🩸Petrova🩸2

1K 91 39
                                    

Çok özledim siziiiiiii...Yaşıyorum hala merak etmeyin.
Wattpadi silmek durumda kaldım çünkü ciddi odak sorunları yaşıyorum ve bunu nasıl çözeceğimi de bilmiyorum. Kendimce saçmalıyor da olabilirim. Ders yapmam lazım hepimiz gibi ama olmuyooo çıldıracam
Neyse kafanızı şişirmeye gerek yok daha fazla, bölümü kaçırmayın sonra🥲

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!!!
İyi okumalar...

Arkanı döndün yavaşça. Elinden gelenin en iyisi olan soğuk bir yüz ifadesine sahiptin. Yıllardır kaçtığın adam, birkaç metre ötede, tüm asilliği ile karşında duruyordu. İki eli öylesine yanına düşmüş, ağzı şaşkınlıktan açık kalmış, gözleri istemsizce dolmuştu.

Aranızda oluşan derin sessizlik seni rahatsız etmeye başladığında konuşmak istedin. O ana kadar ikinizin de nefesinizi tuttuğunu fark edememiştin.

"Saçını beğendim, sana yakışmış."

Herhangi birini övüyormuş gibi çıkan sesinle Elijah'nın ağzı birkaç kez açılıp kapandı. Sözlerini seçerken dikkatli olmak istiyordu. Zaten kırık olan kalbini daha fazla incitemezdi.

"Sonunda karşımdasın. (Derin bir nefes alıp kendini toparladı) Yıllardır her yerde seni arıyorum."

"Evet, biliyorum. Sonsuza kadar peşimden koşma işini hiç böyle hayal etmemiştim."

Sana doğru gelmek istediğinde geri giderek aranızdaki mesafeyi korudun. Bir elini pantolonun cebine soktu sıkıntıyla. Sesindeki ve yüzündeki ifade, onu içten içe endişelendiriyordu. Aynı zamanda da yılların güzelliğinden hiçbir şey almamış olmasına hayranlık duyuyordu.

"Benden kaçmak zorunda değildin. Sana zarar vermeyeceğimi söyledim. Seni seviyoru-"

Bir elini kaldırarak susmasını istedin.

"Buraya seni dinlemeye gelmedim."

Sözünün kesilmesinin ardından sana olan bakışları bir anda ciddileşti ama kısa sürdü. Sana sarılma hissi yeşerirken içinde sinirli olması söz konusu bile olamazdı. Öte yandan sen, içindeki yersiz korkuya rağmen ona diklenmekten de geri duramıyordun.

 Öte yandan sen, içindeki yersiz korkuya rağmen ona diklenmekten de geri duramıyordun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Biliyorum. İkimiz de kardeşlerimiz için buradayız ama senin geleceğini bilseydim tek gayem seni görmek olurdu."

Güldün ama bu gülüş, tam anlamıyla bir Petrova silahıydı. Elijah'nın daha önce görmediği bir ifadeye bürünmüştün. Köken, Petrova olmanla gerçek manada ilk defa yüzleşiyordu. Dışarıdan biri kolaylıkla Katherine'nin kardeşi olduğunu anlayabilirdi. Çünkü seni yetiştiren kişi, kutsal Petrova'ydı.

MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin