💮Help game💮

640 39 44
                                    

Bugün normalde karakterlerle soru cevap yapacağımız bir bölüm yazmayı planlanmıştım 100.bölüm hatrına ama sadece 3 kişi dönünce bunu ertelemek zorunda kaldım.(dönenleri öptüm)

Klişe bir konuyu Kol ile işleyerek önünüze getirdim. Umarım beğenirsiniz

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!!!
İyi okumalar...

Uzandığın şezlongta elindeki limonatayı yudumluyor, bir yandan da havuzun karşısından sana kaş göz yapan esmer adamı izliyordun. Beden hareketlerinden anladığın kadarıyla seni yanına çağırıyordu ve bunu kimsenin görmemesi için de ekstra bir çaba gösteriyordu. İster istemez şaşırmıştın adamın bu hallerine.

Kol Mikaelson'ın seninle ne işi olabilirdi diye düşünüp şezlongta doğruldun. Hemen yanında uzanan yakın arkadaşın Davina da gözlerini senin üzerine gezdirip yudumladığı kokteyli masaya bıraktı.

"Ne oldu, S/A?"

"Lavaboya gidip geliyorum."

"Tamam, çok oyalanma ama."

"Tamamm..."

Davina'yı sosyal anksiyetesiyle baş başa bırakıp şezlongtan kalktın. Senin ayaklandığını gören Kol da işaretini aldığını anlamış ve daha rahat konuşabileceğiniz tenha bir yere adımlamaya başlamıştı. Arkadaşını çoktan geride bırakmıştın, esmer adamı takip ediyordun aranızdaki mesafeyi koruyarak. Villanın arka bahçesine kadar yürüdüğünde bir an için gözden kaçırdığın adamın görüş açına girmesini bekledin.

Çok geçmeden, önce yarattığı rüzgarı hissettin, sonra da Kol'un yapılı vücudunu gördün. Üzerinde havuz partisine uygun bir şort ve sıfır kol siyah bir tişört vardı. Aynı şekilde sen de kısa bir kot şort ve bikini üstüyle duruyordun.

Meraklı gözlerini adamın yüzünde gezdirip, seni neden gizli gizli buraya çağırdığını açıklamasını bekledin.

"Öncelikle ben Kol Mikaelson-"

"Kim olduğunu biliyorum."

Kol, ilk başta şaşırsa da bu tepkisi senin tuhafına gitmişti. Herkes Kol Mikaelson'ı tanırdı, öyle değil mi ama?

"Geldiğini Davina'ya söylemedin, değil mi?"

Kafanı iki yana salladın hayır manasında. Konuya girmediği her an meraktan çatlamana neden oluyordu, yakışıklı köken.

"Güzel...Şöyle ki seni buraya çağırmamın sebebi, o."

"Davina mı?"

"Evet, arkadaşından feci hoşlanıyorum ama onun hakkında pek bir şey bildiğim söylenemez. Biliyorsun, o biraz yabani davranıyor. İşte sen, bana bu konuda yardım edeceksin."

Pekala, bu seni oldukça şaşırtmıştı. Kol Mikaelson, senin arkadaşından hoşlanıyordu. Sanırım biraz da kıskanmıştın, kestiremiyordun.

"Neden sana yardım edecekmişim? Hem arkadaşımın arkasından iş çevirmemi istemen normal mi? Ya gidip ona söylersem?"

Kendinden oldukça emin bir şekilde gülümsedi, Kol. Gülümsemesi, yakışıklılığına yakışıklılık katmıştı.

"Sana güvenebileceğimi biliyorum, S/A. Sana gelmeden önce seni iyice araştırdım, merak etme. Hem hayırlı bir işe vesile olacağın için Davina'nın sana kızmayacağına da eminim."

Güvenilir bir insan olmanın sana Kol Mikaelson'ı getireceğini asla tahmin edemezdin. Şimdiden Davina'dan özür diliyordun yapacakların için.

"Davina, arkasından iş çevrilmesinden hiç hoşlanmaz. Bu, sana ettiğim ilk yardım olsun."

MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin