Helloooo serinin devam bölümü sizlerle. Yazması niye uzun sürdü bilmiyom😃
Kol giflerini bir türlü uyduramamak🤝ben
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!
İyi okumalar...Kafandaki düşüncelerle birlikte üzerini giyinmekle meşguldün. Yan odada Elena ve Damon işi pişiriyordu, neyse ki Stefan dışarıda olduğu için buna katlanmak zorunda değildi.
En kısa sürede hazırlanıp Klaus'a attığın konuma doğru yola çıktın. Senin mekanda buluşacaktınız. Arabanı mezarlığın girişine park edip Salvatore aile mezarlığına yöneldin. İçeriye girdiğinde Klaus'un çoktan gizli bölmeni keşfetmiş olduğunu fark ettin. Yaptığın bir karalamayla ilgileniyordu ama senin varlığını hissedince hemen arkasını dönmüştü.
"Bana gerek kalmadan hazinemi bulmuşsun."
"Çok da gizli değildi, love."
Güldüğünde gözlerini devirdin. Ondan ne kaçabilirdi ki...
"Her neyse..."
Yanına yaklaşıp incelediği karalamana baktın. Bunu çizdiğin günü hatırlıyordun. Pek de iyi bir gün değildi.
"Başka bir şey göstersem daha iyi olur sanırım. Bunu pek sevmiyorum."
"Aksine ben çok beğendim."
Ciddi mi değil mi diye yüzünü incelediğinde gayet ciddi olduğunu gördün. Resme yaklaşıp çizgilerin üzerinde gezdirdi elini.
"Bütün sinirini tuvalden çıkarma girişimini görmemek imkansız. Bak sana ne göstereceğim!"
Az ileride duran yeni fark ettiğin örtüyle kaplı tuvallere ilerledi ve birinin örtüsünü kaldırdı. Merakla yanında aldın soluğu. Boyalı tuvali eline alıp görmen için birazcık kaldırdı. Klaus'a daha da yaklaşıp sanatçı bir elden çıktığı belli olan tabloyu incelemeye başladın. Gördüğün çizgilerle şaşkınlığın artmıştı.
"Benimkine çok benziyor. Renk tonları bile neredeyse aynı."
Hayretle çıkan sesine karşılık Klaus gülümsedi.
"Evet, bu da bizim ne kadar aynı olduğumuzu gösteriyor."
Bir şey demeden resmi incelemeye devam ettin. Dedikleri doğruydu, bir şekilde birbirinize çok benziyordunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...