Yeni bir şeyle geldimmm...klaus istendi en fazla o yüzden onu yazdım.
Medyalarıma göz atıyorsunuzdur umarım🤔Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen.😀
İyi okumalar...Şimdi sizlere bir hikaye anlatacağım. Biraz eskilere, krallıkların yükselip yok olduğu döneme gideceğiz ve Mikaelson ailesinin bir gecede katlettiği kaleyi ziyaret edeceğiz. Hazırsanız hemen başlayalım...
Elin Klaus'un elindeydi. Beraber kaleye doğru ilerlerken kapıdaki muhafızların önünüzü kesmesiyle birlikte durmak zorunda kalmıştınız. Klaus'un işaretiyle beraber Kol öne çıktı ve iki muhafızı birden telkin etti anında. Böylece Mikaelsonlar olarak kaleye giriş yapabilmiştiniz.
İngiltere'nin savaşta olduğu bir zamandı ve ortalık yeterince karışıktı ama bu karışıklık sizin için bir avantajdı ya da eğlence mi demeliydim?
Kalenin salonuna ilerlediğinizde dük ve düşesin huzuruna çıkarıldınız. Muhafızlar sizi takdim ettiler.
"Lord Niklaus ve Leydi S/A."
Sen başını eğerek dük ve düşesi selamlarken arkandaki Rebekah da sana uyum sağlamıştı. Niklaus ise bunu yapmaya gerek duymamıştı.
Dük bir adım öne çıkıp sizi süzdü."Lord Niklaus, sizi daha önce görmüş müydüm?"
Klaus'un bıyık altından gülümsediğini görebiliyordun. Bunu her yaptığında onu öpme isteğine engel olamıyordun. O da dük gibi öne çıktı ve gözlerini ona dikti.
"Kralın konseyinde görüşmüştük, ülkenin gidişatı ve savaş hakkında konuşmuştuk. Yoksa hatırlamıyor musunuz, dük Richard?"
Klaus'un onu telkin ettiğini anlamamak için aptal olmak gerekirdi. Dük unuttuğu bir şeyi hatırlarmış gibi gülümsedi. Bu haline gülmemek için kendini zor tuttun.
"Evet şimdi anımsadım, lord Niklaus. Ziyaretiniz sebebi nedir?"
"Ben ve ailem, York'a geçecektik fakat bir anda bastıran fırtına buna engel oldu. En yakında siz vardınız. Sizin gibi iyi kalpli bir adamın böylesine asil bir aileye kapılarını açacağını biliyorduk."
"Elbette, Lord. Çok doğru düşünmüşsünüz. Bana ailenizi tanıtmayacak mısınız?"
Gözleri senin üzerinde oyalandığında sen de bir adım öne çıktın. Klaus seni takdim etti.
"Leydi S/A, kendisi benim karım olur."
Dük, elini tutup dudaklarına götürdüğünde yüzünde sevecen olduğunu düşündüğün bir tebessüm takındın. Dükün gözleri bir süre elbisenin açık bıraktığı göğüslerinde oyalandı. Dikkatini oradan almak adına İngilterede kaldığın süre boyunca geliştirdiğin aksanınla konuştun. Hâlâ daha Klaus'un seviyesine erişemesende giderin vardı en azından.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
أدب الهواةSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...