Ben geldimmmm, kafam baya dolu bu aralar bölüm yazmakta baya zorlanıyorum. Kusuruma bakmayın.😣
Bölümü okuyup oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.
İyi okumalar...
Klaus, kurt formuna büründüğünde hepiniz şaşkındınız. Elijah seni arkasına çekmiş, sana gelebilecek zararları kendince önlemek istemişti ama Klaus'tan sana zarar gelmeyeceğini çok iyi biliyordun. Ayrıca ağlamanı da durduramıyordun. Klaus ortadan kaybolduğunda Mikael sinirden deliye dönmüştü, Esther de ona açıklama yapıyordu. Elijah da kafası karışık bir hâlde sana geri dönmeyi teklif ettiğinde kabul ettin ve elini tuttun.
Siz gitmeden Esther kocasıyla olan tartışmasını kesip senin arkandan bağırdı.
"Seni farklı bir kız sanmıştım, görünüşe göre yanılmışım. İki oğlumu da kukla etmişsin. Her şey senin yüzünden, Klaus senin yüzünden bu hâld-"
"ANNE!"
Elijah bağırarak annesini susturdu. Ne diyebilirdin ki kadının haklılık payı vardı sana göre. Zaten ağlıyordun, ağlamaya devam ettin. Elijah, elini çekip omzuna attı. Kafanı onun omzuna koydun. Yürümeye devam ederken sessizce gözyaşı akıtmaya devam ettin.
"Hiçbir şey senin suçun değildi. Anneme aldırma sen."
"Ama...Öyleydi. ben küçük bir kız çocuğu gibi sinirimden ormana gelmeseydim bu saatte beni bulmaya gelmeyecektiniz ve Klaus da...O da bu hâlde olmayacaktı. Her şey benim yüzümden, Elijah."
Elijah'tan ayrıldın ve kendi kendine yürümeye devam ettin. Kısa bir süre sonra yanında almıştı soluğu.
"Seni orada bırakacak halimiz yoktu, S/A. Nereden olursan ol yine gelirdim yanına, gelirdik yani. Klaus'un da seni suçlayacağını sanmıyorum."
Kafanı iki yana salladın. Elijah yanağına götürdü elini çekinerek. Teninde onun sıcaklığını hissetmek güzeldi.
"Lütfen artık ağlama."
"Mümkün mü bu dediğin?"
Elinin altındaki yaşları silen Elijah daha fazla dayanamadı ve seni kendine çekip öptü. Beklemediğin hamle karşısında ne yapacağını bilemedin. Elijah da fazla sürmeden geri çekildi. Şaşkınlıkla ona bakarken konuştu.
"Ben özür dilerim, yapmamalıydım."
Bir şey demedin ve yürümeye devam ettin, o da aynı şekilde. Sonunda meydana kadar geldiğinizde şenliğin hâlâ devam ettiğini, annenle babanın seni görünce koşarak yanına gelmelerini, küçük kız kardeşinin Kol ile flört etmeye çalıştığını fark ettin.
Annen yanına gelip sana sarıldığında ona anında karşılık verdin. Ayrıldığınızda annen yüzüne ve vücudunun geri kalan kısmını kontrol etti.
"Şükürler olsun ki iyisin."
Hayır degilim demek istedin ama yapmadın. Annenin seni anlayacağını düşünmüyordun. Baban Elijah'a seni bulduğu için teşekkür ettikten sonra eve dönme vaktiniz gelmişti. Gitmeden Elijah'nın yanına geldin. Güler yüzle sana bakarken kalbini kırmak en son isteyeceğin şey bile değildi.
"Benden uzak durman herkes için en iyisi."
Elijah afallamış bir hâlde sana bakarken bu sefer onun elini tutan sendin.
"Ben olmazsam daha fazla zarar görmezsiniz."
"S/A, bunu konuştuk. Seninle ilgisi yok olanların."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...