~You're not my homeland anymore
Konuk oyuncularımız da var bu seride ehehehe neden olmasın değil mi?? Sanki biraz uzun olacak gibi bilmiyorum. Yaz yaz bitmedi.
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen.
İyi okumalar...Caroline'nin verdiği partilerden birindeydin. Mikaelsonların güvenini kazanmak için olan bir partiydi bu ama bu senin için geçerli değildi çünkü sen zaten onların güvenini kazanmıştın.
Herkes kendi hâlinde kalabalıkta salınırken Rebekah'nın anlattığı hikayeyi dinliyordun, daha doğrusu dinlemeye çalışıyordun. Sevgilin Damon, kalabalığın içinde Elena ile dans ederken Rebekah'ya odaklanman zordu.
Son zamanlarda sen ve Damon arasında bir şeyler yanlış gidiyordu. Ilişkinizde hiç olmadığı kadar kopukluk vardı. Sürekli fikir ayrılığı yaşamaya ve kavgalar etmeye başlamıştınız. Aranızdaki aşk ölüyor gibiydi.Öte yandan kökenler kasabaya geldiğinden beri onlarla en iyi anlaşan sendin. Sana hiçbir zararları yoktu ve sen onların ölmesini istemeyen tek kişiydin. Tabi içlerinden birine daha yakındın, Rebekah'ya. Kısa sürede kimseye güveni olmayan bu kızla iyi anlaşmaya başlamıştınız. Bir de aklını kurcalayan abisi vardı. O kişi Elijah Mikaelson'dı. Başından beri sana yakın davranan, kırılacakmışsın gibi muamele yapandı. Sana olan bakışlarını görebiliyordun, sana dokunduğunda farklı hissettiriyordu ama Damon ile olman onu saf dışı bırakıyordu.
Seni Rebekah'nın hikayesini dinlemekten kurtaran o olmuştu. Yüzündeki gülümsemeyle sana yaklaşırken yine her zamanki gibi takımının içinde harika görünüyordu.
Yüzündeki gülümseme senin de istemsizce gülümsemeni sağlıyordu. Yaklaştı ve elindeki içkini alıp masaya bıraktı. Ne yaptığını sorgular bir biçimde ona bakarken elini sana uzattı.
"Bir sonraki dansta bana eşlik eder misin, sevgili S/A?"
Sen cevap vermeden slow bir parça mekanda yankılanmaya başlamıştı. Sıranın çiftlere geldiği bölüme geçiş yapmıştınız aniden. Damon'ın meşguliyeti farklıyken sen neden Elijah ile takılmasaydın ki? Uzattığı eli yüzünde onu etkileyen bir gülümsemeyle tuttun ve seni pistte ortaya çekmesine izin verdin.
Elleriniz birbirine kenetlendiğinde onun diğer eli beline yerleşmişti. Dokunduğu yerlerdeki karıncalanma hissini daha önce Damon ile karşılaştığında yaşadığını ve Elijah'nın sen de daha büyük bir etki bıraktığını biliyordun. Müziğin ritmine kapılıp diğer çiftlerle birlikte pistte dönmeye başladığınızda gözleriniz bir an bile birbirinizden ayrılmıyordu.
"Çok iyi dans ediyorsun."
"Biraz eğitimini almıştım ve tabi ayna karşısında dans ettiğim de doğrudur."
Onu gülüşü müziğe rağmen kulağına ulaştığında sen de güldün. Seni etrafında iki kez döndürüp tekrardan aynı pozisyona geri getirdi. Kesinlikle senden daha iyi dans ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...