🔎Other Forbes🔍

2.2K 107 59
                                    

Hellooooo...Kol ile geldik ayol😋
Relax, darling diyip başlıyoruz.

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen.
İyi okumalar...

Mystic Falls'a yengeni ve kuzenini ziyaret için gelmiştin. Forbes evinin önündeydin ve kapı açıldığında Liz çıkmıştı karşına, seni görünce çok mutlu olmuştu kadın.

"S/A tatlım iyi ki geldin. Caroline seni gördüğüne çok sevinecek."

"Uzun zamandır aklımdaydınız. Caroline'yi de görmek için sabırsızlanıyorum, çok özledim onu. Nerede o sahi?"

Seni içeri buyur edip konuştu.

"Sabah evden çıktı, muhtemelen okuldadır."

Liz aç olduğunu düşünüp sana yemek hazırlamış, daha sonra da işe gitmek zorunda kalmıştı. Sen de sıkıldığın ve Caroline'yi görmek istediğin için evden ayrılıp okulun yolunu tutmuştun. Bonnie ve Elena ile karşılaştığında onlarla da hasret giderip kuzenini sormuştun. İkisinin de kafası karışmıştı.

"Caroline mi?"

"Onu bugün hiç görmedik."

İçini istemsizce kaplayan huzursuzluk diğerlerine de geçerken Bonnie'nin aklına bir fikir gelmişti.

"Klaus'un bir parmağı olabilir mi bunda acaba?"

"Ama Caroline'den hoşlanıyor o."

İkilinin bahsettiği kişiyi anında tanıdın. Sen de bir vampirdin ve birçok şeyden haberin vardı ama büyük melezin kuzeninden hoşlandığını yeni öğreniyordun. Caroline işini iyi biliyor diye düşündün.

"Klaus Mikaelson, benim sarışından mı hoşlanıyor? Caroline fazla şanslı."

İkisinin tuhaf bakışları altında ezildiğinde onlara "ne var be!" bakışları attın.

***

Bonnie'nin eşliğinde Mikaelsonların-diğer herkes gibi- takıldığı Grill'e gelmiştiniz. Klaus ve Kol Mikaelson tam olarak karşınızda duruyordu. Yanlarına gittiğinizde bakışları anında sizleri bulmuştu. İkisini de süzmeye başladığında Kol ile göz göze gelmiştiniz. Gözlerini senden ayırmadan içkisini havaya kaldırdı.

 Gözlerini senden ayırmadan içkisini havaya kaldırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hanımlar, neden bize katılmıyorsunuz?"

"Zamanımız yok. Caroline kayıp, telefonu da kapalı. Sizin bu işle bir ilginiz var mı?"

Bonnie teklifi kestirip atmıştı anında ama söyledikleri Klaus'un ilgisi çekmişti.

"Ne demek Caroline kayıp?"

"Dert etmeyin, bir yerlerde insan kemiriyordur. Bilirsiniz birtakım vampir işleri... Senin adın ne güzelim?"

Kol'un umursamaz tavırlarına karşılık adını sorması hoşuna gitmişti. Diğerlerinin aksine sen salak değildin ve Mikaelsonları severdin.

MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin