🍄Garson kız🍄

473 39 7
                                    

Şimdi herkes yazarı sınıfı geçsin diye dua zinciri oluştursun lütfen🥺🙏🏻

Umarım bir hatam yoktur, birazcık hızlı yazdım hemen okuyun diye😘

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!
İyi okumalar...

Bilmem kaçıncı siparişini yetiştirmek için oradan oraya koşturduğun bir cuma akşamıydı. Grill, dışarıdaki kutlamalardan kaçanlar yüzünden hiç olmadığı kadar kalabalıktı ve içeriye giren insan sürüsü siniri bozup duruyordu. Arada bir Matt'e bakıp yardım isteyecek gibi olsan da onun da başının yeterince dolu olduğunu görüp vazgeçiyordun.

"Hey! Bakar mısın buraya?"

12 numaralı masaya bıraktığın servisin ardından, sesin geldiği yöne döndüğünde şaşkınlıktan olduğun yerde kalakalmıştın. Sesin sahibi olan kızı tanımıyordun lakin yanında duran yakışıklı çehreye uzun zamandır hakimdin.

"Ne dikiliyorsun orada?"

Kızın ses tonundan sinirlendiği belli oluyordu. Yanındaki ise telefonuyla uğraştığından kimseyi görmüyordu. Normal bir zamanda olsanız bile seni görmeyeceği için bunu dert etmiyordun. Seni görmemesi daha iyiydi zaten.

7 numaralı masanın önüne geldiğinde, siparişlerini almak adına cebinden defter kalemini çıkardın. Bunu yaparken gözlerini Kol Mikaelson'ın üzerinden alamıyordun. Telefonundan kafasını kaldıramamıştı henüz. Kiminle yazışıyorsa gülümsemeden edemiyordu. Anında canın sıkılmıştı.

"Ben bir tane cheddarlı hamburger istiyorum. Sen ne istiyorsun, sevgilim?"

Kızın sevgilim hitabıyla dünyan başına yıkılmıştı. Ellerinin titremesinin önüne geçemiyor ve yüzünün aldığı şekli düzeltemiyordun. Kol ise yanındaki kızla muhatap olmayıp, bir an olsun telefonundan başını kaldırmıyordu. En sonunda kız, Kol'u hafifçe sarsıp dikkatini çekmeyi başarmıştı.

"Kız iki saattir sipariş almayı bekliyor, bebeğim. Hadi ne istediğini söyle de gitsin artık."

Kol, yanındaki kızı dinledikten sonra gözlerini sana çevirmişti. Sonunda seni fark ettiğinde anında kim olduğunu hatırlamıştı. Yüzündeki ifadeyi görünce de içini anlamsız bir merak ve endişe kaplamıştı. Sen ise onun dışarıya yansıtmadığı duygularını anlayamamış ve seni tanımadığı kanaatine varıp daha da üzülmüştün.

"Ben sadece bira istiyorum."

"Siparişleriniz en kısa sürede hazır olur."

Hızla arkanı dönüp mutfak kısmına ilerlerken, gözlerin çoktandır dolmuş ve taşmayı bekliyordu. Aşçının sorgulayan bakışlarına aldırmadan defteri adama uzattın ve izin alıp lavaboya koşturdun. Titreyen ellerini soğuk suyun altına sokup ferahlamaya çalışıyordun. Islak ellerinle yüzüne ve boynuna dokunurken az önce olanları sindirmeyi bekliyordun. Demek Kol Mikaelson sevgili yapmıştı...

Kendini daha iyi hissettiğin anda lavabodan dışarı çıktığında, gördüğün yüzle beraber gözlerin kocaman açılmış, titremen tüm vücuduna yayılmıştı. Kol, ondan korktuğunu zannetmiş ve senden bir iki adım geri gitmişti.

"Sen...S/A'ydın değil mi? Elenalar ile arkadaştın?"

Seni tanımıştı. Bu durum yüzünde belli belirsiz bir tebessüm oluşturmuş, ardından daha da heyecanlanmana yol açmıştı. Kol, sendeki tüm bu değişimleri izlerken ondan korkmadığını da anlamış olmuştu.

"Evet."

Kısa cevabınla kafasını salladı, köken. Aranıza koyduğu mesafeyi kapatarak senin tepkilerini bir kez daha ölçmek istedi. Tam da tahmin ettiği gibi kalp atışlarının hızlandığını, aceleyle aldığın nefesini tuttuğunu ve gözlerini şaşkınlıkla araladığına şahit oldu.

MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin