Aşağıdaki bilgileri wikipediadan aldım. Kaynak belirteyim dedim:)))
Bölümümüz çerez niyetinedir ve tatlıdır😁
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!!!
İyi okumalar..."Savaşın bitiminde güneydeki bütün kölelere özgürlük hakları verildi, kısa süre sonra da oy kullanma hakkı kazandılar. ABD'nin güneyinde köleliğe dayanan tarım ekonomisi sona erdi. Amerika Birleşik Devletleri bölünme tehlikesinin üstesinden gelerek tekrar tek bir ülke olarak birleşmiş oldu. Savaşın sonunda güneydeki siyahilere birçok hak verildiyse de bunlar kısa süre içinde güneyli beyazlar tarafından geri alındı. Ayrıca savaştan önce ABD'nin güney ve kuzey tarafları eşit zenginlikteyken, savaştan sonra güney ekonomik yıkıma uğradı ve kuzey öne geçti."
Elindeki kahve dolu kupayla beraber ayakta dikilirken, Amerika İç Savaşının sonuçlarını sayıyordun ve karşındaki tekli koltukta bacak bacak üstüne atmış olan Elijah da sabırla seni dinliyordu.
"Mükemmel, her şeyi biliyorsun! Tüm kitabı yalayıp yutmuşsun."
Odada dönüp durmaya devam ediyordun. Asla için rahat etmiyordu. Bu konuda oldukça pimpirikliydin.
"Evet, biliyorum. Şimdi bir kez daha tekrarlayacağım, tamam mı?"
Elijah, gözlerini devirdikten sonra kafasını arkaya attı koltukta.
"Zaten 7 kez tekrarlamadık mı, S/A?"
Dönüp durmayı bırakıp, boştaki elini beline yerleştirdin. Kızgın tutmaya çalıştığın bakışların sevgilinin üzerinde dolandı.
"Bu sınavı geçemezsem sınıfta kalacağım diyorum sana. Fazla onurlu olduğundan hocayı telkin etmeni de isteyemiyorum senden zaten, o yüzden sus bence."
Kafasını kaldırıp, gözlerinin içine baktı. Telkin konusunda hâlâ daha ona kızgın olduğunu biliyordu ama bunu yapmayı ısrarla reddediyordu. Çünkü onun yardımına ihtiyacım olmadığının farkındaydı. Bunu anlayabilecek kadar uzun yaşamıştı, köken.
"Her şeyi en ince ayrıntısına kadar biliyorsun, sevgilim. En yüksek notu sen alacaksın zaten. Çok kasıyorsun kendini, rahat ol biraz."
Olduğun yerde durup dudaklarını büzdün. Düşüncelere dalmıştın. Elijah, bu sevimli haline daha fazla dayanamayıp ayağa kalkmış ve sen anlamadan çoktan dibine kadar gelmişti. Ellerini beline yerleştirip, seni kendine çekti ve burnunu saçlarının arasına daldırıp, gözlerini kapattı. Kokunu usulca içine çekerken huzurlu görünüyordu. Sen de düşüncelerinden sıyrılıp, sevgilinin yaptığı hareketlerin seni tümüyle ele geçirmesine izin verdin. Boştaki elin, adamın ensesine doğru yol aldı.
"Okulun seni benden alıkoyuyor. Bir an önce bitirmen gerek. Böyle sana doyamıyorum."
Kafanı kaldırıp ona baktığında, gözlerini açmıştı gözlerini görebilmek adına.
"Az kaldı bitmesine. Washington yönetimi ile bu ülkeden ayrılmak isteyen 11 Güney Eyaleti olmasa şu an bitmişti ama olsun."
Elijah, güldü ve dudaklarına uzun bir öpücük bıraktı.
"Keşke zamanında olaylara müdahale etseymişim. O zaman belki çalışacak bir konun olmazdı."
Bu sefer de sen güldüğünde, Elijah seni tekrardan öpmüştü.
"Ama tarihte olasılıklardan bahsedilmez."
"Sizce bu unrumda mı, hanımefendi? Sevgilimi elimden alıyorlar diyorum."
Adamın tatlılığı karşısında dayanamayıp kıkırdadın tekrardan. Cilveli bir gülümseme sunup geri çekildin ve Elijah'ı ittirerek kalktığı koltuğa yeniden oturmasını sağladın.
"Sevgilin ders çalışmaya devam etmek zorunda, üzgünüm."
Öylece gitmene izin vermeden seni kendine çektiğinde, adamın kucağına düşmüştün. Yaşadığın şok sonrası gelen arzu ile dişlerini alt dudağına geçirdin. Bakışlarının yoğunluğu ve içeri çöken yanakları ile Elijah'nın da senden bir farkı yoktu.
"Mola vermenin kimseye bir zararı olmaz."
Adamın büyüsüne kapılıp giderken nasıl hayır diyebilirdin ki? Hipnoz olmuşcasına kafanı aşağı yukarı sallarken, dudağını yalamayı da ihmal etmemiştin. Sususluk çekiyordun ve dermanın da tam dibinde duruyordu.
Dudaklarına yapışmadan önce kucağındaki duruşunu düzeltti. Elleri kalçanı sıkı sıkıya kavradığında, ağzından kaçan inlemeye engel olmadın. Büyük bir açlıkla dudaklarınızı sömürürken, gidişattan anladığın kadarıyla molan epey bir uzun sürecek gibiydi. Zaten geçirdiğiniz dakikalar sonrası dinlenmiş olabileceğini de sanmıyordun.
Nasıldı??? (Devamı yoktur!)
Ders çalışmak lazım bacım, napalım. Bizim bir Elijah'mız yok.
Bir sonraki bölüm için beklemede kalın ve diğer kitaplarıma da göz atmayı unutmayın lütfen!!!
Sizi seviyore🗽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...