Feltámaszkodtam a könyökömre és egy halvány mosollyal figyeltem Draco alakját. Még az ágy mellett lépkedett, egy számomra irreális szabadidőnadrágban és egy lenge pólóban. Eddig csak az egyenruhájában és elegáns, valószínűleg elég drága öltönyben és ingekben láttam, de még akkor is méretre varrt nadrágokat és zakókat aggatott magára, amikor iskolán kívül mozgott. Éppen ezért újszerű élményt nyújtott nekem, ahogy otthonosan mozgott, nem törődve a kinézetével. A nadrág lengén állt a lábán, habár eléggé kiemelte a vonalait, mégsem szorosan passzolt a lábaira, a pólója pedig mintha legalább egy számmal nagyobb lett volna, fel-le rugózott, ahogy Draco beletúrt a szőke hajába, ahogy felnyúlt valamiért a polcra vagy csak lehuppant az ágy szélére. Sokkal nyugodtabbnak tűnt, az arca is látványosan leengedett a feszültségéből, a vállai sem voltak annyira feszültnek és a tartása sem hasonlított egy merev karóra. Megnyaltam a számat és akaratlanul is elmosolyodtam a tudatra, hogy így láthatom őt. Ez egy olyan oldala, amit soha, senkinek nem mutatott még meg - az ő állítása alapján és nem szerettem volna megkérdőjelezni-, ez pedig egy előnyérzetet adott nekem.
- Kérsz inni? - Kérdezte Draco és lenézett rám.
Szinte azonnal elmosolyodott és a lehajtott fejét megingatta, ahogy találkozott a kissé kiéhezett, meglepődött és mustráló tekintetemmel. Én már az ágyban feküdtem, a takaró a derekamig volt felhúzva és a párnán könyökölve tartottam a fejem, hogy minél jobb kilátásom nyíljon a férfira.
- Nem, köszi - Feleltem mosolyogva, de nem fejezted be a fixírozását.
- Jó nézni? - Kérdezte és egyszerűen felvette a pálcáját az egyik, alacsony szekrény tetejéről és megsuhintva azt magához rendelt egy pohár vizet.
- Egészen - Bólintottam kimérten.
A férfi kortyolt egy párat, közben pedig felvonta a szemöldökét és a pohár karimája felett rám nézett. Én elnevettem magam és leejtettem a fejem a támaszkodásból. Sóhajtottam egyet és kényelmesen elfeküdtem a párnán, a helyezkedés közben pedig még közelebb csúsztam az ágy közepéhez, hogy a lehető legtöbb esélyt megadjam magamnak arra, hogy közel aludjak és legyek Dracohoz.
Végre úgy tűnt, hogy ő is végzett minden teendőjével, mert eldőlt az ágyon és befészkelte magát a takaró alá. Mély levegőt vettem és azonnal görcsbe rándult a gyomrom, ahogy felém fordult és egy halvány mosollyal elfeküdt a kényelmes párnán. Én is elmosolyodtam és kicsit igazítottam az engem takaró anyagon, hogy ne halmozódjon fel a mozgásom közben, ugyanis még jobban odaandalogtam a sráchoz é smár szinte rosszul éreztem magam, hogy mennyi helyet elfoglaltam.Draco felemelte a jobb kezét és az arcomra simított vele. Mozdulata váratlanul érzéki és lágy volt, aminek a hatására egy pillanatra megrekedt a levegő a torkomban, de aztán szinte azonnal leengedett a kezdeti feszültségem. A hirtelen beállt csendben és félhomályban hangzavarnak tűnt az ágynemű súrlódása, ahogy Draco mozogni kezdett. Én nem akartam megjátszani a félénk lányt, nem szerettem volna azonban túl heves sem lenni, így hagytam, hogy ő kezdje el a lépéseket, én pedig boldogan sasszéztam utána. Egy határozott mozdulattal felkönyökölt és engem pedig a hátamra kényszerített. Elmosolyodtam és a kezeimet a nyakába toltam, ami már majdnem felettem volt. Csendben lebegett felettem és hallottam a mély lélegzetvételeit, amit néha egy apróbb sóhajtással eresztett ki a tüdejéből. Halkan felnevettem és megforgattam a szemem, mert nem tudtam, hogy most ennyire elgondolkozott a következő lépésen, visszakozott vagy meggondolta magát, ezért mielőtt kicsúszott volna a lehetőség a kezeim közül, finoman meghúztam őt magam felé, jelezve neki nem túl diszkrét módon, hogy igazán jól esne, ha végre lehajolna hozzám és megcsókolna. Úgy tűnik, hogy nem kellett neki sokkal több, mert a kezeit megigazítva leereszkedett hozzám és a száját az enyémnek nyomta. Teljesen más érzés volt, habár csókolóztunk már előtte, az ágyban fekve, csupán kettesben, ahol nem kellett attól tartani, hogy rajta kap minket valaki és bajba kerülünk, más hangulata volt. Belsőséges, meghitt és valamivel vadítóbb is. Ujjaimat a hajába vezettem és vigyáztam, hogy ne húzzam meg a tincseit és ne vegyem el a kedvét a dologtól, de érzékeltetni akartam vele, hogy ha abbahagyja a csókot, kinyírom. Draco a bal kezével továbbra is támaszkodott, jobbjával pedig lesimított a karomon, amivel belé kapaszkodtam, aztán az oldalamon tolta végig a tenyerét, ezzel elmozdítva az útjába eső takaró egy kis szegletét is. Hiába volt lehunyva a szemem, világos foltok ugráltak előtte, ahogy hatalmába kerített a pillanat és a tudat, hogy merre is tartottunk. Az ajkai meglehetősen gyengéden mozogtak, mégis határozott csókkal biztosított. Keze épp, hogy a derekamhoz és az oldalamhoz ért, mégis tökéletesen éreztem a simításait, a mozdulatait és a kisebb nyomásait a bőrömön.
Ez az egy éjszakánk volt együtt, ki akartam használni, de először biztosra kellett mennem, hogy mit és miért csinálunk.
YOU ARE READING
Sötét pillantás /Draco Malfoy FF/
Fanfiction" - Malfoy? - Nevetett anyám hisztérikusan. - Az a család egy igazi sötét folt a varázslóvilágban. Nehogy meglássalak körülötte! - De anya, Draco... - Nincs de! - Szegezte nekem a pálcáját, amitől azonnal könnyek szöktek a szemembe. - Draco Malfoy...