👑Mohter's Daughter💛

3.2K 162 102
                                    

Kol ile geldim bu sefer.

Bu aralar fena şarkılardan ilham alıyorum kankiler. O yüzden aklınızda varsa güzel bir şarkı ya da en sevdiğiniz şarkı buraya yazmaktan çekinmeyiniz. Belki o şarkıdan bir şey çıkarırım.😛

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen.
İyi okumalar...

"Ne demek Mikaelsonlar annemi kaçırdı?"

Damon'ın üzerine yürürken ellerini iki yana açmış, suçsuz olduğunu göstermeye çalışıyordu.

"Hadi ama, S/A! Annen Katherine senin, ona bir şey olmaz."

Damon'ın burnunu dibine kadar sokulduğunda mavi gözlerinin dudaklarına kaydığını görebiliyordun yüzündeki o meşhur gülümseme ile birlikte hem de. Bu zamanda bile flört etmeyi başarabiliyordu.

"Annemi Klaus'un elinden kurtaracağım, Damon ve geri gelip seni öldüreceğim."

"Duyduğum en romantik şey olabilir."

Gülümsediğinde sen de gülümsedin ve ruhu bile duymadan boynunu kırdın. Adamın bedenini koltuğa bırakıp kendi saçlarını düzelttin.

"Bu annemi almalarına izin verdiğin içindi, Salvatore."

Arabana atladın ve Mystic Falls'dan ayrılıp New Orelans'a doğru yola çıktın.
...
New Orelans'da geçirdiğin bir hafta sonunda Mikaelsonlar ile ilgili toplayabileceğin kadar bilgi toplamıştın. Evleri, takıldıkları yerler, sevdikleri vb. derken hâlâ daha annenden bir iz bulamamıştın.

Sinirle oturduğun bar sandalyesinde elindeki kadehle oynuyordun. Tek başınaydın ve sana daha iyi bir plan lazımdı.

Yanındaki bar sandalyesi çekilince düşüncelerinden sıyrıldın ve geleni inceledin. Bu yüzü görmesen bile tanırdın.

"Kol Mikaelson, ne hoş bir sürpriz!"

Kol sana gülümseyip barmenden kendisine senin içtiğinden doldurmasını istedi.

"Tehlikeli işlerle meşgulsün, S/A Petrova. Klaus'un senden haberi var, kaçsan iyi edersin."

İlk defa yüz yüze birbirinizi görseniz de karşınızdakinin kim olduğunu çok iyi biliyordunuz ikiniz de.

"Annemi almadan gitmeyeceğim."

Kol sandalyesini tamamen sana döndürdüğünde zaten hafif dönük olduğundan dizleriniz birbirine temas etmişti. Kolunu kavradığında uyguladığı güçten dolayı öne çekildin biraz.

"Yanlış kişilerle uğraşıyorsun, hayatım."

"Çok kabasın, Kol. Bir kadına böyle mi davranıyorsun?"

Gözlerin Kol'un dudaklarındayken konuştuğunda dikkatini dağıtmaya çalışıyordun ama Kol'un çeneni tutup gözlerini sana diktiğinde işe yaramadığını anlamıştın. Seni bırakıp tekrardan içkisine geri döndüğünde konuştu.

 Seni bırakıp tekrardan içkisine geri döndüğünde konuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin