Elijah & Klaus ⚂

2.4K 142 83
                                    

Ben geldim aşkolar... Bu bölüm serinin son bölümüdür. İyi okumalar...

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen.😚

"Yüce Tanrım!"

Ağzından kaçırdığın sözler tüm dikkatleri üzerine çekmene sebep olmuştu. Ağzından kanlar damlayan Mikaelsonların gözleri senin üzerindeydi artık. Geri geri giderken arkanı dönüp koşmaya başladın. Önünü ilk kesen Kol'du.

"Ah sevgili S/A, ne kadar korkmuşsun!"

Kol sana ilerlerken Elijah onu engelledi. Gözlerin umutla parıldarken Elijah seni yanıltacak sözlerin dökülmesini sağladı.

"S/A ile bizzat ben ilgileneceğim."

Kol, gözlerini devirip giderken koşmaya devam ettin. Çok geçmeden Elijah seni duvarla arasına sıkıştırmıştı. Dudaklarını alnına bastırdı ilk önce. Gözlerini kapattın.

"E-elijah...Sana, size noldu böyle?"

Elini boynuna götürdü.

"Lütfen bana zarar verme."

Elijah kafasını iki yana salladı ve yanağını okşadı.

"O kadar güzel kokuyorsun ki-"

Elijah'nın sözleri Klaus'un abisinin boynunu kırmasıyla kesildi. Ağzından kaçan çığlığa mani olamadın.

"Naptın sen? Abini mi öldürdün?"

"Sen onu merak etme, hayatım. O biraz sonra aramıza katılacak ama sen, o geldiğinde burada olabilecek misin?"

"Klaus-"

Ne zaman yanına sokulduğunu anlamadığın adam seni kendine çektiğinde nefesin kesildi.

"Klaus, ben de seni seviyorum."

Klaus karışan kafasıyla sana baktı.

"Ne?"

"Bana demiştin ya seni seviyorum diye. Ben de seni seviyorum."

"Peki Elijah?"

"O...O daha çok...Ona karşı sana hissettiklerimi hissedemiyorum."

Karşında duran yeni Klaus'tan ölesiye korksanda hislerini açmanın onu sakinleştireceğini düşündün ama yanıldın. Klaus sana zarar vermek istemiyordu, hem de hiç ama kendini kontrol edemiyordu.

Esther senin geldiğini görünce büyüsüyle oğlunun kafasını bulandırdı. Klaus'un gözünün dönmesini sağladı. Sevdiğin adamın sana saldırmasına izin verdi ama bir planı vardı.
Klaus'un seninle işi bittiğinde yanına geldi, Esther. Onu görebiliyordun. Elini alnına koydu.

"İyi uykular, tatlım."

Onun sözleri ardından çektiğin acının kaybolduğunu ve uykuya daldığını hissettin.

Kendine gelen Klaus ve Elijah senin yerdeki cansız bedenini gördüklerinde şok olmuşlardı. Sonra olanları az çok tahmin edebilirsiniz. Elijah bunun için kardeşini suçladı, Klaus da kendini.

Günümüz...

Rebekah bir o yana bir bu yana yürüyen Klaus'a bakarak homurdandı.

"Annem neden bir şey saklasın ki? Bu çok saçma."

Elijah elleri belinde merdivenin trabzanlarına yaslıyken araya girdi.

"Annemin yapamayacağı şey yoktur, kardeşim. Niklaaus'a katılıyorum. Bizden bir şey saklıyor."

MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin