İyi ki taslakta hikaye bırakmışım🙏
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!
İyi okumalar...Ayakların seni Mikaelson ailesinin sade köşküne doğru taşırken bir yandan da miden deli gibi bulanıyordu. Soğuk kasım ayına rağmen ince bir kazakla tüm o yolu yürümene, seni bu halde görenlerin hepsi şaşırmıştı. Lakin bilmedikleri bir şey vardı, vampir olduğun için sana etki etmiyordu bu delici soğuk. Yine de miden bulanabiliyordu, ironik bir durumdu.
Klaus'un gerçekleri öğrenmesinin üzerinden iki hafta geçmişti. Hayley seninle ilgili gerçekleri duyar duymaz sevgiline yetiştirince, tüm hayatın gözlerinin önünde mahvolmuştu. Klaus'un gözlerindeki kızgınlığı ve hemen ardından gelen hayal kırıklığı ile güven kaybını görmek, iki haftadır midenin bulanmasına yol açıyordu. Daha önce yani 10 aylık ilişkinizde hiç böyle bakmamıştı sana ve sen de aptal gibi gerçekleri öğrenince de bakmayacağını düşündüğün bir hayale kapılmış gitmiştin. Oysaki sevdiğin adamı en iyi tanıyanlardan biriydin. Ne acınası ama!
Bundan tam 11 ay önce, Mikaelsonlar Mystic Falls'a ilk adım attıklarında, sen ve arkadaşlarının tek düşüncesi onları yok etmekti. O kadar güçlü bir aileyi sarsmak için de içlerinde bir ajan olması en mantıklı çözümdü Damon'a göre. O zamanlar bu fikir herkesin hoşuna gitmişti tabi, ajan olarak -pardon kurban olarak- da seni seçmişlerdi. Çünkü Caroline'a göre Klaus'un sana karşı olan tavırları farklıydı. Haksız da sayılmazdı. Kasabaya geldiğinden beri etrafta terör estiren adam, sana gelince süt dökmüş kediye dönüşüveriyordu. Israrlar üzerine ajanlık işini kabul etmiş ve zaten gözü senin üzerinden ayrılmayan adamın sevgilisi olmak için ilk adımları atmıştın.
Lakin evdeki hesap çarşıya uymamıştı. Çok değil, yalnızca 1 ay yetmişti tabularını yıkıp ona gerçekten aşık olmana. Bir anda her yerde onu görür, onu arar olmuştun. Sana her aşkım diyişinde erir, sarılışında sıcaklığı bulurdun. Klaus da sen yanındayken huzurlu görünürdü bir tek. Saatlerce seni izlerdi uyurken, yemek yerken, pek yapın olmasa da utançtan kızarırken... İlk defa birini sevdiğini hissetmişti ve en büyük darbeyi de Hayley 11 ay önceki planları anlattığında yemişti bu en sevdiğinden. Öyle ki sen söylenenleri yalanlamadığında gözleri anında dolmuş, normalde olsa asla affetmeyeceği bu ihaneti o anlık sineye çekip, senin evi terk etmeni beklemişti. Sonrasını ise tahmin etmek zor değildi.
2 haftadır birbirinizi görmüyordunuz çünkü Klaus her işini ustalıkla hallediyordu. Birer birer gelen darbeler, ne kadar sana değil kasabaya karşı olsa da, canını sıkıyordu ama canını sıkan şey, Klaus'un sürekli kaçması ve seni evinin yakınına dahi yaklaştırmamasıydı. Fakat pes etmeye niyetin yoktu. Hikayeyi henüz ana hatlarıyla bilmiyordu sevdiğin adam. İlk günden beri yıldızınızın barışamadığı Hayley, her şeyi doğru anlatmayı başaramamıştı. Sen, anlatacaktın. Klaus'tan daha fazla ayrı kalamazdın, aldığın nefesler sana yetmiyordu.
Tekrardan şimdiye gelirsek, köşke giden yol ormanın içinden geçtiği için ormanın derinliklerinde ilerliyordun. Vampir hızını kullanmak istiyordun ama zorla içirilen tüm kanları kustuğundan bunu yapacak takatin yoktu. Tahminine göre en fazla 20 dakikaya evin önünde olurdun. Biraz da acele etsen iyi olurdu, yağmur yağacak gibi duruyordu çünkü.
Gökyüzünü çok sayıda bulut kaplamıştı. Bulutların ardında gizlenen dolunayı bu zamana kadar fark edememen de bu yüzdendi. Bir anda ortaya çıkan dolunay ile irkilmiş olsan da yoluna devam ediyordun. Şanslıysan karşına herhangi bir kurt çıkmadan varış noktana ulaşabilirdin. Yalnız o şans, kesinlikle bugün seninle olmayacaktı.
Etrafını saran sekiz kurt ile durmak zorunda kalmıştın. Siyah, gri karışımı yelelerinin ardından sana hırlıyorlar, biraz sonra olacakların haberini veriyorlardı. Vampir hızını şimdi kullanabilir miyim düşünürken bir tanesi çoktan üzerine atlamış ve senin manevranla başarısız olup, sırasını diğer arkadaşına devretmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...