Kankilerim Hayley ile geliverdim...
Bir günde iki bölüm👏👏👏Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen.
İyi okumalar.Eve geldiğinde ışığı yanan salona ilerledin.
"Ben geeeeldimmm..."
Salona girdiğinde odanın içinde volta atan Hayley ile karşılaştın. Çantanı koltuğun üzerine attın ve ona doğru adımladın. Kollarını ona dolayacağın sırada seni durdurdu.
"Ne zaman söyleyecektin?"
Gözlerini kaçırıp bilmemezliğe verdin.
"Neyi?"
Hayley'nin elleri otamatik olarak beline yerleşmişti.
"Ciddi misin sen?"
"Pekala, salağa yatmayacağım."
"İyi olur."
Derin bir nefes alıp kendini de aynı çantana yaptığın gibi koltuğa attın ve saçlarını dağıttın. Hayley kaşları çatık, tüm ciddiyetiyle seni izliyordu.
"Gel otur ve bana adam öldürmüşüm gibi bakma, lütfen. Sadece Klaus'a gidip Hope ve sen için anlaşma yaptım yani."
Dediğini yapıp uzattığın elini tuttu ve yanına oturdu.
"Neden bu işe karıştın, S/A? Bu benim meselem."
Hafifçe doğruldun ve kadının diğer elini de avcunun içine aldın.
"Senin meselen benim de meselem, böyle konuşma. Ayrıca hep sen beni korumaya çalışıyorsun, beni uzak tutmaya çalışıyorsun ama ben de bu işlerin içindeyim Hayley. Beni sonsuza kadar koruyamazsın. Hep fedakâr sen olamazsın. Benim de senin ve kızın için çabalamama izin vermen gerekiyor."
Ağzını açıp itiraz edeceği sırada buna izin vermeyip ona güzel haberi öttün.
"Hope artık bizimle kalacak bu arada."
Şaşkınlıkla sana bakarken gülümsedin ama onun yüz ifadesini görünce çekinerek sordun.
"Sevinmedin mi?"
"Sevinmek mi? Şu an içim içime sığmıyor."
Saçlarınla oynaması seni rahatlatırken muzip bir şekilde baktın ve koltukta ona yakınlaştın.
"Sevgilinde şeytan tüyü olduğundan halledemeyeceği iş yok, bebeğim."
"Bilmez miyim? Tanıdığım en iyi kadının elinden gelmeyen hiçbir şey yok."
"Yani sorunu da hallettik değil mi?"
"Sayılır. Bir daha yapmaman şartıyla..."
"Ah yine mi, Hayley?"
Gülümsen söndüğünde ondan uzaklaşmana engel oldu belinden tutarak.
"Tamam tamam şakaydı. Sen haklısın, hayatım. Sana fazla yüklendiğim ve de fazla korumacı olduğum için özür dilerim."
"Sorun değil, dişi kurt. Bir öpücük verirsen affede-."
Sözlerinin bitmesine izin vermeden seni öptüğünde gülmeden edemedin. Hafifçe seni ittirip başını koltuğun kenarına yaslamanı sağladı ve kaldığınız yerden işinize devam ettiniz.
Çerezlik kısa bir bölümdü. Umarım keyif almışsınızdır.
Hayley aşkım çok güzelsin be😍
Bir sonraki bölüm için beklemede kalın ve diğer kitaplarıma da göz atmayı unutmayın lütfen😏
Sizi seviyore🎈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...