit kell kitalálnunk? - kérdeztem láthatóan zavartan, nem értettem miről beszélnek.
- A médiában kering egy kép és videó is Louis-ról, amikor megtámadja Treyt. Plusz, fotók Louis-ról és Annáról, amint egymás kezét fogják, és ahogy Anna Louis-ba kapaszkodik, mikor először meglátta Treyt. A sajtó és a rajongók megőrültek, ötletekkel állnak elő, hogy mi történhetett. Simon szerint, Louisnak, Eleanornak, Annának és neked le kéne ülnötök és interjút adnotok, hogy elmondjátok az igazat. Vagy legalább csak egy részét az igazságnak. Nem kell belemennetek a részletekbe, hogy Annát hogy bántalmazták gyerekként - mondta Paul. Az agyam folyamatosan kattogott, mikor mindezt közölte velem.
- Szerinted meg tud ezzel birkózni? - kérdeztem, bár inkább kijelentésnek hangzott.
- Fogalmam sincs, de nincs más választásunk, mint ezt megtenni, mégpedig holnap - szólalt meg Preston.
- Holnap csütörtök. A szülinapja szombaton lesz, nem akarom elrontani ezt az egészet neki - mondtam, mert úgy éreztem, hogy csak én állok most mellette.
- Higgy nekem, haver, ismerős érzés, de ott van az egész hétvége, hogy távol tartsuk a sajtótól és minden mástól. Elzárkózhatunk egész hétvégére, és jól érezhetjük magunkat - mondta Louis.
- Meg van a hely a hétvégére? - fordult Zayn Paulhoz.
- Igen, megszereztük, és mint általában, senki nem fogja megtudni, hogy hol vagytok - biztosította Paul.
- Jól van - motyogtam.
- Miről beszélgettek? - Megugrottam Anna hangjára. Megfordultam és megláttam, hogy éppen hajfonatot készít magának. Sortot viselt, és a Rolling Stones feliratú pólóját.
- Anna! - sikított fel Niall, majd odarohant hozzá és egy Horan-féle ölelésbe vonta. Zayn és Liam is követték Niallt, és egy nagy csapatölelésbe vonták.
- Jól vagyok, srácok, hála Louis-nak - mosolygott Anna a bátyjára. Láttam, ahogy Louis szemei felcsillannak.
- Anna, gyere és ülj le, beszélnünk kell valamiről - mutatott Paul a kanapéra.
- Ezeknek a srácoknak előbb el kéne engedniük - kuncogott. Zayn, Liam és Niall nem úgy néztek ki, mint akik egyhamar elengedik a csapatölelésből.
- Bocsi - motyogták. Anna rám nézett mosolyogva, mielőtt leült az üres helyre Paul mellett.
Anna szemszöge
- Szóval, miről kellene beszélnünk? Biztos vagyok benne, hogy köze van Treyhez. - Összerezzentem, mikor kimondtam a nevét.
- A sajtó tud bizonyos dolgokról, hogy mi történt tegnap este, ezért rendeznünk kell egy interjút, hogy elmondjuk nekik az igazságot arról, hogy ki vagy, kit vert meg Louis, és miért - mondta Paul vonakodva.
A szívem összeszorult a gondolatra, hogy az egész világ megtudja, mi történt tegnap. Szégyelltem magam a történtek miatt, és hogy Louis-t akár börtönbe is vihették volna, mert megvédett. Nem akartam, hogy mindenki tudjon róla.
- Anna. Eleanor, Louis és Harry is ott lesznek veled végig az interjún, és gondoskodunk róla, hogy ne kelljen sokat beszélned. Hagyjuk, hogy Harry és Louis vigye a legtöbbet - tette hozzá Preston, mire lesütöttem a szemem az ölemre és próbáltam feldolgozni mindent, amivel ez járt. Előnyei és hátrányai is vannak annak, hogy a világ megtudja, ki vagyok valójában. Talán a „rajongók" nem fognak szörnyű dolgokat kiabálni rám, ha megtudják az igazat. Ráadásul, Louis-t rengeteg inzultus érheti a média és a rajongók felől, ha vallunk be mindent.
- Oké - motyogtam pár perc gondolkodás után.
- Komolyan? - kérdezte Harry ledöbbenve.
- Nagyon nincs más választásom, Harry. Te, Louis és Eleanor is ott lesztek, úgyhogy azt hiszem, minden rendben lesz - mondtam a szemeibe nézve. Nem úgy tűnt, mint aki rajong az ötletért.
- Oké, akkor holnapra elrendezzük mindezt és beavatunk titeket a részletekbe később. Anna, Caroline azt akarja, hogy szabadnapos legyél ma, és pihenj a hotelban - szólalt meg Paul. Tiltakozni akartam, de a tekintetek láttán, ami a többiek arcán jelent meg, inkább nem tettem.
- Nos, akkor megyünk. Srácok, egy óra múlva legyetek készen az indulásra - mondta Paul, miközben megölelt. - Most már biztonságban vagy, édesem - suttogta, mire bólintottam és viszonoztam a gesztust.
- Köszönöm.
- Szóval, hogy érzed magad ma? - kérdezte Louis, mikor Paul és Preston kimentek a szobából.
- Fáradtan, de jól, azt hiszem. Már átéltem rosszabbat is - válaszoltam, és már éreztem, hogy mindenki kérdőn néz rám, de ez volt az igazság.
- Én...
- Nem kell mondanod semmit - szakítottam félbe Louist, mire csak bólintott és beletúrt a hajába. - Mindkettőtöknek menni kéne, hogy elkészüljetek - mutattam Louis-ra és Harry.
- Megleszel egyedül is pár óráig? - kérdezte aggódva Louis.
- Igen, megleszek. Ha rosszul érzem majd magam, üzenek Lou-nak vagy Caroline-nak, hogy jöjjenek vissza a hotelba, ha végeztek veletek - mosolyodtam el.
- Azt hiszem, ez menni fog. Csak legyen nálad mindig a telefonod, hogyha írunk, akkor tudj válaszolni - fordította komolyra a szót Louis.
- Louis, tizennyolc vagyok, és tizenkilenc leszek szombaton. Nagylány vagyok, és magamra hagyhatsz pár órára. Senki nincs odakint, aki bánthatna - próbáltam megnyugtatni.
- Tudom, csak aggódom, ez minden - mondta.
- Igen, én is - tette hozzá Harry.
- Minden rendben lesz, már nem tud bántani - mondtam, még ha nem is nagyon hittem magamnak.
- Oké fiúk, készülődnötök kell. Hagyjátok Annát magára, és jól lesz, ha meg nem, akkor egyikünket majd felhívja - mosolygott rám Eleanor. Visszamosolyogtam, fejben megköszöntem neki, hogy távozásra kényszeríti Louist. Beszélnem kell Harryvel, mielőtt elmegy, mert kissé furán viselkedik.
- Szia, Anna. Nemsokára találkozunk, Harry - mosolyodott el Louis, mielőtt kiment a szobánkból.
- Szóval, el akarod mondani, hogy mi zavar? - kérdeztem Harryt, mikor már Eleanor és Louis nem voltak itt.
- Nincs semmi gond - hazudta.
- Nem hiszek neked, de ha nem akarsz róla beszélni, akkor nem fogom erőltetni - mentem be a hálóba, és ráugrottam az ágyra, majd elvettem a távirányítót és bekapcsoltam a tévét.
- Biztos vagy benne, hogy rendben lesz ez az interjú holnap? - kérdezte, ahogy kivett pár ruhát a bőröndjéből.
- Nem igazán, hogy őszinte legyek, de megértem, hogy muszáj megtörténnie - vallottam be őszintén. - Ez zavart téged ennyire? - kérdeztem.
- Igen - válaszolta röviden, majd levette a felsőjét és a sortját, amit viselt. Nem tudtam nem őt bámulni. A tekintetemmel pásztáztam az izmos mellkasát, a V vonalát, és a tetoválásokat a felsőtestén.
- Tetszik a látvány? - kérdezte Harry. Az arcom azonnal elpirult, mert tudtam, hogy rajtakaptak. Harry csak nevetni kezdett a reakciómon. - Nem zavar, ha bámulsz - mondta öntelten.
- Nem hiszem el, hogy tényleg négy mellbimbód van. Azt hittem, Zayn csak viccelt, mikor ezt mondta - nyögtem ki. Nem is tudom, miért mondtam, de elnevette magát. Mielőtt észbe kaptam, Harry rám mászott és csikizni kezdte az oldalam.
- Kigúnyolsz, Anna? - kérdezte, továbbra is csikizve.
- Harry, hagyd abba! - kiabáltam nevetve.
- Nem, mert kigúnyolod a mellbimbóimat - nevetett, és még jobban csikizett, amiről nem is tudtam, hogy lehetséges.
- Be fogok pisilni, ha nem hagyod abba - sikoltottam. Próbáltam visszanyerni a légzésem, mire hirtelen abbahagyta, de nem szállt le rólam. - Most már lemásznál, hogy tudjak pisilni menni? - kérdeztem.
Harry legurult rólam és kinevetett. Felkeltem az ágyról és a fürdőbe siettem, hogy elvégezzem a dolgom. Mikor lehúztam a vécét, Harry kopogott az ajtón.
- Mi az? - mostam kezet.
- Bejöhetek, hogy fogat mossak? - kérdezte, mire kioldottam a zárat és kinyitottam neki az ajtót.
- Köszi - mosolyodott el.
- Jobban érzed magad? - nevetett, ahogy a fogkrémet rányomta a fogkefére.
- Igen, jobban, nagyon köszönöm - mosolyogtam rá. Elkezdte megmosni a fogait, és közben a tükörbe bámult, egyenesen a szemeimbe. Elfordultam és felugrottam a pultra. Most háttal ültem a tükörnek.
- Szerintem kevesebben fognak utálni, ha az emberek megtudják, hogy Louis húga vagyok, vagy szerinted rosszabb lesz? - kérdeztem, miközben Harry kiöblítette a száját.
- Szerintem más lesz. Nem fogják azt kérdezgetni, hogy Louis-szal randizol-e - kuncogott, ezzel próbálta feldobni a hangulatot. - De nem kéne, hogy törődj azzal, hogy mit gondolnak - tette hozzá.
- Csak akkor utálnak, ha nyilvános helyen vagyok veletek, akkor hozzám is szólnak. Nincs Twitterem, úgyhogy ott nem látok semmit - vallottam be őszintén.
- Normál esetben, kényszerítenélek, hogy legyen Twittered, de most nem lenne jó az időzítés. Mikor a rajongók megszoknak, biztos, hogy csinálok neked egyet és használni is fogod, meg imádni - mosolygott rám. Nem tudtam mást tenni, csak elnevettem magam, hogy mennyire ragaszkodik hozzá.
- Nem tudom, hogy mit mondjak erre.
- Nos, próbálj meg nem a sok utálkozóra hallgatni. Csak féltékenyek, és még jobban azok lesznek, mikor megtudják, hogy Louis húga vagy, aki voltaképp „a" Harry Styles-szal randizik - vigyorgott.
- Ne fényezd magad, Styles - forgattam a szemem, és lemásztam a pultról, hogy kimenjek a fürdőből. Mielőtt kiléphettem volna, Harry hátulról a derekam köré fonta a karját.
- Biztos, hogy meg leszel egyedül ma este? - kérdezte, amitől kirázott a hideg. Nem bíztam a hangomban, mivel ilyen közel volt hozzám, úgyhogy csak bólintottam. - Ideges leszel tőlem? -suttogta most már rekedten. Istenem, de még mennyire idegessé tesz, és úgy érzem magam sokszor tőle, mint még soha.
- H-harry, fel kéne venned egy pólót, mert már csak pár perced maradt - kerültem ki a kérdését. Megcsókolta az arcom, majd a nyakam is, mielőtt elengedett és megkerült, hogy a hálóhoz siessen.
- Ezt igennek veszem - kuncogott, ahogy felvette a pólóját. Ledermedtem a helyemen, csak őt bámultam. Az arcom és a nyakam még mindig bizsergett, ahol ajkai megérintettek.
- Mennem kell, szerelmem. Írok, vagy hívlak, mikor tudlak - jött hozzám Harry és még egyszer megcsókolta az arcom. Ismét bólintani tudtam, de még mindig nem mozdultam. Csak elnevette magát és kisétált a szobából.
- NE ÁLLJ OTT TÚL SOKÁIG, BÉBI! - kiabálta, mielőtt elment. Hallottam a nevetését, ahogy bezárta az ajtót maga után. A szemem forgattam és az ágyhoz mentem, arccal a paplanra dobtam magam. Át kellett volna ezt gondolnom, mert Harry oldalán feküdtem, aminek pont olyan illata volt, mint neki. Cseszd meg, Harry.

Fordított szavak és hazugságokOù les histoires vivent. Découvrez maintenant