Warning!!! Bu iki adam kalbiniz için tehlike barındırır!
heavenscat bunlar hep senin yüzünden, aklıma girdin jhsjdjdjsjshdjd
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!!!
İyi okumalar...Hayatın, Kol Mikaelson ile tanıştıktan sonra tam anlamıyla değişmişti. Bir vampirle birbirinize aşık olmuştunuz ve bu, tutkuyla birlikte tehlikeleri de beraberinde getirmişti. İşte o tehlikelerden en güçlülerinden birinin yolu seninle kesişince hayatında bir başka dönüm noktası daha yaşanmak üzereydi. Kai Parker'in alacağı intikam için bir insana ihtiyacı vardı ve bu insan, senden başkası olamazdı.
Kai, seni ilk kez Mystic Falls'ta arkadaşlarınla takılırken görmüştü. Ağzın kulaklarındayken kahkahaların barın içinde yankılanıyordu. Yanında Elena ve Bonnie de vardı. Senden daha önce bahsetmedikleri için bu kadar yakın olduğunuzu bilmiyordu. Kimselere görünmeden seni izlemeye devam ettiği sırada senin yanına yaklaşan adamla istemsizce kaşları çatıldı. Kol, sen onu fark etmeden önce arkandan gelip beline sarılmış; açıkta kalan boynuna seni baştan çıkaran öpücüğünü bırakmıştı. Sevgilinin geldiğini anlayınca yüzün az öncekinden çok daha farklı olarak ışık saçmaya başladı. Bu detayı fark eden Kai, aklının bir köşesine kazıdı hemen bunu.
Bonnie ve Elena'ya aldırmadan New Orleans'tan senin için dönen sevgiline doğru döndün ve boynuna atladın. Kai, adamın senin kokunu içine çektiğini görebiliyordu. Ayrıldığınızda dudaklarınızı birbirine kavuşturmuş, özleminizin bir kısmını dindirmeye çalışmıştınız.
Bu kadarı Kai için fazlaydı, hedefini çoktan belirlemişti. Bundan sonraki adımı senin hayatını araştırmak ve farkında olmadan altını üstünü getirmekti.Seninle ilgili bilgileri toparlaması çok uzun sürmedi. Ailen birkaç ay önce Mystic Falls'a taşınmıştı. Taşınır taşınmaz Bonnie ile arkadaş olup kızların arasına girmeyi başarmıştın ve yine çok sürmeden doğaüstü varlıkların gerçekliği ile yüzleşmiştin. Bunlardan seni en çok etkileyeni Kol ile tanışmak olmuştu. Elena, senden Stefan'ı kontrol etmeni istediğinde gittiğin Salvatore malikanesinde Kol ile Damon'ı kavga ederken görmeyi beklemiyordun. Seni gören köken, Damon'ı kışkırtmak için senin üzerine yürüdüğünde bu hatasının ona aşk olarak döneceğinin farkında bile değildi. O günden sonra birbirinizi daha çok görür olmuştunuz. Peşindeki kurt adamdan kaçarken araban takla attığında seni oradan çekip çıkaran Kol olmuştu. Seninle ilgilenen, küçük sürprizler yapan, herkesin bir telaşı varken seni unutmayan, seni kalbine yerleştiren yine Kol'dan başkası değildi. Ailen ve de Kol Mikaelson, senin zayıf noktandı.
Okulundan evine yürürken biri, seni kolundan yakaladığında bunun Kol olabileceğini düşünüp gülümsemiştin ama arkanı döndüğünde karşılaştığın yüzü görmenle buz kesmiştin. Seninle hiçbir bağlantısı olamayacak bu adamın kolunu sıkıca kavraması, kimsenin aklına gelmeyecek bir olaydı.
"Ne istiyorsun?"
Kai'nin yüzündeki sırıtış, adama çok yakışsa da bunu düşünemeyecek bir haldeydin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...