Devamı geldi kolcular...
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen. Oylara ihtiyacım var.😄
İyi okumalar..."Onu geberteceğim. Yemin ediyorum kalbini zevkle söküp diğer kurtlara yedireceğim."
Odanda bir o yana bir bu yana sinirle dönen Damon sana bunu yapanla ilgili ilginç planlarını dile getiriyordu. Stefan saçlarını okşarken uyumaya çalışıyordun ama pek de işe yaradığı söylenemezdi.
"Klaus'a ihtiyacımız var."-S
"Bana yardım etmez o. Ölsem daha iyi."-sen
"Neden acaba?"-D
Damon dönmeyi bırakıp sana bakmıştı. Klaus'u bir aralar deli ettiğin doğruydu ama eğlendiğin için yaptıklarından pişman değildin. 'Sorry not sorry!'
"Her neyse, öleceğim her şekilde."-sen
"Kim izin veriyor ölmene?"-S
"Öyle ya da böyle o kan melezden alınacak ve sen yaşayacaksın, kardeşim."-D
Gözlerin kapalıyken konuştun ve kelimelerin ağzından istemsizce dökülmesine izin verdin.
"Sizi seviyorum çocuklar."
*****
Uyandığında evin içinde tek olduğunu fark ettin. 1800lü yıllardaydın. Aynadan kendine baktığında üzerindeki kabarık elbiseyi görebiliyordun. Mutlulukla merdivenlerden aşağı indin.
"Bu evin uşağı nerede? Baba, nerdesin? Ah! Kesin canım abilerimle ava çıktınız ve beni yalnız bıraktınız. Damon'dan daha iyi silah kullandığımı bile bile hem de..."
Bir anda açlığın bastırdığını hissedince gülümsemen söndü ve adımların seni evin bodrum katına indirdi. Buzdolabını açıp içindeki serumları görünce gözüne ışık girmişti. Sonrasında ise kendini kaybetmiştin.
"Çok mu acıktın, hayatım?"
Kol sana bakmaya geldiğinde odanda yoktun. Aldığı yoğun kan kokusunu takip edip aşağı indiğinde ise onlarca kan serumunun yerde olduğunu ve senin de deli gibi yerde oturduğunu görmüştü. Sesini duymanla ona çevirmiştin bakışlarını.
"Baba? Döndünüz demek."
Ayağa kalktın. Kol kaşlarını çatmış sana bakıyordu. Daha sonra aklına gelen birden fazla fantaziyi dışa vurmamak için kendini zor tuttu.
"Babayı iltifat olarak mı almalıyım yoksa-"
"Beni neden götürmediniz? Ben de silah kullanabilirim."
Kol, babayı gerçek manada kullandığını fark edince halüsinasyon gördüğünü anlaması uzun sürmemişti.
"S/A...ben Kol, baban değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...