II. évad // 45. rész

198 10 0
                                    

Anna szemszöge
Egy hét telt el azóta, hogy kiválasztottam a menyasszonyi ruhámat. Anne és Gemma tegnap mentek vissza Holmes Chapel-be, Harry pedig lassanként kezdi jobban érezni magát. Az elmúlt pár napot szó szerint azzal töltöttem, hogy megpróbáljam meggyőzni Annet és Gemmát, hogy nincs szükségem lánybúcsúztatóra, de őszintén, nem hinném, hogy megnyerhetném ezt a csatát. Majd rájövök, ha eljön az október.
Anélkül, hogy tudtam volna róla, anya és Anne egy meglepetés partit tartott nekem Louis és Eleanor házában. Az összes barátom ott volt az egyetemről, ahogy a húgaim, a Little Mix, Sophia és Jessie is. Valójában, örültem, hogy ott volt Jessie, mert így volt esélyem elmondani neki, hogy nem hibáztatom őt, amiért a nagynéném felbukkant a születésnapi bulimon Ausztráliában. Nagyon aranyos lány Jessie, és tényleg örülök, hogy Niall rátalált, mert megérdemel valaki különlegeset.
A leánybúcsúztató alatt mindenkitől kaptam szexi ruhákat a mézes hetekre, és még néhány háztartásbeli dolgot. Szórakoztató volt a többiekkel együtt lógni, még Anne-vel és Gemmával is jól éreztem magam. Minden visszatért a normál kerékvágásba közöttünk, és ezért nagyon hálás vagyok. Játszottunk pár játékot, rengeteget ettünk, mielőtt mindenki hazament. Mikor hazaértem, Harry a fürdőszoba padlóján terült szét. Amellett, hogy megfázott, még gyomorrontást is kapott. Nagyon sajnáltam, de szerencsére, Anne segített. Harry még mindig lábadozott.
- Biztos, hogy el akarsz menni tortákat kóstolgatni? Mindig elhívhatom magammal az egyik srácot - mondtam Harrynek. Nem rég léptünk ki a zuhanyzóból, most pedig egy törülközővel a dereka körül ül a kád szélén. Igen, együtt zuhanyoztunk, mivel annyira gyenge, hogy nincs energiája sokáig állva maradni.
- Minden rendben, jó lesz végre kimozdulni itthonról, és izgatott vagyok, hogy megkóstoljak egy tucatnyi tortát - vigyorgott rám. A szemem forgattam, mielőtt megmostam a fogam. Amint azzal végeztem, éreztem, hogy megragadja a derekamat hátulról.
- Szexi vagy egy szál törülközőben - jegyezte meg rekedten. Esküszöm, nem számít neki, mennyire nyomorultul is érzi magát, mindig készen áll a „mókára". Kiköptem a maradék fogkrémet a mosdóba, kiöblítettem a számat is, majd megfordultam, hogy a szemébe nézhessek.
- Nem fog megtörténni - toltam el magamtól finoman. Csak kinevetett és követett vissza a hálószobába. Mindketten bementünk a gardróbba, végignéztük a ruháinkat, hogy találjunk valamit, amit felvehetnénk. Én gyorsan kiválasztottam egy pár farmert, meg egy korall színű has pólót. Mikor kimentem, hogy átöltözzek, Harry még mindig azon gondolkozott, hogy mit vegyen fel.
- Oké, készen vagyok - jelentette be. Egy pár szűk fekete nadrágot viselt, meg egy fehér pólót. Nem tudom elhinni, hogy ez tartott neki ennyi ideig.
- Én vezetek, úgyhogy ne is próbálj meg veszekedni - mondtam, ahogy felkaptam a kocsi kulcsot. Harry felnyögött és motyogott valamit, de nem is törődtem vele, csak kisétáltam a házból.
Rövid utazást követően, megérkeztünk a pékségbe, ahol már le is ültünk és vártunk, hogy kihozzák a tortamintákat.
- Nagyon éhes vagyok, és kíváncsi a tortákra - vigyorgott Harry.
- Dagi - nevettem rajta. Mindenki azt mondja, hogy Niall imádja a kaját, és mindig csak arra tud gondolni, de valójában, Harry az, akinek állandóan az evés jár az eszében.
- Itt van a csokoládés mandulás torta, a csokoládés ganache (ejtsd: gánázs), és a mocha vajkrém - mondta Gina, a cukrászda egyik tulajdonosa, ahogy elénk tett egy-egy szelet sütit. Nem hangzott túl vonzónak, de végül is megkóstoltam őket. Nem volt rossz, de nem a kedvenceim.
- Ez a banános sütemény csokoládé krémmel, ez pedig a kókuszos zöldcitromos habbal - mondta, ahogy a következő két süteményt tette elénk, mielőtt elsétált.
- Az első kör nem tetszett - mondta Harry azelőtt, hogy megkóstolta volna a banánosat.
- Nekem se... és ezek sem ízlenek - tettem hozzá, miután megkóstoltam a banános és a kókuszos sütit.
- Egyet értek.
- Itt van a fehér piskóta zöldcitromos habbal és friss málnával - helyezett elénk két tálat Gina. - Ez pedig az Ördög csokoládétortája vaníliás krémmel és friss málnával.
- Köszönjünk - mondta Harry. A nevük és látványuk alapján, ezek a sütik nagyon jónak ígérkeztek. És miután megkóstoltuk őket, bebizonyosodott, hogy isteniek.
- Hogy tudnánk kiválasztani csak egyet? - kérdezte tőlem Harry komolyan. Megvontam a vállam és arra gondoltam, hogy nekem melyik tetszett a legjobban.
- És itt az utolsó... Piros bársonytorta krémsajt töltelékkel - tért vissza Gina két tállal ezekből, amiket lerakott elénk. Harryvel egymásra néztünk, mielőtt megkóstoltuk az utolsókat.
- Basszus, ez nagyon jó - morogta Harry, mire bólintottam egyetértően.
- Háromemeletes tortát akartunk, megkérhetnénk őket, hogy mindegyik más-más ízű legyen - javasoltam.
- Ugh, de akkor nem tudnám eldönteni, hogy melyikkel etess meg a fogadáson - püfögött Harry.
- Néha gyerekes vagy - kuncogtam.
- Nem igaz - biggyesztette le ajkait.
- Igen, igazad van - forgattam a szemeimet.
- Tudjátok már, milyen ízű legyen az esküvői tortátok? - kérdezte Gina. Gyorsan válaszoltam, mielőtt Harry megszólalhatott volna.
- Hoztunk magunkkal egy vázlatot, amit az egyik barátunk rajzolt a tortáról - nyújtottam felé a lapot. Egyik nap Zaynnel és Perrie-vel ebédeltem, és megkértem Zaynt, hogy tervezzen nekem egyet, amit ma elhozhatok.
- Ez gyönyörű - mondta, mire bólintottam és elmosolyodtam.
- Kérhetünk három különböző ízt a szintekre? - kérdeztem.
- Persze, mindig így csináljunk. Melyik szint milyen ízű legyen? - Harryre pillantottan, és láttam, hogy már tudja is, mit válaszoljon.
- Az alja legyen az Ördög csokoládétortája vaníliás krémmel, és a málnákkal. A második szint a piros bársony sajtkrémmel, aztán pedig legyen a fehérpiskótás zöldcitromos habbal és málnákkal - mosolygott a nőre.
- Oké, az menni fog. Hadd hozzak egy papírt, és leírom, hogy pontosan melyiket akarjátok - mondta, mire mindketten bólintottunk, majd Gina elment, ezzel pedig magamra hagyva Harryvel.
- Még alá kell vele íratnunk a titoktartási nyilatkozatot, hogy ne mondjon el semmit a sajtónak - emlékeztettem Harryt. Nem szerettük volna, hogy az esküvőnk bármely részlete nyilvánosságra kerüljön, hacsak mi nem akartuk, ezért a management javasolta azt az ötletet, hogy írassunk alá a szervezőkkel egy szerződést.
- Oké, akkor kezdjük is - jelent meg Gina az asztalnál, és magával húzott egy széket, amire leülhetett.
~*~
Harryvel nem rég értünk haza, és most a konyhában állok, próbálom kitalálni, hogy mit főzzek vacsorára. Harry lefeküdt, amint megérkeztünk, mert teljesen kimerült. Mikor a taco mellett döntöttem, felmentem, hogy megnézzem, Harrynek megfelel-e. Felértem a hálóhoz, és észrevettem őt, egy szál bokszerben feküdt az ágyon. A bőre izzadt volt, és úgy tűnt, mint aki nyugtalan. Odamentem hozzá és mellé másztam, majd a homlokára tettem a kezem és éreztem, hogy ég a láztól. Esküszöm, ez az influenza alaposan betett neki. Mikor már azt hisszük, hogy jobban lesz, visszaesik az állapota. Felráztam őt, míg nem ébredt fel.
- Mi az? - kérdezte kissé gorombán.
- Venned kéne egy hidegzuhanyt. Kigyulladsz - mondtam, nem is figyelve a hangnemére.
- Nem akarok, csak aludni - morogta.
- Hát, le kell vinnem a lázad, úgyhogy legalább csak ülj fel, hogy lehűtselek valami hideg vizes ruhával - mondtam neki. Megértem, hogy nem érzi jól magát és csak aludni akar, de tudnia kell, hogy nem ébreszteném fel, ha nem lenne rá okom.
- Jó - sziszegte, majd felült és a feje mögé tette a párnát. Lemásztam az ágyról, bementem a fürdőbe és felvettem pár törülközőt. Gyorsan hidegvíz alá raktam őket, majd összenyomtam, hogy a felesleg kicsurogjon belőle, mielőtt visszamentem Harryhez. Csukott szemmel feküdt, de tudtam, hogy nem alszik, mivel egyenletesen lélegzett. Visszamentem az ágyhoz, közelebb másztam hozzá és egyet a homlokára, egyet a hasára, és egyet a mellkasára tettem. Felszisszent, mikor a nedves anyag hozzáért a bőréhez, de nem kértem bocsánatot. Tudtam, hogy nincs elég jól ahhoz, hogy eljöjjön tortakóstolásra, de meggyőzött, hogy jobban van, ezért engedtem neki. Erre most itt van ágynak esve, mert beteg.
- Sajnálom, hogy neked estem - mondta Harry pár perccel azután, hogy csendben ültünk, és imádkoztam, hogy lejjebb menjen a láza.
- Semmi baj - válaszolta halkan.
- De igen. Csak fáradt vagyok, és ideges - mondta. Éreztem a megbánást hangjában, ezért odahajoltam és arcának nyomtam a számat.
- Semmi baj, én is mindig rád csattantam, mikor nem éreztem magam jól, vagy mikor stresszeltem. Ettől leszünk egyenlők - kuncogtam.
- Azt hiszem - motyogta.
- Éhes vagy? Csinálhatok neked valami levest, vagy bármit - kérdeztem tőle. Már el is feledkeztem arról, hogy miért is jöttem fel Harryhez. A taco miatt...
- Nem, megvagyok. Csak hozzád szeretnék bújni, és aludni - biggyesztette le ajkát.
- Előbb fel kell hívnom Perrie-t valami miatt gyorsan, de aztán visszajövök és összebújhatunk - mosolyogtam rá, mire kinyitotta egyik szemét és ő is elmosolyodott.
- De ne tartson sokáig.
- Nem fog. Csak szükségem van rá, hogy felvegyen nekem valamit.
- Ó, mit? - kérdezte Harry kíváncsian. - Adj egy tippet - mondta kölyökkutya szemekkel. Még így is, hogy beteg, mindig a szemtelen önmagát adja.
- Harry, a gyűrűdről van szó - nevettem.
- Láthatom az esküvő előtt? - kérdezte.
- Nem tudom, de szükségem van rá, hogy elmenjen érte holnap, mivel én biztos, hogy itt leszek és ápolni foglak - mosolyogtam rá.
- Ugye tudod, hogy nem kell kiszolgálnod?
- Tudom, de szeretném, és ezért vagyok itt.
- Más dolgok miatt is itt lehetnél - vigyorgott rám, mire a szememet forgattam és lekászálódtam az ágyról.
- Most hogy eszembe jut, megyek és felhívom Perrie-t - ráztam meg a fejem.
- Ne hagyj el - nyafogott, amikor kimentem a szobából. Elnevettem magam, majd lementem a földszintre a konyhába, ahol a mobilom hagytam.

Fordított szavak és hazugságokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora