Bu serinin bitmesini istemiyore ama her güzel şeyin bir sonu vardır maafeles:(
Uzun bir bölüme hazır olunnnOy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!!!!!!!!!!!!
İyi okumalar...Kasaba meydanında büyük bir kutlama yapılıyordu. İnsanlar, bunun neden olduğunu bilmeseler de eğlenceden geri kalmak istememişlerdi. Bütün doğaüstü varlıklar ise şükranlarını sana sunmak için sıraya giriyorlardı. Çünkü sen sayın Mystic Falls koruyucusuydun.
Üzerinde Caroline'nin seçimi beyaz bir elbise vardı. Kıyaslandığın Elena gelip sana sarıldığında artık onun için gıcık bir insan olmadığını anlamıştın. Bonnie, Enzo'suna kavuştuğu için mutlu ve her istediğini yapabilecek bir pozisyondaydı. Matt, hepiniz için harika kokteyller hazırlamıştı. Tyler ve Jeremy birbirleriyle şakalaşıp duruyor, arada anlamadığın espriler yapıp seni güldürmeye çalışıyorlardı. Alaric, Damon ile birlikte içme yarışması yapıyorlardı. Stefan, Klaus ve Caroline; bir konu hakkında derin bir tartışmaya girmişlerdi ama Rebekah'nın da araya girmesiyle konu daha da alevlenmişti. Sen ise bir yanında Kol bir yanında da Elijah ile birlikte geniş bir bankta oturup etrafı izliyordun.
"Her şeyin sorumlusu benmişim gibi hissediyorum ama iyi ki sen vardın da buna bir son verdin."
Kol'un mahçup sesiyle birlikte anlayışla gülümsedin.
"Olanlar senin suçun değildi, aslında kimsenin suçu değildi. Takılma buna."
Kol, hem sana hem de Elijah'a bakıp gülümsemiş; sonra da ayağa kalkmak için hareketlenmişti.
"Sen öyle diyorsan, takılmayacağım."
Göz kırpıp kalabalığın arasında kaybolduğunda Elijah ile yalnız kalmıştınız. Bacak bacak üstüne atmıştın, büyük kökenin bir eli de bacağının üzerinde kendine yer edinmişti. Gözleriniz birbirine değerken Elijah, kravatını çekiştirmeye başlamıştı boğulurmuş gibi. Sen de Matt'in kokteylini yudumladın o sırada.
"Koca bir kasabayı kurtarmış olarak buradan gitmen çok absürt olmaz mı? Yani öylece gidemezsin. Anlıyor musun?"
Uyandığından beri Elijah'nın aklında olan yegane şey, senin evine dönecek olman gerçeğiydi. Bunun onu ne kadar sık boğaz ettiğini gözlerinden görebiliyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...