👑Queen💄

2.4K 134 50
                                    

Halo, meine lieben!!!

Bu sefer Klaus'u alıp buraya getirdim.

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen.
İyi okumalar📖

Klaus, Türkiye topraklarına adım atar atmaz gideceği mekanı aramaya koyulmuştu. Seni arıyordu ve tabi senin kurduğun küçük krallığı.

İhtişamlı sitenin önüne geldiğinde etrafı inceledi. Ortada büyük saray tarzı bir villa, etrafta da bir sürü küçük evler bulunuyordu. Senin nerede yaşadığın anlaşılmayacak gibi değildi.

Evine doğru adımlayacağı sırada önü 5 6 kişi tarafından kesilince durmak zorunda kaldı. İyi korunuyor olmalıydın. En öndeki vampir delici bakışlarını Klaus'un üzerinde gezdirdi ve onun anlamayacağı bir dilde yani Türkçe konuştu.

"Neye baktın birader?"

Klaus umursamazca cevap verdi.

"Dilinizi bilmiyorum, koca adam."

Arkada duran kız öne çıkıp Klaus'a bu sefer de İngilizce olarak derdini sordu. Klaus gülümseyip arkalarındaki villayı gösterdi.

"Kraliçenizle tanışmak istiyorum. Tabii bir mahsuru yoksa?"

Son cümlesi bir sorudan çok 'yolumdan çekilseniz iyi olur' gibi çıkmıştı. Onun sesindeki alaycılıktan hoşlanmayan adamların onu püskürtmeye karar verdiler. İki tanesinin boynunu kırmıştı, bir tanesinin de kalbini sökmek üzereyken duyduğu sesle durmak zorunda hissetmişti.

"Hey! Yavaş ol bakalım, Mikaelson."

Güzel sayılabilecek aksanınla ona seslendiğinde adamını bıraktı ve yere düşmesini sağladı. İkinizin de yüzünde aynı gülümseme vardı.

"Sonunda kraliçemiz kendini gösterdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sonunda kraliçemiz kendini gösterdi."

Klaus'un imâsına daha çok gülümsedin.

"Yüce Klaus Mikaelson ayağımıza kadar geldiğine göre onunla tanışmaktan başka ne yapabilirim ki? Adamlarımın kusuruna bakma, onlar daha yeniler. Henüz kurucu aileden haberleri bile yok."

"En yakın zamanda öğretsen iyi olacak, love aksi takdirde fazla hayatta kalamazlar."

Anladım dercesine kafanı salladın.

"Neyse hadi gel de sana bir şeyler ikram edeyim."

Elinle gel işareti yaptığında adamlarına da çekilmelerini söylemiştin. Klaus, kısa sürede sana yetişmiş ve yan yana senin evine girmiştiniz. Büyük salonuna ilerlediğinizde koca koltuklardan birine çökmüştü. Sen de oturmadan önce kızlardan birine işaret vermiş ve ikiniz için bir şeyler hazırlamasını istemiştin.

"Ee ilk gelişin mi buralara?"

"Evet yani bir uğramıştım ama gezme fırsatım olmamıştı."

MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin