21.

3.5K 169 1
                                    

- Draco! - Szóltam a srác után, mielőtt kiment volna a Mardekár klubhelyiségéből.

Ő és a mellette sétáló lány is megtorpant és hátra fordultak hozzám. A lány hosszú, szőke hajú boszorkány volt, talán egy évvel fiatalabb lehetett, mint mi. Kedves arca volt, habár viselkedése kissé lehetett volna körültekintőbb néha, de az volt a baj, hogy valahol hasonlított rám, így egy szavam nem lehetett. Ő volt az a lány, aki mostanában elég sokat volt Draco közelében és úgy tűnt, a srác sem utasítja el annyira a közelségét, mint a többi, sarkában lévő boszorkányét. Pont ezért éreztem magam rosszul, amikor Mr. Malfoy megkért rá, hogy vegyem magam mellé a fiát és ezzel távolítsam el az életéből ezt a fiatalabbat. 

- Csak egy percre - Néztem rá szigorúan, majd a lányra, és vissza rá, hogy jelezzem, nem szeretnék plusz fültanúkat.

Draco csak biccentett egyet a fejével az ajtó felé, amivel máris mozgásra bírta a lányt. Felvontam a szemöldököm a néma utasítgatására és a boszorkány behódoltságára, de nem szóltam, csak megfordultam és sétáltam egy pár lépést a könyvespolc felé, ahol jelenleg senki sem volt.

- Sietnék - Állt meg előttem Draco. 

- Gyors leszek, nekem sincs ehhez kedvem! - Forgattam meg a szemem. - Tegnap elhívtál a zárolt szárnyba, de nem emlékszem rá, hogy eljöttél volna.

Úgy tűnt, mintha Draco kissé megfeszült volna és egy pillanatra oldalra nézett, mielőtt belenézett volna a jeges kék szemeivel az enyémbe. 

- Elmentem - Közölte egyszeren. - Csak nem voltál beszámítható állapotban.

Nyeltem egyet és lehajtottam a fejem. Azonnal a torkomba költözött egy jókora gombóc és olyan érzésem lett, mint amikor véletlenül bűbájtanon lenyeltem egy éji repülő virágot és undorító érzés volt, de mégsem tudtam hányni. Ott volt a mellkasomban a szúró érzés, de közben értetlen is voltam kissé, holott nagyon jól tudtam, hogy Draco tisztában van a dolgokkal. 

- Mennyit hallottál belőle? - Kérdeztem motyogva és szigorúan belenéztem a szemeibe. 

- Épp eleget - Felelt, köpve a szavakat, amitől úgy éreztem, én vagyok a legnagyobb seggfej a világon, pedig nem az én saram volt ez az egész.

- Nem akarom megjátszani magam! - Közöltem kereken vele a dolgot. - Nem akarom, hogy szegény lány ...

- Őt hagyd! Semmi köze ehhez! - Szakított félbe.

- Közeledtél felé, most meg egyik pillanatról a másikra eldobod? - Kérdeztem és kissé megemeltem a hangom, aztán csak megköszörültem a torkom, ahogy észrevettem magam. - Azért, hogy velem legyél? Ezt egyikünk se gondolhatja komolyan!

- Nem az én döntésem és nem is a tiéd, Lauren! - Ráncolta a homlokát, szája pedig mereven szórta a szavakat. - Tanulj meg beletörődni és elfogadni.

- Mit fogsz mondani neki? - Biccentettem az ajtó felé, ahol a lány nem sokkal korábban távozott.

- Ne üsd bele az orrod! - Megigazította a nyakkendőjét és megforgatta a szemét. - Nem, mintha bármi is lenne közöttünk. Csak beszélgettünk.

- Ha csak ennyi lenne, apád nem akarna...

Bennem rekedt a szó, amikor Malfoy egy lépéssel közelebb jött hozzám és elkapta a talárom anyagát a vállamnál. Markában tartotta és egy kicsit megemelte, hogy érezzem, szorult helyzetben tart, de nem annyira, hogy fájdalmat okozott volna vele. Nyeltem egy nagyot és figyeltem, ahogy az égszínkék íriszei lassan alámerülnek a kitágult pupillájában.

- Azt hitted, hogy egész életedben majd azt teszed, amihez kedved szottyan? - Mormogta az arcomba. - Nevetséges, ha azt hiszed, az ilyen akadályokat ki lehet kerülni! Beletörődsz és megteszed vagy a következményekkel számolsz? 

Csend telepedett kettőnkre. Én nem tudtam megszólalni, hiszen nem tudtam, mit is mondhatnék. A szívem heves dobogását hallottam csak a fülemben, közben éreztem Draco markának a súlyát és a szigorú tekintetének a vadságát. A srác eleresztett és hátrébb lépett egyet. Én automatikusan sóhajtottam a felszabadult atmoszférától és a távolságtól, amit megadott nekünk. 

- Valakinek el kell fogadnia a bukást - Célzott a szőke hajú lányra - valakinek pedig el kell fogadnia, hogy a mások által győzelemnek hitt diadala egy bukás. Nőj fel, Lauren! Később beszélünk még erről, addig döntsd el, ki akarsz lenni!

Sötét pillantás /Draco Malfoy FF/Where stories live. Discover now