Bu bölümü baya iyi yazdığımı hissediyorum ve çok da uzun bir bölüm oldu. Umarım beğenirsin;)
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen. Oy vermeden geçmeyiniz😘
İyi okumalar...Not: Kol seni kanın için kullanıyor.
"Buraya gel, hayatım."
Kol'un sesini duyar duymaz ona doğru adımlamıştın. Hastane koridorunun sonunda seni bekliyordu. Doktordun ve daha gün ortasıydı, bu saatte gelmesini beklemiyordun. O geldiği zaman bir çeşit transa geçiyordun. Bu duruma anlam veremesen de onu görmek hoşuna gidiyordu her zaman.
Yanına gittiğinde kollarından tutup gülümsemişti. Sen de ona geri karşılık verip gülümsedin."Nasılmış bakalım benim seksi doktorum?"
"Yorgun...Biraz da şaşkın. Bu saatte karşıma çıkmazsın genelde."
Kaşlarını çattı. O da neden geldiğini bilmiyordu. Sadece canı seni görmek istemişti ve işte buradaydı.
"Değişiklik iyidir. Hadi gidiyoruz, günün geri kalanında izinlisin."
Bu güzel bir haberdi. Zaten yeterince yorgun hissediyordun, çalışmama fikri hoşuna gitmişti. Elini tutup beraber hastaneden ayrıldınız ve onun evine gittiniz. Rebekah sizi görüp göz devirmişti.
"Yine mi zavallı kızı buraya getirdin? Bari başka yerde yap."
Rebekah'nın ne demek istediğini anlamamıştın. Şaşkınlıkla bir ona bir de Kol'a baktın.
"Sen işine bak, kardeşim."
"Neyse..."
Rebekah'yı arkanızdan bırakıp Kol'un odasına çıkmıştınız. Bu odaya her girdiğinde heyecanlanmadan edemiyordun. O, size içki koyarken yatağın kenarına oturup yanına gelmesini bekledin. O sırada sen ceketinden kurtuldun o da çok gecikmeden yanına geldi. Odanın sıcaklık seviyesi gittikçe artıyordu.
Uzattığı içkiyi tek içişte bitirince Kol kahkaha attı."Yavaş ol, hayatım. Bu kadar istekli olduğunu bilmiyordum."
Kızarırken kendini fazlaca ele verdiğini biliyordun. Yavaşça sana yaklaştığında kafasını boyun girintine yerleştirmişti. Huylansan da belli etmedin ve ıslak öpücüklerinin teninde dolaşmasına izin verdin. Belini kavrayıp seni altına aldığında yüzündeki şeytani gülümsemeyi görebiliyordun. Dudakları bu sefer büyük bir açlıkla senin dudaklarına kapandığında ona ayak uydurmak için çabalıyordun ama ne olursa olsun o, hep bir adım önden gidiyordu.
Altında kıvranmaya başladığında seni izlemişti bir süre. Durması seni boşluğa düşürmüş hem de utanmana sebep olmuştu. Ensesini kavrayıp bu sefer ona yapışan sen olmuştun. Bu hareketinle gülümsemekten geri kalmamıştı. Senden ayrıldığında gözlerini dikip onu seyrettin. Üzerindeki tişörtten kurtulup seninkini de çıkarmana yardım etmişti. Elini onun karın kaslarında gezdirirken çok güzel olduğunu düşünmeden edemiyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictieSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...