Kullanma🍷2

2.4K 138 87
                                    

Oh, when you look at me like that, my darling
What did you expect?
Şarkıyı bulana çatal bıçak seti hshshdh

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen.
İyi okumalar...

2 hafta olmuştu. Kol hayatından çıkalı tamı tamına 2 hafta olmuştu. Tabi onu görmemen onun aklından çıkmadığı gerçeğini değiştirmiyordu. Yanlış kişiye aşık olduğunu biliyordun ama elinden de bir şey gelmiyordu. Onu unutmak sanıldığı gibi kolay değildi.

O gün hastanaye 3 tane hayvan saldırısı vakası geldiğinde üçüyle de sen ilgilenmiştin. Boyunlarındaki ısırık izlerinin bir hayvan tarafından yapılmadığını, bizzat Kol tarafından yapıldığını anlamıştın. Kol'un kendine yeni kurbanlar bulmuş olması istemsizce gerilmene neden olmuştu. Hastalarınla ilgilenip onu düşünmeyi bırakmalıydın.

~
Kol, seni bırakıp eve geldiğinde takdir edersiniz ki evde büyük bir kavga çıkmıştı. Elijah konuya el atıp kardeşilerini ayırdığında Kol sinirini daha atamamıştı. Evi terk ettiğinde hislerini kontrol edemiyordu. Kafasını dağıtması lazımdı. Kendine yeni kurbamlar lazımdı.

Günler geçerken ne sen ne de o hiç mutlu değildiniz. Kol kendindeki bu duygudan hiç hoşlanmamıştı. Her yatağa yattığında senin tarafına bakınca boş görmek kalbini acıtıyordu. O yüzden evde de kalmak istemiyordu.

Arada hastaneye de uğramıştı. Seni çalışırken izlemiş, gözlerinin yorgun baktığını fark etmişti. Seni daha önce hiç böyle mutsuz görmemişti.
~

İşin bittiğinde elindeki eldivenleri tıbbi atık kutusuna fırlatıp koridorda yürümeye başladın. Koridorun sonunda sarışın kadını görmenle ayaklarına dur komutu vermiştin. Rebekah, el sallayıp yanına adımlamıştı.

"Hey! Naber, doktor?"

"İyi. Seni buraya ne attı, Rebekah?"

"Sorunlu kardeşimin arkasını toparlama işini benim üzerime yıktılar. Elijah'ı öldürmek için bir sebebim daha var artık."

Ona anlıyorum dercesine baktın.

"Sorun yok, hayvan saldırısı olarak kayıtlara geçmesini sağladım. Hastalar da hiçbir şey hatırlamıyor zaten."

Rebekah, tek kaşını kaldırıp seni inceledi.

Rebekah, tek kaşını kaldırıp seni inceledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hâlâ onu koruyorsun. Ne tatlı!"

Dedikleriyle kaşlarını çatarken yanından gitmek için hareketlendi. Gözden kaybolmadan önce adını söyledin. Sana döndüğünde konuştun.

"Mine çiçeği için teşekkür ederim, Rebekah."

Gülümseyip sana göz kırptı ve koridor ayrımında gözden kayboldu.

*****

Yine bir mesai bitiminde eve gitmek için hastaneden ayrılmıştın. Arabana bineceğin sırada camdan Kol'un yansımasını görmüş ve anahtarını yere düşürmüştün. Hızla arkanı döndüğünde yoktu. Kafayı yediğini düşünmeye başlamıştın. Eğilip anahtarı aldın ve arabanın kapısını açtın. Arkadan bir el kapıyı tekrardan kapatırken kim olduğunu tahmin etmek zor değildi. Iki elini kapıya yaslamışken onunla kapı arasında sıkışıp kalmıştın. Kafasını her zaman yaptığı gibi boyun girintine yerleştirmişti. Derin nefes alışverişlerini duyabiliyordun. Onun da senin hızlanan kalp atışlarını duyduğundan emindin.

MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin