🤍Cingulomania🤍2

607 51 36
                                    

Bu bölümü yazarken 3 4 bölüm daha yazdım ndndhdhxjxjxjxjdj

Kendimi performanstan düşmüş gibi hissediyorum, neden bilmiyom. Neyse biz de düzelicez be inşallah...
Ve bir de online ders çok sıkıcı😢

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!
İyi okumalar...

Çocukluk arkadaşlarınla çevrili masada, Grill'de oturuyordun.

"Bu var ya bu, tam bir sik kafalı!"

Tyler'ın Matt'i göstererek bağırması ile Caroline ve Elena kahkaha attılar. Bonnie gözlerini devirmiş, Jeremy ile birlikte Tyler'ın elindeki bilmem kaçıncı kadehi almaya çalışıyorlardı. Sen ise gergindin.

"Grill'den S/A'ya...Burada mısınız, yazar hanım?"

Caroline'nin bir anda sana seslenmesi ile pipetini dişlemeyi kestin.

"Yazar hanım mı?"

Aklına yeniden Elijah'nın gelmesi ile kalp atışların hızlanmış, utançla yüzün kıpkırmızı kesilmişti. En son sana böyle seslenmişti.

"Sorun ne, S/A?"

Bonnie de Caroline gibi endişeyle sana bakarken, diğerlerinin de dikkati bir anda senin üzerinde yoğunlaşmıştı.

"Hiç...Lavaboya gitmem gerek."

Kimseyle göz teması kurmadan lavaboya doğru adımlarken Bonnie de anında senin peşinden masayı terk etmişti. Kafanın içindeki savaşı bitirmen için yardıma ihtiyacın olduğunu anlamıştı, genç kız.

"Elijah meselesi mi?"

Kafanı sallayıp karşında dikilen arkadaşını onayladın. Seni her zaman en iyi anlayan oydu.

"Aptallık ettim. Kitabın adını niye verdim ki? 1 hafta oldu ve ondan hiç ses çıkmadı. Benim de onun karşısına çıkmaya cesaretim yok, Bonnie. Ne yapacağım ben?"

Kollarından tuttu, Bonnie ve sakinleşmen için gözlerinin içine baktı usulca. Bu panik halinin kimseye bir faydası yoktu. Kuruntu yapıyordun.

"Önce bir sakin ol! Elijah'nın bir köken ve kardeşinin de Klaus Mikaelson olduğunu biliyorsun, S/A. Büyük bir ihtimalle yine onun arkasını kolluyordur ve kitabı okumaya zamanı bile olmamıştır. Ayrıca okusa bile sana bir dönüş yapmadan kayıplara karışmaz. Elijah'tan bahsediyoruz, onu en iyi sen tanıyorsun."

"Doğru söylüyorsun ama...Ya bana karşılık vermezse diye ödüm kopuyor."

Korkuyla dolan gözlerini kırpıştırıp ağlama isteğini bastırmaya çalıştın.

"Senin aşkına cevap vermeyecek biri olduğunu zannetmiyorum, S/A. Eğer olursa da büyük annemin öğrettiği büyü ile onu ortadan kaldırırız."

Kızın son dediğiyle güldüğünde Bonnie seni kendine çekip sarılmış ve az da olsa rahatlamanı sağlamıştı. Kendini daha iyi hissettikten sonra birlikte koyu sohbetin içine dalmış masaya geri dönmüştünüz.

Arkadaşlarınla birlikte gülüp eğlenirken telefonuna gelen bildirimle durmak zorunda kalmıştın. İlk başta açmak istememiştin ama belki de Elijah'tan bir mesajtır diye düşünüp uygulamaya girmiştin.

Kimden: Elijah
"Kafanı kaldırıp dışarı bakmaya ne dersin? Eminim orada bir yerde istediğini bulacaksın."

Tahminin doğruydu. Ondan aldığın mesajla kalbin yerinden çıkacakmış gibi atmaya başlamıştı anında. Kafanı hızla kaldırıp Grill'in dışarının karanlığını içeri seren camlarında gezdirdin bakışlarını. Lakin beklediğin gibi Elijah'a dair hiçbir şey yoktu. Kaşların onu görememenin verdiği düş kırıklığı ile çatılırken telefonuna yeni bir bildirim daha geldi.

MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin