🫠Salvatore girl🫠

258 43 22
                                    

Helloooo...Bütleri geçtim, tatilimi yaptım, geldimm ve baktım ki wattpade erişim yasağı gelmiş :(
Bu bölümü de vpn sayesinde yayınlıyorum, bilmiyorum burada kaç kişisiniz, umarım çoğunuz buradasınızdır. Olmasanız da bu bölümü yayınlayacağım aşklar❣️
Belki bir gün yeniden açılır ve güzelce devam edebiliriz.

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!!!
İyi okumalar...

"Bu akşam kurucu ailelerin verdiği etkinliğe katılıyor musunuz?"

Stefan'ın ortaya attığı soruyla omuz silktin. Pek parti havanda değildin. Abin Damon da seninle aynı fikirde gibi duruyordu.

"Normalde canınızı verirsiniz eğlence için, ne oldu şimdi?"

"Asıl sen neden bu kadar ısrarcısın?"

Damon daha fazla dayanamayarak Stefan'ın üzerine gittiğinde, homurdanıp Damon'a katıldığını belli etmiştin.

"Mikaelsonlar da orada olacak. Onları yakından gözlesek fena olmaz bence. Tabii...siz istemiyorsanız gelmeyin."

Mikaelsonlar lafını duyar duymaz kapalı tuttuğun gözlerini açmış ve ilgiyle abin Stefan'a bakmıştın. Senin dikkatini nasıl çekeceğini iyi biliyordu.

"Hepsi orada olacak mı?"

Sorduğun sorunun saçma olup olmaması umrunda değildi. Önemli olan Elijah'nın gelip gelmeyeceğiydi. Abinin cevabına göre hiç sevmediğin kurucu aile etkinliğine katılacak ve Elijah'nın yakınında olacaktın.

"Bildiğim kadarıyla...hepsi gecenin onur konuğu."

Stefan'ın sesindeki alaycı tonlamayı göz ardı edip uzandığın koltukta doğruldun. Elijah, sana gideceği yönünde bir açıklama yapmamıştı. Bir bildiği olmalı diye düşündün, bunu onunla sonra konuşacaktın. Odana çıkan merdivenleri tırmanmadan önce abilerine karşı gülümsedin sinsice.

"O zaman ben hazırlanmaya başlayayım."

Sen çoktan merdivenleri tırmanmaya başlamışken, Damon'ın arkandan neler konuştuğunu da çok net duyabilmiştin.

"Gerçekten bu kız iyice yoldan çıktı."

Sözleri kahkaha atmana sebep olurken, ne giyeceğini bulmak adına dolaplarını karıştırmaya başlamıştın.

*

Etkinliğin teması bir önceki yüzyıl olduğu için üzerinde bizzat kendi gardırobundan olan bir parça vardı. Bu kıyafetini daha önce de önemli bir etkinlikte giymiş ve başkanın oğlunun kalbini çalmayı başarmıştın. Şimdi ise kalbini çoktan çaldığın kökenin, aklını başından almak için buradaydın.

Mekana abilerinin kolunda giriş yaptığında, birçok meraklı ve hayran göz sizi bulmuştu. Yüzüne yerleştirdiğin gülümsemen, özgüvenini çok iyi yansıtıyordu. Etrafa yaydığın gülücükler eşliğinde hızlıca çevreyi kontrol ettin. Aradığın kişi, birkaç metre ötendeydi. Üzerinde smokini, elinde kadehi, gözlerinde seni süzen hevesli bakışları ile oldukça nefes kesici görünüyordu ve görünüşe göre adamın daha şimdiden aklı başından gitmişti.

Damon ve Stefan'ın kolundan çıkıp, size gösterilen masaya ilerledin abilerinle. Her hareketini izleyen Elijah'a dönüp kısa bir bakış atmayı da ihmal etmemiştin. Açıkçası yanına gelmesini çok istiyordun fakat ilişkiniz henüz topluma açık bir hal almadığı için herhangi bir işaret göndermemiştin yanına gelmesi adına.

Masaya gelen ikramlarla oyalanırken, gözlerini sürekli Elijah'nın üzerinde tutuyordun. Onun da bakışları her daim sana kenetliydi. Yanına gelen kişileri kibar bir şekilde selamlıyor, daha sonra dağılan ilgisini senin üzerinde toplamaya devam ediyordu. Kıyafetlerin, saçın, makyajın, dik duruşun ve seni hepsinden daha güzel gösteren gülümsemen ile Elijah'nın rüyalarını süsleyen kadın olmayı başarıyordun. Zaten başından beri sen onun dikkatini çeken tek isimdin, şimdi de sadece sendin ve bundan sonra da sadece sen olacaktın.

MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin