Anna szemszöge
Tizenhét év! Ennyi ideje keltünk egybe Harryvel. Bármennyire is szeretném azt mondani, hogy a házasságunk tele van szivárvánnyal és pónival, nem tehetem. Harryvel meg vannak a jó időszakaink, de határozottan vannak rosszak is.
A legtöbb ilyet az okozza, hogy sosincs itthon. A házasságunk első öt évében Harry beutazta a világot a One Directionnel. Minden évben kiadtak egy albumot, aztán világkörüli turnéra indultak. Gyakorlatilag egyedül neveltem Ethant. Félretettem a karrieremet, hogy felneveljem a gyerekemet, míg Harry az övét építgette. Mikor feloszlott a One Direction, hogy mindenki a saját dolgával foglalkozzon, Harry szólókarrierbe kezdett, és befutott.
Mikor Ethan iskolás lett, belekezdtem a saját karrierembe. Egy éven belül saját ruhakollekcióm lett, és egy birodalmat építettem ki. Van egy épület Londonban, ahol az alkalmazottaim segítenek, hogy amit megtervezetem életre keljen, és a világon bárhol megvehessék az emberek. Jól esik egy elismert divattervezőnek lenni, mert most már nem csak úgy ismernek, mint Harry Styles feleségét vagy Louis Tomlinson húgát.
Mostanában leginkább itthonról dolgozom, hogy a gyerekekkel lehessek. Harryvel négy imádnivaló gyerekünk van, akik folyton mozgásban tartanak minket. Ethan Edward Styles tizenhét éves, és 2015. április 15-én született... Nagyon hasonlít Harryre, már azóta, hogy tud járni és beszélni. Imádja a hölgyeket, és tudja, hogy vegye le őket a lábukról. Az unokahúgom, Molly szerint - aki Louis és Eleanor lánya, és 15 éves -, imád flörtölni, és ez egyáltalán nem lep meg, mert kiskorában is állandóan Perrie-vel flörtölt. Ethan is imádja a zenét, akárcsak Harry. Még azt is megtanulta, hogy kell zongorázni, és Niall megtanította gitározni. Sok időt tölt a stúdióban, amit Harry alakított ki a vendégházban.
Ethan határozottan makacs egy kölyök, amit tudom, hogy kitől örökölt. Szoros a kapcsolatunk, mivel az első pár évben gyakorlatilag csak ketten voltunk, mert Harry a srácokkal utazgatott. Az első szava is az anya volt, amitől elolvadtam.
De az Ethan, aki felnőtt sosem állt olyan közel Harryhez. Szerintem neheztelt Harryre, amiért nem volt vele olyan sokat. Ahogy idősebb lett, megértette, miért van távol olyan sokat Harry, de nem hinném, hogy megbocsátott neki, amiért „nem látta felnőni". A mai napig Ethan és Harry csökönyösek és piti vitákba keverednek két ok miatt... 1) nagyon hasonlítanak, és 2) amiért Ethan neheztel Harryre.
Avery Anne Styles tizenhat éves, és 2016. február 3-án született. Azt hiszem, mondhatjuk, hogy Harry és az én véletlen gyerekem volt, de egyikünk sem bánta. Avery nagyon kedves és nagylelkű ember. Mindig megbizonyosodik afelől, hogy mindenki jól van-e, mielőtt maga miatt kezd aggódni. Kislányként mindig jött utánam és segített, bármi is az, amit csináltam. Akár takarítás, főzés, vagy olyasmi, mint kiválasztani, hogy melyik filmet nézzük meg. A mai napig segít nekem kitakarítani a házat, és megfőzni a vacsorát, mikor itthon vagyok. Társasági ember, és barátságos. Imád új emberekkel találkozni, és új kultúrákkal megismerkedni. Imád olvasni, és a saját történeteit megírni. Nem vagyok benne biztos, kitől örökölte az írói tehetségét, mert se Harry, se én nem tudunk olyan jól írni, mint ő.
Avery határozottan apuci kicsi lánya! Ő az egyetlen lány, így ezt sokszor ki is használja, ha tudja. Nagyon jól tudja, hogy apa nem tud nemet mondani az ő kis hercegnőjének... Averyvel jó a kapcsolatunk, de mivel hasonló személyiségek vagyunk, sokszor összeveszünk.
Jesse Michael Styles tizenkét éves, és 2020. március 8-án született. Ő a mi aktív gyerekünk. Minden sportot imád, főleg a focit. Imádja nézni, és minden hétvégén felhívja Louist vagy Niallt, ha otthon vannak, és könyörög nekik, hogy játszanak vele, vagy nézzék együtt a meccset. Nem vagyok nagy rajongója a sportnak, szóval engem nem szokott megkérdezni, és Harry sincs mindig abban a kedvében, hogy elverje egy tizenkét éves gyerek.
Jesse nagyszerű srác. Mindig megteszi, amit mondunk, és sosem kerül bajba. Utálja a veszekedéseket, és a lehető legjobban kerüli is őket, ezért soha nem beszél vissza se nekem, se Harrynek. Mindig elvégzi a házimunkát időben, és jól is csinálja, ezért nem szidjuk le. Ő a mi kis matekzsenink a házban. Valami oknál fogva imádja a matekot. Bárcsak én is szerettem volna, de mint a legtöbb ember, utáltam és rettegtem arra az órára menni. Jesse, másrészről viszont, alig várja.
Brayden James Styles négy éves, és 2028. május 4-én született. Csendes baba volt, míg nem töltötte be a kettőt, és rátalált a hangjára, amit azóta is használ. Csecsemőként csak akkor sírt, ha éhes volt, vagy ki kellett cserélni a pelenkáját. Mikor betöltötte a kettőt, azért kezdett sírni, hogy rá figyeljenek. Harry sokkal többet volt itthon, míg Brayden felnőtt, ezért Harryhez és hozzám is hozzánk nőtt. Nem szereti, ha Harrynek el kell mennie a városból a munkája miatt, és erről az egész házat értesíti, ha nem örül annak, hogy Harry nincs itthon. Nem hallgat rám, és azt mondja, hogy „nem fekszik le addig, amíg apa haza nem ér". Általában ez egy óráig tart, mielőtt bealszik. És még csak négy éves!
Négy gyerek mellett tudtam, hogy velük akarok lenni, hogy minden mérföldkőnek a szemtanúja legyek. Mindennap reggelit csinálok nekik, és elkészítem őket az iskolába. Elmegyek dolgozni, majd gondoskodom arról, hogy itthon lehessek és üdvözölhessem őket, mikor hazaérnek. Próbálok meleg ételt tenni az asztalra minden este. Vagy én főzöm meg, vagy az egyik szakács, mindenestre próbálunk egy családként enni.
Harry jelenleg a következő szólóalbumán dolgozik, miután két évet kihagyott. Ez nagyszerű, de ez megint azt jelenti, hogy nem fog sok időt velünk tölteni. És ehhez nekem is és a gyerekeknek is alkalmazkodni kell.
- Anyu, nem érzem jól magam - nyafogott Brayden, miközben betámolygott a Harryvel közös szobánkba. Rápillantottam és láttam, hogy kissé sápadt volt. Letettem a rúzsom az éjjeliszekrényre, és odamentem hozzá. Letérdeltem, majd a homlokára tettem a kezemet, hogy lássam, lázas-e. Bizony, egy kissé meleg.
- Mi a baj, bébi? - kérdeztem.
- Fáj a torkom - nyafogott, mire bólintottam és sóhajtottam.
- Hát, akkor ma nem mész bölcsibe, úgyhogy miért nem fekszel vissza? Viszek neked valami gyógyszert, hogy jobban érezd magad - mondtam neki, míg felvettem és visszaindultam a szobájába.
- Apát akarom - szólalt meg, ahogy letettem az ágyába.
- Tudom, kicsim, de tudod, pár nap múlva itthon lesz. - Harry New Yorkban van, és pár számot vesznek fel Eddel az albumára. Brayden ajka remegni kezdett. - Próbálj meg aludni. Mikor felébredsz, felhívhatjuk apát, és beszélhetsz vele, oké? - kérdeztem, bár ez félig állításnak hallatszott. Nincs energiám most megbirkózni egy hisztiző Braydennel.
- Jó - sóhajtotta, majd betemette magát a takarójába. Lehajoltam, hogy megcsókoljam a homlokát, mielőtt kisétáltam a szobájából és csendesen bezártam az ajtót magam mögött.
- 'Reggelt, anya - mosolygott rám Ethan.
- Jó reggelt - mosolyodtam el.
- Hol van Brayden? - kérdezte kíváncsian, míg elsétáltunk a folyosón a lépcsőig.
- Nem érzi jól magát, úgyhogy visszatettem az ágyba - válaszoltam letörten.
- Ha ma itthon marad, hogy mész el dolgozni? Ma van az a nagy megbeszélésed - emlékeztetett Ethan.
- Tudom, és majd elhalasztom. Itthon kell maradnom Braydennel - bíztattam efelől. Ethan motyogott magában valamit, de nem hallottam, úgyhogy nem kérdezősködtem, hanem lesétáltam a lépcsőn a konyha felé. Valójában, meglepett, hogy Avery a konyhapulton ülve tojást evett.
- Jó reggel, édesem. Hogy vagy ma? - kérdeztem.
- Fáradtan, de jól - válaszolta érzelmek nélkül. Egyáltalán nem bírja a reggeleket. - Mikor jön haza apa? - kérdezte, legalább századjára az elmúlt három napban.
- Ahogy tegnap mondtam, pénteken érkezik - ismételtem magam. - Miért kérdezed ezt folyton? Tudom, hogy tudod, mikor jön haza apa- mondtam.
- Nincs oka - felelte, majd felállt és kisétált a konyhából.
- Mielőtt elhagyod ezt a házat, legalább a tányért tedd be a mosogatóba! - kiáltottam utána.
- Egész héten furán viselkedett. Bármi is a problémája, túl kell tennie magát rajta, mert elegem van a viselkedéséből - szólt közbe Ethan, míg megvajazta a pirítósát. Nem törődtem vele, hanem odamentem a gyógyszeres szekrényhez, és kerestem valamit, amit Braydenek adhatok.
Harry szemszöge
- Mi bajod, haver? - kérdezte Ed.
- Ethan az előbb hívott, és azt mondta, Brayden beteg - sóhajtottam.
- Azelőtt is voltál már itt, hogy a gyerekeid lebetegedtek, úgyhogy mi a baj? - kérdezte kíváncsian. Sajnos, volt már, hogy nem voltam velük, mikor a gyerekeim betegek lettek. Megöl, hogy nem lehetek otthon és tarthatom őket, mikor betegek. De dolgoznom kell, hogy biztosítsam a tetőt a gyönyörű fejük felett.
- Anna a tavaszi kollekcióján dolgozik, és nagyon elfoglalt, úgyhogy tényleg szüksége lenne rám Braydennél. Ráadásul, Brayden megnehezíti a dolgát, mert nem vagyok otthon - mondtam, míg végigszántottam a hajamon. Igen, még mindig meg vannak a göndör fürtjeim, de már sokkal rövidebbek, mint régen.
- Akkor miért nem mész haza? Nem kell most ezt megcsinálnunk. Úgy hangzik, mintha Annának el kéne a férje segítsége - mosolygott rám Ed.
- Oké, köszi, hogy megérted. Azt hiszem, foglalok jegyet, hogy ma estére hazaérjek.
Avery szemszöge
Annyira örülök, hogy apa nem lesz itthon péntekig. Ma este randim van ezzel a nagyon dögös sráccal, és tudom, hogy apa nem engedne el, ha itthon lenne. Még mindig úgy kezel engem, mint egy kisbabát, pedig nem vagyok az. Gyakorlatilag már felnőtt vagyok. Terveztem, hogy iskola után beszélek anyával, és beszámolok neki a randimról. Azért most mondom el neki, mert pár perce egyeztem bele, hogy elmegyek a sráccal.
- Avery, hogy vagy? - hallottam meg egy rekedt hangot mögülem, és elmosolyodtam. Megfordultam, pontosan tudva, hogy ki az.
~ * ~
- Anya! - kiabáltam, ahogy beléptem a házba.
- Shh, Brayden alszik - mondta anya, miután felbukkant valahonnan.
- Bocsi. Beszélhetek veled gyorsan? - kérdeztem félénken.
- Persze, menjünk be a konyhába és szerezzünk valami nassolnivalót - mosolygott rám. Bementünk a konyhába, leültem, és néztem, ahogy anya elővesz két zöldalmát, majd felszeleteli őket. - Szóval, miről szerettél volna beszélni? - kérdezte.
- Ma este randira megyek Landonnal - vallottam be idegesen.
- Landon Payne? - kérdezett vissza anya zavartan. Bólogattam, mire anya kinyitotta a száját, hogy megszólaljon, de félbeszakította valaki:
- Halál biztos, hogy nem mész el - mondta egy ismerős hang, mire megfordultam a székemben.
- Apa? - kérdezte, vagyis állítottam összezavarodva. Miért áll előttem, mikor New Yorkban kellene lennie most Ed bácsival?
أنت تقرأ
Fordított szavak és hazugságok
أدب الهواةAnna Austin vagyok. Egy 19 éves lány, aki Londonban él, Angliában. Az emberek azt gondolják, hogy egy olyan lánynak, mint nekem, mindig boldog élete volt. Az igazság viszont pont az ellentéte annak, amit gondolnak. A poklon mentem keresztül, miközbe...